Eksterne Trænings parametre

Skrevet i Generelt

Forza Chicken (Frederik) 27. juli 2010, 16:54
Hvor har han skrevet disse ting, Dan? Et link til et indlæg af Rasmus, hvor der står det, det vil sgu ikke gøre noget. smiley

Jeg har altid troet på, at det var den rette kombination af spillere, der gjorde udslaget i træningen. Du kan træne med 10 i hver gruppe, hvis de så alle har mangler i netop det, du vil træne dem i.

Slettet klub 28. juli 2010, 10:34
Omkring træning:

Hvis en spiller en dag har en træning på fx. 2 - så betyder dette, at spilleren sammenlagt er steget 2 point i alle 18 egenskaber (afslutning, dribling osv.).

Hvor tæller den fra? hvis min spiller træner til 1 får de så 0,0555

Forstået sådan at træner de til 0,0 så udvikler de sig ikke, men alt der over så stiger de?

Slettet klub 28. juli 2010, 10:42
og hvis det er rigtigt, hvis jeg så træner til 1,5
så stiger min spiller 0,0833 fordelt på alle 18 stats.

Men der er jo ikke decimaler i, så hvordan bliver de lagt til?

Underdogs IF (xxxXXXxxx) 28. juli 2010, 10:52
Bøsseløkke BK sagde:
Faciento Huelva CF sagde:
Bøsseløkke BK sagde:
Jeg vil lige supplere med en række spørgsmål jeg havde skrevet ned, men aldrig fået sendt til Rasmus smiley

  • Er den optimale træning, at træne spillerne i de egenskaber hvor de har færrest stats?
  • Forringes træningen ved at træne samme øvelse flere gange i træk, hvis det stadig er den øvelse hvor spilleren har færrest stats?
  • Forringes træningen hvis man har over 20 spillere i truppen, men under 20 spillere i hver træningsgruppe?
  • Forringes træningen hvis man fx har mere end 6 spillere i en gruppe, og hvor mange skal der til før den forringes, eller er det blot en skrøne? Kan træningen ligeledes forringes, hvis der er for få spillere i en gruppe?
  • Forringes/forbedres træningen hvis spillerne skifter træner?
kan sige det sådan, at jeg ved at alt over 5 spillere i samme gruppe, det forringer træningen, det har rasmus selv engang sagt. smiley og som jeg har eksperimenteret med, så træner de kun godt nok hvis man har over 6 i løbetræning/styrketræning - ret realistisk når nu de er bedre at træne og løbe i flok. smiley
- du bør skifte dine trænere rundt på forskellige træningsgrupper hver dag, da de ellers som spillerne, kan blive trætte af at træne samme ting.

Lad være og tro på hva jeg siger, men det er sandt. smiley
Altid rart lige at få en erfaren managers syn på sagen smiley Men vælger nu at lytte til Rasmus smiley
min erfaring er at det ikke betyder noget om der er 1 ell. 10 i samme træningsgruppe, og de kan sagtens bruge den samme træner hver dag, og træner de det samme hver dag, så bliver træningen ikke dårligere, men syntes at det har en meget stor betydning om du har 20 ell. 21 spillere. men trænerne betyder meget, og spillere over 32år trækker de andre ned.

Underdogs IF (xxxXXXxxx) 28. juli 2010, 10:54
FC Inga sagde:
og hvis det er rigtigt, hvis jeg så træner til 1,5
så stiger min spiller 0,0833 fordelt på alle 18 stats.

Men der er jo ikke decimaler i, så hvordan bliver de lagt til?
det er udregnet på at det er træningskamp, træner du teknik og han træner 2 så får han et 1/2 point på de 4 stats( teknik, dribling, takling og balance) og 1 point er 1 stigning i hver enkel stats.

Underdogs IF (xxxXXXxxx) 28. juli 2010, 10:56
Bøsseløkke BK sagde:
The Dudes sagde:
Om det er optimalt for dit hold som helhed er ikke sikkert - da en forsvarsspiller ikke kan bruge afslutning til så meget.

Men du vil øge sandsynligheden for at få dem til at stige i stats hvis du træner dem i noget, som de ikke er gode i. Men husk at overvej om det nu er smart at træne en forsvarsspiller i afslutning fx. Det kan godt være han træner bedre, men hvis han træner i noget han aldrig bruger, så kan det jo være lige meget smiley
Men nu ved vi jo ikke præcis hvilke egenskaber der er vigtigst for de forskellige spillere smiley
Det her er hvad jeg har kunne læse mig til.

