Eksterne Trænings parametre

Skrevet i Generelt

Slettet klub 27. juli 2010, 13:58
Tak for svaret rasmus, det var lækkert at få slået de ting fast smiley

Slettet klub 27. juli 2010, 14:08
The Dudes sagde:
Om det er optimalt for dit hold som helhed er ikke sikkert - da en forsvarsspiller ikke kan bruge afslutning til så meget.

Men du vil øge sandsynligheden for at få dem til at stige i stats hvis du træner dem i noget, som de ikke er gode i. Men husk at overvej om det nu er smart at træne en forsvarsspiller i afslutning fx. Det kan godt være han træner bedre, men hvis han træner i noget han aldrig bruger, så kan det jo være lige meget smiley
Men nu ved vi jo ikke præcis hvilke egenskaber der er vigtigst for de forskellige spillere smiley

Slettet klub 27. juli 2010, 14:09
Bøsseløkke BK sagde:
The Dudes sagde:
Om det er optimalt for dit hold som helhed er ikke sikkert - da en forsvarsspiller ikke kan bruge afslutning til så meget.

Men du vil øge sandsynligheden for at få dem til at stige i stats hvis du træner dem i noget, som de ikke er gode i. Men husk at overvej om det nu er smart at træne en forsvarsspiller i afslutning fx. Det kan godt være han træner bedre, men hvis han træner i noget han aldrig bruger, så kan det jo være lige meget smiley
Men nu ved vi jo ikke præcis hvilke egenskaber der er vigtigst for de forskellige spillere smiley
Det kunne også være rart at få at vide ja

tvilders (badabum) 27. juli 2010, 14:21
The Dudes sagde:
Bøsseløkke BK sagde:
Er den optimale træning, at træne spillerne i de egenskaber hvor de har færrest stats?
Om det er optimalt for dit hold som helhed er ikke sikkert - da en forsvarsspiller ikke kan bruge afslutning til så meget.

Men du vil øge sandsynligheden for at få dem til at stige i stats hvis du træner dem i noget, som de ikke er gode i. Men husk at overvej om det nu er smart at træne en forsvarsspiller i afslutning fx. Det kan godt være han træner bedre, men hvis han træner i noget han aldrig bruger, så kan det jo være lige meget smiley
Bøsseløkke BK sagde:
Forringes træningen ved at træne samme øvelse flere gange i træk, hvis det stadig er den øvelse hvor spilleren har færrest stats?
Nej.
Bøsseløkke BK sagde:
Forringes træningen hvis man har over 20 spillere i truppen, men under 20 spillere i hver træningsgruppe?
Ja. Det er i øvrigt et område som vi har tænkt os at ændre/optimere på. Og ja, i skal nok få at vide i god tid når/hvis vi laver ændringen... smiley
Bøsseløkke BK sagde:
Forringes træningen hvis man fx har mere end 6 spillere i en gruppe, og hvor mange skal der til før den forringes, eller er det blot en skrøne? Kan træningen ligeledes forringes, hvis der er for få spillere i en gruppe?
Antallet af spillere i en gruppe har ingen betydning.
Bøsseløkke BK sagde:
Forringes/forbedres træningen hvis spillerne skifter træner?
Nej.
Af hjertet TAK !! smiley

Slettet klub 27. juli 2010, 14:25
tvilders sagde:
The Dudes sagde:
Bøsseløkke BK sagde:
Er den optimale træning, at træne spillerne i de egenskaber hvor de har færrest stats?
Om det er optimalt for dit hold som helhed er ikke sikkert - da en forsvarsspiller ikke kan bruge afslutning til så meget.

Men du vil øge sandsynligheden for at få dem til at stige i stats hvis du træner dem i noget, som de ikke er gode i. Men husk at overvej om det nu er smart at træne en forsvarsspiller i afslutning fx. Det kan godt være han træner bedre, men hvis han træner i noget han aldrig bruger, så kan det jo være lige meget smiley
Bøsseløkke BK sagde:
Forringes træningen ved at træne samme øvelse flere gange i træk, hvis det stadig er den øvelse hvor spilleren har færrest stats?
Nej.
Bøsseløkke BK sagde:
Forringes træningen hvis man har over 20 spillere i truppen, men under 20 spillere i hver træningsgruppe?
Ja. Det er i øvrigt et område som vi har tænkt os at ændre/optimere på. Og ja, i skal nok få at vide i god tid når/hvis vi laver ændringen... smiley
Bøsseløkke BK sagde:
Forringes træningen hvis man fx har mere end 6 spillere i en gruppe, og hvor mange skal der til før den forringes, eller er det blot en skrøne? Kan træningen ligeledes forringes, hvis der er for få spillere i en gruppe?
Antallet af spillere i en gruppe har ingen betydning.
Bøsseløkke BK sagde:
Forringes/forbedres træningen hvis spillerne skifter træner?
Nej.
Af hjertet TAK !! smiley
w00t? smiley

