Hold da op markedet er dødt! :O

Skrevet i Generelt

Nobr (Kampmotor--held og lotto) 31. august 2018, 18:13
Tekst slettet

Moderator - Perception

Guardian FC (Hr Berg) 31. august 2018, 19:04
BERLIN EAST FC sagde:
Gundsømagle United sagde:
Så syntes jeg vi skal kickstarte markedet igen. Har derfor sat hele holdet på auktion, blot som eksperiment. smiley

Op med hovedet, det skal nok gå alt sammen. God weekend til alle, husk den obligatoriske fredags specialøl. smiley
Hvis vi skal kickstarte markedet skal vi købe ikke sælge. Men du sælger måske ud, for at have plads til alle dine nye indkøb. smiley

For at købe, skal der jo i sagens natur, være nogle som sælger.
Så et rigtigt godt initiativ fra Gundsømagle United. smiley

Venlig hilsen

Guardian FC

Jeg foreslår at alle klubber går ud og køber forstærkning til deres hold. Sæt jer et mål at holdet skal blive bedre. Det gælder jo også om at vinde, ikke. smiley

Perception (Patrick) 31. august 2018, 19:14
2.1. Tone
Al kommunikation skal foregå i en hensynsfuld tone og må ikke være nedladende, truende eller stødende.

6.2. Adfærd
Vis respekt overfor andre brugere og Virtual Manager crew. Upassende adfærd er ikke tilladt. Dette omfatter, men er ikke begrænset til upassende sprogbrug, bandeord, bagtale, racediskrimination, kønsdiskrimination, diskrimination på baggrund af seksuel orientering mv.

Læs vores overordnede Spilleregler her.

Moderator - Perception

Perception (Patrick) 31. august 2018, 19:23
Synes det er ærgerligt at der kommer så megen fokus på at markedet og spillet er dødt. Kan godt forstå at man har lyst til at ytre sin utilfredshed, men personligt går jeg da ud fra at 9/10 herinde ønsker det bedste for vman. Hvis jeg var ny bruger eller overvejede at starte med at spille vman ville jeg da blive skræmt af at læse al dette.

The New Champion (Daniel) 31. august 2018, 19:57
Perception sagde:
Synes det er ærgerligt at der kommer så megen fokus på at markedet og spillet er dødt. Kan godt forstå at man har lyst til at ytre sin utilfredshed, men personligt går jeg da ud fra at 9/10 herinde ønsker det bedste for vman. Hvis jeg var ny bruger eller overvejede at starte med at spille vman ville jeg da blive skræmt af at læse al dette.
Enig smiley

Dabi FC (Daniel Birk) 1. september 2018, 15:16
Perception sagde:
Synes det er ærgerligt at der kommer så megen fokus på at markedet og spillet er dødt. Kan godt forstå at man har lyst til at ytre sin utilfredshed, men personligt går jeg da ud fra at 9/10 herinde ønsker det bedste for vman. Hvis jeg var ny bruger eller overvejede at starte med at spille vman ville jeg da blive skræmt af at læse al dette.
Enig, er lige startet på vman og ikke ligefrem fordi det er opmuntrende læsning at gå på forum smiley

Juventus FC (farvel og tobak) 1. september 2018, 15:41
Perception sagde:
Synes det er ærgerligt at der kommer så megen fokus på at markedet og spillet er dødt. Kan godt forstå at man har lyst til at ytre sin utilfredshed, men personligt går jeg da ud fra at 9/10 herinde ønsker det bedste for vman. Hvis jeg var ny bruger eller overvejede at starte med at spille vman ville jeg da blive skræmt af at læse al dette.
Jeg er enig i at de fleste herinde ønsker det bedste for spillet, hvilket også er grunden til at disse tråde dukker op.

Vi ønsker jo alle at spillet går bedre tider i møde og den eneste måde vi kan prøve at gøre det er ved at ytre vores holdninger omkring spillets nuværende stand. Hvis der ikke bliver lyttet til folk her, hvor lyttes der så? og hvis der slet ikke lyttes hvad siger det så om VMan og udviklerne.

Som ny bruger ville jeg da være taknemlig for at nogen tog sig tid til at pointere eventuelle turn-offs. Hvis spillet ikke kan holde på de nuværende brugere, hvorfor så bekymre sig om nye brugere, da de vil højest sandsynligt løbe ind i de samme problemstillinger længere nede af vejen.

