Muslimsk friskole - Terroristisk jihadskole?

Skrevet i Off-topic

Tallstars (AntiAntiAntiAnti) 15. juli 2017, 13:02
http://nyheder.tv2.dk/samfund/2017-07-15-her-er-det-mistaenkelige-materiale-der-har-sat-muslimsk-friskole-under-skaerpet


Bør de muslimske skoler lukkes?

Og i så fald, hvor skal alle de muslimske børn så gå i skole?

Har vi et problemer med muslimer i Danmark?

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 15. juli 2017, 13:24
Tallstars sagde:
Jeg ved ikke hvad jeg skal tænke... Det er tankevækkende.. !!!
Det, at litteraturen er blevet fundet på skolen, bør vel ikke være grundlag for, for at lukke den, Er det blevet brugt til oplysning omkring, hvordan tankegangen, fungerer i dele af vores verden i en enkelt undervisningstime.. Er det vel en ok læring for eleverne....
Tænker en udredning, og en forklaring fra skolens ledelse, samt et skærpet tilsyn, med skolen,
må være den udmiddelbare løsning...

Gundsømagle United (Sir Hansen) 15. juli 2017, 15:35
Læs "Min afsked med Islamismen" af Ahmed Akkari. Skræmmende læsning, der viser et stort problem i det danske samfund.

Nu har vi helt almindelige folkeskoler i Danmark, så mon ikke børnene finder en skole der ikke underviser i had til Vesten og dansk demokrati og frihedsrettigheder.

Syntes man burde lukke skolen. Som jeg har forstået det, så er de i forvejen under skærpet tilsyn.

Gundsømagle United (Sir Hansen) 15. juli 2017, 15:36
..

Donald Trump (Donald J Trump) 16. juli 2017, 20:04
We need to ban all muslims from entering our borders. You see whats happening in Sweden, in Paris and in Germany. We need a strong leader to be hard on immigration.

Tallstars (AntiAntiAntiAnti) 21. juli 2017, 20:36
Pers LØVER sagde:
Tallstars sagde:
Jeg ved ikke hvad jeg skal tænke... Det er tankevækkende.. !!!
Det, at litteraturen er blevet fundet på skolen, bør vel ikke være grundlag for, for at lukke den, Er det blevet brugt til oplysning omkring, hvordan tankegangen, fungerer i dele af vores verden i en enkelt undervisningstime.. Er det vel en ok læring for eleverne....
Problemet er jo ikke enestående idet at flere lærere samtidigt er kommet frem med kritik af flere forskellige muslimske skoler..

Og må give Trump ret i ang. Akkari og sin bog, hvor han forklarer netop skolernes fremgangsmåde under besøg fra kommunen.

Efter min mening, så kan de muslimske friskoler gå ad helvede til.

Donald Trump (Donald J Trump) 21. juli 2017, 20:51
Thank you. We need to be strong, we need to win and we need to be leaders. Hillary Clinton is to weak on immigration. She is not a leader. Ban all muslims.

Galatasaray Akademi (Vi prøver igen) 24. juli 2017, 01:49
Nah we need to ban all racism people.

Honda Guy (SPILLERE TIL SALG Honda Guy) 24. juli 2017, 03:19
Galatasaray Akademi sagde:
Nah we need to ban all racism people.
This +1


At de finder sådan en bog. Det er nok et tegn på, at skolen tilhører en terror gruppe og har intet med muslimer at gøre.

Slettet klub 24. juli 2017, 20:30
Honda Guy sagde:
Galatasaray Akademi sagde:
Nah we need to ban all racism people.
This +1


At de finder sådan en bog. Det er nok et tegn på, at skolen tilhører en terror gruppe og har intet med muslimer at gøre.
Det er ikke noget argument
Besvar