Eksterne Trænings parametre

Skrevet i Generelt

Underdogs IF (xxxXXXxxx) 28. juli 2010, 13:15
Fantasy World sagde:
underdogs pas på dine kilder smiley, de fleste kender træningsforummet, men det er jo hverken blevet lavet eller blevet bekræftet af nogle udviklere.

Det var derfor jeg lavede tråden smiley

... Eller har du det måske direkte fra et udsagn af en udvikler ?
Jeg har det ikke direkte fra en af udviklerne, men har spurgt om næsten det samme for noget tid siden, og der fik jeg det svar fra en fra crewet

Underdogs IF (xxxXXXxxx) 28. juli 2010, 13:19
Bøsseløkke BK sagde:
Underdogs IF sagde:
Bøsseløkke BK sagde:
Faciento Huelva CF sagde:
Bøsseløkke BK sagde:
Jeg vil lige supplere med en række spørgsmål jeg havde skrevet ned, men aldrig fået sendt til Rasmus smiley

  • Er den optimale træning, at træne spillerne i de egenskaber hvor de har færrest stats?
  • Forringes træningen ved at træne samme øvelse flere gange i træk, hvis det stadig er den øvelse hvor spilleren har færrest stats?
  • Forringes træningen hvis man har over 20 spillere i truppen, men under 20 spillere i hver træningsgruppe?
  • Forringes træningen hvis man fx har mere end 6 spillere i en gruppe, og hvor mange skal der til før den forringes, eller er det blot en skrøne? Kan træningen ligeledes forringes, hvis der er for få spillere i en gruppe?
  • Forringes/forbedres træningen hvis spillerne skifter træner?
kan sige det sådan, at jeg ved at alt over 5 spillere i samme gruppe, det forringer træningen, det har rasmus selv engang sagt. smiley og som jeg har eksperimenteret med, så træner de kun godt nok hvis man har over 6 i løbetræning/styrketræning - ret realistisk når nu de er bedre at træne og løbe i flok. smiley
- du bør skifte dine trænere rundt på forskellige træningsgrupper hver dag, da de ellers som spillerne, kan blive trætte af at træne samme ting.

Lad være og tro på hva jeg siger, men det er sandt. smiley
Altid rart lige at få en erfaren managers syn på sagen smiley Men vælger nu at lytte til Rasmus smiley
min erfaring er at det ikke betyder noget om der er 1 ell. 10 i samme træningsgruppe, og de kan sagtens bruge den samme træner hver dag, men træner de det samme hver dag, så bliver træningen dårligere, men syntes at det har en meget stor betydning om du har 20 ell. 21 spillere. men trænerne betyder meget, og spillere over 32år trækker de andre ned.
Din erfaring er ikke meget værd, når Rasmus siger noget andet smiley Dog har du ret i nogle af dine udsagn smiley
det var også forkert skrevet af mig, de kan sagtens træne det samme hver dag uden træningsnedgang, sorry smiley

Girondins Bordeaux (Lasse) 28. juli 2010, 13:21
The Dudes sagde:
Bøsseløkke BK sagde:
Forringes træningen ved at træne samme øvelse flere gange i træk, hvis det stadig er den øvelse hvor spilleren har færrest stats?
Nej.
Et eller andet siger mig du har svaret forkert smiley

Så det gør lige meget om han har
20 eller 50 i de trænede egenskaber hvis de andre er på 100.
Træningen må jo forringes da det du træner nærmer sig 100 mere og mere per træning.

Slettet klub 28. juli 2010, 13:28
BordeauX United sagde:
The Dudes sagde:
Bøsseløkke BK sagde:
Forringes træningen ved at træne samme øvelse flere gange i træk, hvis det stadig er den øvelse hvor spilleren har færrest stats?
Nej.
Et eller andet siger mig du har svaret forkert smiley

Så det gør lige meget om han har
20 eller 50 i de trænede egenskaber hvis de andre er på 100.
Træningen må jo forringes da det du træner nærmer sig 100 mere og mere per træning.
Men den forringes ikke i forhold til at træne noget andet.

Girondins Bordeaux (Lasse) 28. juli 2010, 15:35
Bøsseløkke BK sagde:
BordeauX United sagde:
The Dudes sagde:
Bøsseløkke BK sagde:
Forringes træningen ved at træne samme øvelse flere gange i træk, hvis det stadig er den øvelse hvor spilleren har færrest stats?
Nej.
Et eller andet siger mig du har svaret forkert smiley

Så det gør lige meget om han har
20 eller 50 i de trænede egenskaber hvis de andre er på 100.
Træningen må jo forringes da det du træner nærmer sig 100 mere og mere per træning.
Men den forringes ikke i forhold til at træne noget andet.
Nej det er stadig den der stiger mest.
Dog burde den falde en lille smule træning for træning smiley

Forza Chicken (Frederik) 28. juli 2010, 18:14
Secret Tech er i gang/har været i gang med en undersøgelse om de vigtigste egenskaber på de forskellige positioner. smiley

Slettet klub 28. juli 2010, 20:30
BordeauX United sagde:
Bøsseløkke BK sagde:
BordeauX United sagde:
The Dudes sagde:
Bøsseløkke BK sagde:
Forringes træningen ved at træne samme øvelse flere gange i træk, hvis det stadig er den øvelse hvor spilleren har færrest stats?
Nej.
Et eller andet siger mig du har svaret forkert smiley

Så det gør lige meget om han har
20 eller 50 i de trænede egenskaber hvis de andre er på 100.
Træningen må jo forringes da det du træner nærmer sig 100 mere og mere per træning.
Men den forringes ikke i forhold til at træne noget andet.
Nej det er stadig den der stiger mest.
Dog burde den falde en lille smule træning for træning smiley
Det kommer vel an på hvordan den regner det ud. smiley, men ja umiddelbart lyder det fornuftigt det BU siger

Slettet klub 28. juli 2010, 21:19
Underdogs IF sagde:
Fantasy World sagde:
underdogs pas på dine kilder smiley, de fleste kender træningsforummet, men det er jo hverken blevet lavet eller blevet bekræftet af nogle udviklere.

Det var derfor jeg lavede tråden smiley

... Eller har du det måske direkte fra et udsagn af en udvikler ?
Jeg har det ikke direkte fra en af udviklerne, men har spurgt om næsten det samme for noget tid siden, og der fik jeg det svar fra en fra crewet
Med crew, mener du så CH som jeg selv, eller en af udviklerne?
Fordi, hvis du blot mener en CH eller lignende kan man jo ikke bruge kilden til noget?

Slettet klub 29. juli 2010, 15:46
Påvirker humør træningen?

tvilders (badabum) 29. juli 2010, 18:16
FC Midas sagde:
Påvirker humør træningen?
ja
Besvar