De Røde Ulve (Talent udsalg) 27. juli 2010, 14:28
The Dudes sagde:
Bøsseløkke BK sagde:
Er den optimale træning, at træne spillerne i de egenskaber hvor de har færrest stats?
Om det er optimalt for dit hold som helhed er ikke sikkert - da en forsvarsspiller ikke kan bruge afslutning til så meget.

Men du vil øge sandsynligheden for at få dem til at stige i stats hvis du træner dem i noget, som de ikke er gode i. Men husk at overvej om det nu er smart at træne en forsvarsspiller i afslutning fx. Det kan godt være han træner bedre, men hvis han træner i noget han aldrig bruger, så kan det jo være lige meget smiley
Så du bekræfter altså at en spiller træner bedst i de stats han er dårligst i, men at det muligvis ikke er det smarteste, eller hvordan skal dit svar forståes.. smiley

Mvh
En undrene manager..

Finito (Farvel Tak for spil Sjovt var det) 27. juli 2010, 14:41
The Dudes sagde:
Bøsseløkke BK sagde:
Er den optimale træning, at træne spillerne i de egenskaber hvor de har færrest stats?
Om det er optimalt for dit hold som helhed er ikke sikkert - da en forsvarsspiller ikke kan bruge afslutning til så meget.

Men du vil øge sandsynligheden for at få dem til at stige i stats hvis du træner dem i noget, som de ikke er gode i. Men husk at overvej om det nu er smart at træne en forsvarsspiller i afslutning fx. Det kan godt være han træner bedre, men hvis han træner i noget han aldrig bruger, så kan det jo være lige meget smiley
Bøsseløkke BK sagde:
Forringes træningen ved at træne samme øvelse flere gange i træk, hvis det stadig er den øvelse hvor spilleren har færrest stats?
Nej.
Bøsseløkke BK sagde:
Forringes træningen hvis man har over 20 spillere i truppen, men under 20 spillere i hver træningsgruppe?
Ja. Det er i øvrigt et område som vi har tænkt os at ændre/optimere på. Og ja, i skal nok få at vide i god tid når/hvis vi laver ændringen... smiley
Bøsseløkke BK sagde:
Forringes træningen hvis man fx har mere end 6 spillere i en gruppe, og hvor mange skal der til før den forringes, eller er det blot en skrøne? Kan træningen ligeledes forringes, hvis der er for få spillere i en gruppe?
Antallet af spillere i en gruppe har ingen betydning.
Bøsseløkke BK sagde:
Forringes/forbedres træningen hvis spillerne skifter træner?
Nej.
Hej Rasmus
Nu du er i gang ...
I manualen står der: "Træner: Ansæt en træner for at øge kvaliteten af træningen. Jo bedre træneren er, des bedre bliver træningen."
Mit spørgsmål er så, hvad der kendertegner en god træner? Har kun Ungdomsspillere/Målmandstræning/Markspillertræning betydning for trænerens duelighed, eller spiller de øvrige discipliner også en rolle?

Slettet klub 27. juli 2010, 15:05
FC Himmelhundene sagde:
The Dudes sagde:
Bøsseløkke BK sagde:
Er den optimale træning, at træne spillerne i de egenskaber hvor de har færrest stats?
Om det er optimalt for dit hold som helhed er ikke sikkert - da en forsvarsspiller ikke kan bruge afslutning til så meget.

Men du vil øge sandsynligheden for at få dem til at stige i stats hvis du træner dem i noget, som de ikke er gode i. Men husk at overvej om det nu er smart at træne en forsvarsspiller i afslutning fx. Det kan godt være han træner bedre, men hvis han træner i noget han aldrig bruger, så kan det jo være lige meget smiley
Så du bekræfter altså at en spiller træner bedst i de stats han er dårligst i, men at det muligvis ikke er det smarteste, eller hvordan skal dit svar forståes.. smiley

Mvh
En undrene manager..
Nemlig. En spiller med 3000 stats kan sagtens være bedre end en spiller me 3800 stats. Hvis en forsvarsspiller har mangfe stats i de rigtige ting kan han være bedre end hvis en med 3800 har færre stats i de rigtige ting og høje stats i de forkerte. Realistisk nok...

