Muslimsk friskole - Terroristisk jihadskole?

Skrevet i Off-topic

Slettet klub 29. juli 2017, 01:19
Tallstars sagde:
Who is John Galt sagde:
Et land som Sverige er vel en slags prototype for det multikulturelle paradis Oasis beskriver. Kun tiden vil vise hvordan det eksperiment udarter sig.
Spørg de mange voldtægtsofre, hvordan de mon har det med kulturberigelsen fra mellemøsten..
Teknisk set kan vi jo ikke vide om forbryderne er fra Mellemøsten, siden man ikke må oplyse om kriminelles etniske baggrund i Sverige grundet racismeanklager.

Tallstars (AntiAntiAntiAnti) 3. august 2017, 23:41
Who is John Galt sagde:
Teknisk set kan vi jo ikke vide om forbryderne er fra Mellemøsten, siden man ikke må oplyse om kriminelles etniske baggrund i Sverige grundet racismeanklager.
Gruppevoldtægter er hastigt stigende - fortæl mig ikke at det er horder af svenske drenge, som pludselig benytter sig af en ny form for voldtægt. Det er de mellemøstelige middelalderhjerne, som tager den "tradition" med sig.

Slettet klub 4. august 2017, 08:02
Tallstars sagde:
Who is John Galt sagde:
Teknisk set kan vi jo ikke vide om forbryderne er fra Mellemøsten, siden man ikke må oplyse om kriminelles etniske baggrund i Sverige grundet racismeanklager.
Gruppevoldtægter er hastigt stigende - fortæl mig ikke at det er horder af svenske drenge, som pludselig benytter sig af en ny form for voldtægt. Det er de mellemøstelige middelalderhjerne, som tager den "tradition" med sig.
I Sverige er det en hate crime at oplyse om den slags

Tallstars (AntiAntiAntiAnti) 6. august 2017, 20:53
Who is John Galt sagde:
I Sverige er det en hate crime at oplyse om den slags
Du svarer uden om.

Slettet klub 6. august 2017, 23:02
Tallstars sagde:
Who is John Galt sagde:
I Sverige er det en hate crime at oplyse om den slags
Du svarer uden om.
Egentlig ikke. Jeg konstaterer bare at Sverige er mere bekymrede om at blive anklaget for racisme end at forhindre voldtægter.

Tallstars (AntiAntiAntiAnti) 11. oktober 2023, 14:33
-

Old Trafford FC (I prefer not to speak) 12. oktober 2023, 11:20
Quote?

Wild Ferrets (Moz) 26. oktober 2023, 00:21
.
Besvar