Keeper: (Vigtigste stats)
Håndtering / afslutning
Refleks / Straffe
I Felt / Tackling
I Luft / Markering
Mod
Beslutsomhed
Acceleration
Hop

Forsvar: (Vigtigste stats)
Tackling
Markering
Styrke
Acceleration
Mod

Midtbane: (Vigtigste stats)
Aflevering
Udholdenhed
Dribling
Beslutsomhed
Kreativitet

Angriber: (Vigtigste stats)
Afslutning
Dribling
Acceleration
Aflevering
Kreativitet

Slettet klub 28. juli 2010, 11:38
underdogs pas på dine kilder smiley, de fleste kender træningsforummet, men det er jo hverken blevet lavet eller blevet bekræftet af nogle udviklere.

Det var derfor jeg lavede tråden smiley

... Eller har du det måske direkte fra et udsagn af en udvikler ?

tvilders (badabum) 28. juli 2010, 12:26
FC Inga sagde:
og hvis det er rigtigt, hvis jeg så træner til 1,5
så stiger min spiller 0,0833 fordelt på alle 18 stats.

Men der er jo ikke decimaler i, så hvordan bliver de lagt til?
der er skam decimaler ... de er bare usynlige

Slettet klub 28. juli 2010, 13:04
Underdogs IF sagde:
Bøsseløkke BK sagde:
The Dudes sagde:
Om det er optimalt for dit hold som helhed er ikke sikkert - da en forsvarsspiller ikke kan bruge afslutning til så meget.

Men du vil øge sandsynligheden for at få dem til at stige i stats hvis du træner dem i noget, som de ikke er gode i. Men husk at overvej om det nu er smart at træne en forsvarsspiller i afslutning fx. Det kan godt være han træner bedre, men hvis han træner i noget han aldrig bruger, så kan det jo være lige meget smiley
Men nu ved vi jo ikke præcis hvilke egenskaber der er vigtigst for de forskellige spillere smiley
Det her er hvad jeg har kunne læse mig til.

Keeper: (Vigtigste stats)
Håndtering / afslutning
Refleks / Straffe
I Felt / Tackling
I Luft / Markering
Mod
Beslutsomhed
Acceleration
Hop

Forsvar: (Vigtigste stats)
Tackling
Markering
Styrke
Acceleration
Mod

Midtbane: (Vigtigste stats)
Aflevering
Udholdenhed
Dribling
Beslutsomhed
Kreativitet

Angriber: (Vigtigste stats)
Afslutning
Dribling
Acceleration
Aflevering
Kreativitet
Det er fint du forsøger at hjælpe. Men alt det der kender jeg så udmæret til. Men det er jo bare små undersøgelser. Det er gætværk om man vil. Præcis som alle de træningsmyter, som Rasmus netop har afvist.

Slettet klub 28. juli 2010, 13:05
Underdogs IF sagde:
Bøsseløkke BK sagde:
Faciento Huelva CF sagde:
Bøsseløkke BK sagde:
Jeg vil lige supplere med en række spørgsmål jeg havde skrevet ned, men aldrig fået sendt til Rasmus smiley

  • Er den optimale træning, at træne spillerne i de egenskaber hvor de har færrest stats?
  • Forringes træningen ved at træne samme øvelse flere gange i træk, hvis det stadig er den øvelse hvor spilleren har færrest stats?
  • Forringes træningen hvis man har over 20 spillere i truppen, men under 20 spillere i hver træningsgruppe?
  • Forringes træningen hvis man fx har mere end 6 spillere i en gruppe, og hvor mange skal der til før den forringes, eller er det blot en skrøne? Kan træningen ligeledes forringes, hvis der er for få spillere i en gruppe?
  • Forringes/forbedres træningen hvis spillerne skifter træner?
kan sige det sådan, at jeg ved at alt over 5 spillere i samme gruppe, det forringer træningen, det har rasmus selv engang sagt. smiley og som jeg har eksperimenteret med, så træner de kun godt nok hvis man har over 6 i løbetræning/styrketræning - ret realistisk når nu de er bedre at træne og løbe i flok. smiley
- du bør skifte dine trænere rundt på forskellige træningsgrupper hver dag, da de ellers som spillerne, kan blive trætte af at træne samme ting.

Lad være og tro på hva jeg siger, men det er sandt. smiley
Altid rart lige at få en erfaren managers syn på sagen smiley Men vælger nu at lytte til Rasmus smiley
min erfaring er at det ikke betyder noget om der er 1 ell. 10 i samme træningsgruppe, og de kan sagtens bruge den samme træner hver dag, men træner de det samme hver dag, så bliver træningen dårligere, men syntes at det har en meget stor betydning om du har 20 ell. 21 spillere. men trænerne betyder meget, og spillere over 32år trækker de andre ned.
Din erfaring er ikke meget værd, når Rasmus siger noget andet smiley Dog har du ret i nogle af dine udsagn smiley
Besvar