Forum reglementet i B/L fra d.09/03-2011

Skrevet i Banner/logoer

Slettet klub 9. marts 2011, 08:25
Regler på Virtual Managers forum pr. 09.03.2011

På Virtual Managers forum gælder nedenstående reglement.
Desuden bedes du være opmærksom på at Virtual Managers overordnede reglement også gælder på forum.

§: Regler for Logosøgning

• Ved at oprette et nyt emne, skrive i en tråd eller på anden måde bruge forum aktivt, accepterer du samtidig at overholde dette reglement.



§1: Overskrifter

1.1 Ingen overskrifter og tråde med STORT.
1.2 Det skal fremgå tydeligt hvad tråden omhandler.
1.3 Ingen misbrug af tegn som eksempelvis !,",? og &. To udråbstegn er for eksempel ikke nødvendigt.


§2: Indhold

2.1 Det er ikke tilladt at lave tråde med reference links og/eller tråde med henblik på reklamer.
2.2 Det er ikke tilladt at distribuere ulovligt materiale via tråde. Det er ligeledes strengt ulovligt at poste pornografisk materiale på forum!


§3: Tone

3.1 Sproget på det danske forum er dansk. Det er ikke tilladt at skrive indlæg i andre sprog end dette.
3.2 Sproget på forum skal være sobert. Nedladende og upassende kommentarer accepteres ikke.

§4: Opførsel

4.1 Personangreb, hetz og mobning er ikke tilladt og vil blive straffet. Dette kan være alt fra loginban, forumban og bøder.
4.2 Spam er ikke tilladt. Spam er i Virtual Manager defineret som "gentagelser af sætninger, ord eller bogstaver der er uden mening eller virker forstyrrende i den kontekst den præsenteres.". Heri indgår overdreven brug af såkaldte quotes.
4.3 Det er kun tilladt at oppe sin tråd èn gang om dagen. Alt der skrives i tråden opper den. Takker du logomageren, eller skriver du til en moderator, skal det gøres inden 15 minutter, ellers betragtes det som et op.
4.4 Det er kun tilladt at have en aktiv tråd. En tråd er ikke længere aktiv, hvis der ikke er skrevet i den i over 7 dage.
4.5 Det er ikke tilladt at oprette tråde på vegne af andre. Ligeledes er det ikke tilladt at oppe for andre. At oppe defineres som at lave indlæg der kun har til formål at oppe tråden.
4.6 Det er ikke tilladt at søge i en anden persons tråd. Søger logo/banner, må du oprette din egen tråd

§5: Klage

5.1 Klager der omhandler låste tråde eller lignende, skal henvendes til moderatorer via support. Her vil moderatoren behandle den enkelte brugers sag.

§6. Regel ændringer

• Reglerne kan ændres løbende.

--------------------------------------------------------------------------
Valideringsregler

§1: Bannere & Logoer

1.1 Et banner skal indeholde klubbens navn.
1.2 Et logo skal indeholde klubbens navn eller forkortelse.
1.3 Logo/Banner må ikke indeholde andre tal end årstallet for klubbens grundlæggelse. Ord som har relevans for årstallet er dog tilladte – f.eks. "Oprettet", "Since", "Established" mv.
1.4 Logo/Banner må ikke være stødende eller provokerende.
1.5 Logo/Banner som har relevans til højtider eller særlige begivenheder vurderes i hvert enkelt tilfælde af en validator.
1.6 Det står validatoren frit for at godkende eller afvise Logo/Banner som vurderes at være grænsetilfælde.


Bannere og logoer skal sendes til validering via ens klubprofil.

§2: Gruppelogo

2.1 Gruppens navn skal fremgå af logoet, ellers afvises det.



§3: Generelt

3.1 Eksempler på tekst, der afvises: Made by "logomagernavn", slogans, reklamer for web
sites/forums osv.
3.2 Både logo og profilbanner skal være letlæselige, dvs. man skal ikke være i tvivl om hvad dit klubnavn er.
3.3 Pornografisk materiale er ikke tilladt. Dette vurderes af den enkelte validator.
3.4 Kopiering af andres logo/banner afvises!
3.5 Et logo/banner er personligt. Selvom en klub har skiftet navn, ejer klubben stadigvæk logoet/banneret.
3.6 Hvis dit logo/banner gentagne gange afvises så lad være med at blive ved med at uploade det igen og igen. Spørg i support om grunden til afvisningen, men husk at sætte logoet/banneret ind i supportsagen så vi kan se det.



Ønsker du at give ris/ros, kan det gøres i denne tråd.
Besvar