Tråden for kampsimulator utilfredshed

Skrevet i Generelt

Bjørnholt FC (And then what) 17. april 2019, 22:31
Merkur FC sagde:
Hvordan kan jeg, på hjemmebane spille 1-1??

Jeg har 8 spillere +70. Modstanderen har 50/50 med 20 og 30 spillere..

https://www.virtualmanager.com/new_matches/63498627

Det jo helt galt
Jeg tror umiddelbart, at det er fordi du stillede op med en ret svag højreback i forhold til det angreb som modstanderen stillede op og derfor endte i det uheldige uafgjorte resultat.

Madridsta CF (Zinedine Zidane) 19. april 2019, 18:14
https://www.virtualmanager.com/new_matches/63626424/summary

taber hele tiden i FA Cup mod dårligere hold til kamp rouladen

umuligt at nå "langt"

Bjørnholt FC (And then what) 19. april 2019, 18:24
Madridsta CF sagde:
https://www.virtualmanager.com/new_matches/63626424/summary

taber hele tiden i FA Cup mod dårligere hold til kamp rouladen

umuligt at nå "langt"
Din keeper fik endda højeste karakter lol

Ennosigaios Quax (Jacob) 19. april 2019, 20:31
I samme tråd vil jeg gerne brokke mig over kampviseren. Den er jo komplet håbløs. Nu har jeg gentagende (mange!) gange oplevet forsvarsspillere, der vælger at forsøge at drible solo forbi modstanderes angriber for så at blive tacklet og indkassere mål. Good job VMan

Bjørnholt FC (And then what) 19. april 2019, 20:43
Ennosigaios Quax sagde:
I samme tråd vil jeg gerne brokke mig over kampviseren. Den er jo komplet håbløs. Nu har jeg gentagende (mange!) gange oplevet forsvarsspillere, der vælger at forsøge at drible solo forbi modstanderes angriber for så at blive tacklet og indkassere mål. Good job VMan
Forstår dig godt, men link da lige til kampene - ellers er det sku svært at forholde sig til :-)

Ennosigaios Quax (Jacob) 19. april 2019, 20:44
Bjørnholt FC sagde:
Ennosigaios Quax sagde:
I samme tråd vil jeg gerne brokke mig over kampviseren. Den er jo komplet håbløs. Nu har jeg gentagende (mange!) gange oplevet forsvarsspillere, der vælger at forsøge at drible solo forbi modstanderes angriber for så at blive tacklet og indkassere mål. Good job VMan
Forstår dig godt, men link da lige til kampene - ellers er det sku svært at forholde sig til :-)
Jeg tror de fleste har let ved at forholde sig til ovenstående, som jeg skriver smiley

Bjørnholt FC (And then what) 19. april 2019, 20:45
Ennosigaios Quax sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Ennosigaios Quax sagde:
I samme tråd vil jeg gerne brokke mig over kampviseren. Den er jo komplet håbløs. Nu har jeg gentagende (mange!) gange oplevet forsvarsspillere, der vælger at forsøge at drible solo forbi modstanderes angriber for så at blive tacklet og indkassere mål. Good job VMan
Forstår dig godt, men link da lige til kampene - ellers er det sku svært at forholde sig til :-)
Jeg tror de fleste har let ved at forholde sig til ovenstående, som jeg skriver smiley
Muligvis, men enhver kan da brokke sig uden at ha kampe at fremvise omkring det :-)

Ennosigaios Quax (Jacob) 19. april 2019, 20:52
Bjørnholt FC sagde:
Ennosigaios Quax sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Ennosigaios Quax sagde:
I samme tråd vil jeg gerne brokke mig over kampviseren. Den er jo komplet håbløs. Nu har jeg gentagende (mange!) gange oplevet forsvarsspillere, der vælger at forsøge at drible solo forbi modstanderes angriber for så at blive tacklet og indkassere mål. Good job VMan
Forstår dig godt, men link da lige til kampene - ellers er det sku svært at forholde sig til :-)
Jeg tror de fleste har let ved at forholde sig til ovenstående, som jeg skriver smiley
Muligvis, men enhver kan da brokke sig uden at ha kampe at fremvise omkring det :-)
"Forstår dig godt, men link da lige til kampene - ellers er det sku svært at forholde sig til :-)"

Apparently forstår du mig, men samtidig kan du ikke forholde dig til det. Come on, vær' lidt mere selvmodsigende smiley

Du kan jo bare se min seneste kamp.