Derfor skal man som manager vurdere vil man have det højeste mulige træningsgennemsnit på spilleren, eller vil man acceptere at træne ham højere i nogle tin og få et dårligere træningsgennemsnit, men til gengæld udvikle en bedre spiller. Hvad er det sjoveste for dig? Træne mega højt eller lave et konge hold?


Slettet klub 27. juli 2010, 15:06
Faciento Huelva CF sagde:
Bøsseløkke BK sagde:
Jeg vil lige supplere med en række spørgsmål jeg havde skrevet ned, men aldrig fået sendt til Rasmus smiley

  • Er den optimale træning, at træne spillerne i de egenskaber hvor de har færrest stats?
  • Forringes træningen ved at træne samme øvelse flere gange i træk, hvis det stadig er den øvelse hvor spilleren har færrest stats?
  • Forringes træningen hvis man har over 20 spillere i truppen, men under 20 spillere i hver træningsgruppe?
  • Forringes træningen hvis man fx har mere end 6 spillere i en gruppe, og hvor mange skal der til før den forringes, eller er det blot en skrøne? Kan træningen ligeledes forringes, hvis der er for få spillere i en gruppe?
  • Forringes/forbedres træningen hvis spillerne skifter træner?
kan sige det sådan, at jeg ved at alt over 5 spillere i samme gruppe, det forringer træningen, det har rasmus selv engang sagt. smiley og som jeg har eksperimenteret med, så træner de kun godt nok hvis man har over 6 i løbetræning/styrketræning - ret realistisk når nu de er bedre at træne og løbe i flok. smiley
- du bør skifte dine trænere rundt på forskellige træningsgrupper hver dag, da de ellers som spillerne, kan blive trætte af at træne samme ting.

Lad være og tro på hva jeg siger, men det er sandt. smiley
Dejligt at Rasmus har skrevet det slet ikke passer for ellers havde jeg gjort det. Det er direkte løgn i forhold til mine egne erfarriger så dejligt udvikleren kan afvise dine påstande fuldstændigt så folk ikke bliver misinformeret.

Slettet klub 27. juli 2010, 15:24
Vejen Sportsforening sagde:
Faciento Huelva CF sagde:
Bøsseløkke BK sagde:
Jeg vil lige supplere med en række spørgsmål jeg havde skrevet ned, men aldrig fået sendt til Rasmus smiley

  • Er den optimale træning, at træne spillerne i de egenskaber hvor de har færrest stats?
  • Forringes træningen ved at træne samme øvelse flere gange i træk, hvis det stadig er den øvelse hvor spilleren har færrest stats?
  • Forringes træningen hvis man har over 20 spillere i truppen, men under 20 spillere i hver træningsgruppe?
  • Forringes træningen hvis man fx har mere end 6 spillere i en gruppe, og hvor mange skal der til før den forringes, eller er det blot en skrøne? Kan træningen ligeledes forringes, hvis der er for få spillere i en gruppe?
  • Forringes/forbedres træningen hvis spillerne skifter træner?
kan sige det sådan, at jeg ved at alt over 5 spillere i samme gruppe, det forringer træningen, det har rasmus selv engang sagt. smiley og som jeg har eksperimenteret med, så træner de kun godt nok hvis man har over 6 i løbetræning/styrketræning - ret realistisk når nu de er bedre at træne og løbe i flok. smiley
- du bør skifte dine trænere rundt på forskellige træningsgrupper hver dag, da de ellers som spillerne, kan blive trætte af at træne samme ting.

Lad være og tro på hva jeg siger, men det er sandt. smiley
Dejligt at Rasmus har skrevet det slet ikke passer for ellers havde jeg gjort det. Det er direkte løgn i forhold til mine egne erfarriger så dejligt udvikleren kan afvise dine påstande fuldstændigt så folk ikke bliver misinformeret.
sjovt rasmus selv tidligere har sagt disse ting? (: man kan undres. d:

men jeg trækker da mine ord igen når hr.rasmus har ændret udsagn.
Besvar