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 1. september 2018, 18:33
Juventus FC sagde:
Perception sagde:
Synes det er ærgerligt at der kommer så megen fokus på at markedet og spillet er dødt. Kan godt forstå at man har lyst til at ytre sin utilfredshed, men personligt går jeg da ud fra at 9/10 herinde ønsker det bedste for vman. Hvis jeg var ny bruger eller overvejede at starte med at spille vman ville jeg da blive skræmt af at læse al dette.
Jeg er enig i at de fleste herinde ønsker det bedste for spillet, hvilket også er grunden til at disse tråde dukker op.

Vi ønsker jo alle at spillet går bedre tider i møde og den eneste måde vi kan prøve at gøre det er ved at ytre vores holdninger omkring spillets nuværende stand. Hvis der ikke bliver lyttet til folk her, hvor lyttes der så? og hvis der slet ikke lyttes hvad siger det så om VMan og udviklerne.

Som ny bruger ville jeg da være taknemlig for at nogen tog sig tid til at pointere eventuelle turn-offs. Hvis spillet ikke kan holde på de nuværende brugere, hvorfor så bekymre sig om nye brugere, da de vil højest sandsynligt løbe ind i de samme problemstillinger længere nede af vejen.
Jeg er enig.. !
Altså jeg bliver ved, fordi jeg rigtig godt kan li` Vman..
Men jeg har svært ved at se hvorfor skuden skulle vende ?
Og vi kan vel alle fornemme hvad vej det går..
Der bliver færre og færre online, om mindre og mindre aktivitet
på markedet og på forum ( Det er ihvertfald min fornemmelse,
uden at have en statistik, der underbygger det )
Udviklingen går langsomt, fordi der ikke er recurser nok, og
der er slet ikke plads til at få lavet den app, der nok efterhånden
er et must, for overlevelse...
Og en app kan nok ikke gøre det alene !
Kendskabet, skal vel også bredes ud via reklamer, for at få flere brugere..
Og noget af jeg syntes er godt, er hurtigheden i spillet, frem for andre man-
gerspil.. En sæson varer ikke 14 uger, og der spilles ikke bare kamp, 1-2 gange
om ugen.. Og trænes 1 gang om ugen.. Det er viden der burde bringes ud
efter min mening..
Det virker ikke som om ejerne rigtig vil gøre det der skal til, for at gøre Vman
større, og få flere brugere, og løsningen er nok ikke bare at hæve prisen for
licens igen.. Måske udviklerne kan se forskellen, siden det skete sidst, men
jeg kan faktisk ikke som bruger..
Jeg ønsker virkelig det bedste for Vman.. Og bliver som sagt ved så længe
jeg har muligheden.. Og jeg håber det bliver mange mange år endnu.. smiley

Mvh Per

Perception (Patrick) 1. september 2018, 18:40
Juventus FC sagde:
Perception sagde:
Synes det er ærgerligt at der kommer så megen fokus på at markedet og spillet er dødt. Kan godt forstå at man har lyst til at ytre sin utilfredshed, men personligt går jeg da ud fra at 9/10 herinde ønsker det bedste for vman. Hvis jeg var ny bruger eller overvejede at starte med at spille vman ville jeg da blive skræmt af at læse al dette.
Jeg er enig i at de fleste herinde ønsker det bedste for spillet, hvilket også er grunden til at disse tråde dukker op.

Vi ønsker jo alle at spillet går bedre tider i møde og den eneste måde vi kan prøve at gøre det er ved at ytre vores holdninger omkring spillets nuværende stand. Hvis der ikke bliver lyttet til folk her, hvor lyttes der så? og hvis der slet ikke lyttes hvad siger det så om VMan og udviklerne.

Som ny bruger ville jeg da være taknemlig for at nogen tog sig tid til at pointere eventuelle turn-offs. Hvis spillet ikke kan holde på de nuværende brugere, hvorfor så bekymre sig om nye brugere, da de vil højest sandsynligt løbe ind i de samme problemstillinger længere nede af vejen.
Er til dels enig. Selvfølgelig skal der være plads til at ytre sig. Som jeg også nævnte ovenstående.. Men at gå ind med den indstilling at vman bare er dødt, og sikke en masse dumme ting der sker og som ikke sker, er bare ikke den rigtige vej frem.

Siempre Real (Trænings Guder hjælp os) 1. september 2018, 21:12
Alt for mange gode spillere på markedet, som gør at priserne falder.
Besvar