Bjørnholt FC (And then what) 19. april 2019, 20:57
Ennosigaios Quax sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Ennosigaios Quax sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Ennosigaios Quax sagde:
I samme tråd vil jeg gerne brokke mig over kampviseren. Den er jo komplet håbløs. Nu har jeg gentagende (mange!) gange oplevet forsvarsspillere, der vælger at forsøge at drible solo forbi modstanderes angriber for så at blive tacklet og indkassere mål. Good job VMan
Forstår dig godt, men link da lige til kampene - ellers er det sku svært at forholde sig til :-)
Jeg tror de fleste har let ved at forholde sig til ovenstående, som jeg skriver smiley
Muligvis, men enhver kan da brokke sig uden at ha kampe at fremvise omkring det :-)
"Forstår dig godt, men link da lige til kampene - ellers er det sku svært at forholde sig til :-)"

Apparently forstår du mig, men samtidig kan du ikke forholde dig til det. Come on, vær' lidt mere selvmodsigende smiley

Du kan jo bare se min seneste kamp.
Ja, jeg kan da sagtens forstår din frustation over at kampsimulatoren gang på gang løber om hjørner med dig, men som skrevet er det lidt svært at forholde sig til nogle tilsyneladende fejl i en kamp/kampe som der ikke er linket til :-) forventer du virkelig, at jeg skal sidde og kigge alle dine kampe igennem for at finde disse "fejl"? smiley

Ennosigaios Quax (Jacob) 19. april 2019, 21:06
Bjørnholt FC sagde:
Ennosigaios Quax sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Ennosigaios Quax sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Ennosigaios Quax sagde:
I samme tråd vil jeg gerne brokke mig over kampviseren. Den er jo komplet håbløs. Nu har jeg gentagende (mange!) gange oplevet forsvarsspillere, der vælger at forsøge at drible solo forbi modstanderes angriber for så at blive tacklet og indkassere mål. Good job VMan
Forstår dig godt, men link da lige til kampene - ellers er det sku svært at forholde sig til :-)
Jeg tror de fleste har let ved at forholde sig til ovenstående, som jeg skriver smiley
Muligvis, men enhver kan da brokke sig uden at ha kampe at fremvise omkring det :-)
"Forstår dig godt, men link da lige til kampene - ellers er det sku svært at forholde sig til :-)"

Apparently forstår du mig, men samtidig kan du ikke forholde dig til det. Come on, vær' lidt mere selvmodsigende smiley

Du kan jo bare se min seneste kamp.
Ja, jeg kan da sagtens forstår din frustation over at kampsimulatoren gang på gang løber om hjørner med dig, men som skrevet er det lidt svært at forholde sig til nogle tilsyneladende fejl i en kamp/kampe som der ikke er linket til :-)
Tror du misforstod. Jeg snakker ikke om kampsimulatoren, der via en algoritme der sammen med tilfældigheder og andet, regner sig frem til et resultat. Jeg snakker om kampviseren. Mine og modstanderens spillere tonser rundt på banen som om, at de aldrig har set en bold før. Når de modtager den i forsvaret og en angriber kommer løbende imod en, vælger de at forsøge at drible uden om ham frem for at hamre den væk/spille den til en medspiller. Det har intet at gøre med, om kampsimulatoren løber om hjørner med mig. I denne sæson er jeg fuldt ud tilfreds med simulatoren, idet den har frembragt mig flere lotto-resultater smiley
Bjørnholt FC sagde:
forventer du virkelig, at jeg skal sidde og kigge alle dine kampe igennem for at finde disse "fejl"? smiley
Øh, nej? Det er dig, der er så opsat på at se det med egne øjne - fordi du ikke kan forholde dig til det (omend du godt kan forstå det, hvordan end det så hænger sammen smiley ) Se engang på, hvad jeg skrev: "Du kan jo bare se min seneste kamp." Altså som i min seneste kamp. Ental.
Besvar