Hvordan gør jeg? + Spørgsmål

Skrevet i Banner/logoer

FC Nonsense (Frost) 28. august 2010, 20:53
Inden du begynder på din logosøgning, bedes du læse HELE guiden igennem

Hvis du søger logo/banner, så er du kommet til det rette sted.
Dog er det ikke i denne tråd du skal søge.

I denne tråd vil du finde:
Hvordan kommer jeg igang?
Gode råd til en succesfuld logosøgning
FAQ - Oftest stillede spørgsmål

Intro
Billeder/Logoer er forummet hvor Virtualmanagers brugere kan få lavet et logo, af en frivillig logomager.
Alle logomagere laver som sagt logoerne 100% frivilligt og 100% gratis. Det eneste de forventer er et TAK.

Er der spørgsmål som du ikke har fået svar på? Så stil dem i tråden her.

Ønsker du at give ris/ros så skriv i denne tråd

/B/L Moderatorerne

FC Nonsense (Frost) 28. august 2010, 20:54
Hvordan kommer jeg igang?

Først og fremmest bør du læse Reglerne (Det er ikke så slemt smiley)

Derefter skal du oprette dig en tråd her på forummet, det gør du ved at trykke "nyt emne".
Husk at kalde tråden: ">Det du søger< - >Dit klubnavn<". Du kan se på nogle af de andre tråde i forummet, hvis du er i tvivl om hvad din tråd skal hedde, og hvad der skal stå i den.

Nu skal du bare vente til der kommer en logomager og laver dit nye logo. Husk at have tålmodighed, og vær venlig. Logomagerne gør det gratis.

FC Nonsense (Frost) 28. august 2010, 20:54
Gode råd til en succesfuld logosøgning

Hvis du ønsker at få det smukkeste logo, hurtigst muligt, bør du følge disse råd.

Logomagerne kender B/L godt, og dertil også reglerne.
Husk derfor at hvis du overholder reglerne, er der størrer chancer for at logomagerne gider lave et logo til dig.

Forklar alt i første indlæg
Hvad søger du, hvad søger du ihvertfald ikke - kom gerne med eksempler
Brug evt. dette skema:
Form:
Farver:
Motiv:
Effekter:
Andet:

Lad logomagerne være kreative
Du kan f.eks. skrive flere forskellige farver, eller bede logomagerne prøve sig med noget nyt, hvis de ikke finder kravene interessante. Husk at skrive hvor de ikke skal gå hen, så de ikke bliver skuffede.

Husk at skrive tak
Glemmer du at skrive tak, eller skriver du grimme ting til en logomager, kan det ende med at det er det eneste logo du får. Logomagerne skriver ofte internt, og er der nogle der ikke respekterer dem, kan du ende med nærmest at blive ignoreret af dem

Hold sproget venligt og taknemmeligt
Hvis logomagerne finder en tråd, hvor trådejer er ubehøvlet, eller skriver nogle underlige ting, laver han/hun ingen logoer denne gang

Op din tråd på de rigtige tidspunkter
Hvis du opper din tråd på de rigtige tidspunkter, vil der være større chancer for at flere logomagere ser din tråd smiley Det er også smart at huske at oppe hver dag, da logomagerne så ved, at du virkeligt brænder efter at få et logo.

FC Nonsense (Frost) 28. august 2010, 20:54
FAQ - Oftest stillede spørgsmål

Jeg vil gerne være logogmager, hvad skal jeg gøre?
Det eneste du skal gøre, er at lave et logo til en logosøgende her i B/L.
Hvordan du bliver det, kan du læse alt om HER

Jeg vil gerne have et logo - hvordan gør jeg?
Ovenover står nogle tips og tricks til at få en succesfuld logosøgning.
Husk at læse reglerne inden du søger. Hvis du har spørgsmål så stil dem her.

Hvem godkender logoer og hvor lang tid tager det?

Det er moderatorne i B/L forummet der godkender logoer, og det gør de oftest muligt. Det er tilladt at klage over ventetid via support, hvis du har ventet på godkendelse i over 5 dage.
Hvis logoet bliver afvist er det fordi det ikke overholder Valideringsreglerne

Hvorfor vil så mange logomagere have licens for at lave et logo?
De fleste logomagere laver logoer af egen fri vilje. De gør det fordi de synes det er en sjov beskæftigelse, og en ære at andre brugere gider bruge et logo de har lavet. Dog er der nogen der vil have licens til gengæld, men hvis du er tålmodig nok, kan du få et ligeså flot logo ud af din logosøgning i B/L - helt gratis.

Må man købe logoer for licens?
Vi moderatorer fraråder at man køber et logo for licens, da det vil gøre handlen mere omfattende.. Vi kan dog ikke straffe dem der tager licens for et logo, men det må det ikke foregå inden for B/Ls rammer. Dvs. hvis du ønsker at "købe" et logo, skal det foregå over brev eller via private forums.

Er der spørgsmål som FAQ'en ikke svarer på? Så stil dem i tråden her.

FC Nonsense (Frost) 28. august 2010, 20:54
Reserveret

Slettet klub 29. august 2010, 14:43
God Guide.

Slettet klub 29. august 2010, 14:47
Et spørgsmål;

Er det tilladt at kræve licens for logo/banner?

Slettet klub 29. august 2010, 15:07
Manchester Young Stars sagde:
Et spørgsmål;

Er det tilladt at kræve licens for logo/banner?
Ja, det er. Om det så er moralsk korrekt er noget andet. smiley
- Og ja, jeg ved godt jeg tilbyder licens for logoer/bannere, men nogle gange laver jeg også frivilligt i B/L.

Slettet klub 29. august 2010, 20:56
Armoury Royals sagde:
Manchester Young Stars sagde:
Et spørgsmål;

Er det tilladt at kræve licens for logo/banner?
Ja, det er. Om det så er moralsk korrekt er noget andet. smiley
- Og ja, jeg ved godt jeg tilbyder licens for logoer/bannere, men nogle gange laver jeg også frivilligt i B/L.
Jeg vil lige rette Cayre.
Det er ikke tilladt at kræve licens her på forummet! Skal du have licens for dit logo, skal det være gennem brev alle privatforums.
- Men som sagt frarådes det kraftigt. smiley

FC Nonsense (Frost) 29. august 2010, 21:07
Zune United sagde:
Armoury Royals sagde:
Manchester Young Stars sagde:
Et spørgsmål;

Er det tilladt at kræve licens for logo/banner?
Ja, det er. Om det så er moralsk korrekt er noget andet. smiley
- Og ja, jeg ved godt jeg tilbyder licens for logoer/bannere, men nogle gange laver jeg også frivilligt i B/L.
Jeg vil lige rette Cayre.
Det er ikke tilladt at kræve licens her på forummet! Skal du have licens for dit logo, skal det være gennem brev alle privatforums.
- Men som sagt frarådes det kraftigt. smiley
Så skulle det være formuleret ordentligt smiley
Besvar