Fordeling af position for nye ungdomsspillere

Skrevet i Generelt

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 19. november 2019, 21:10
Los Futbolistas sagde:
Pers LØVER sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Los Futbolistas sagde:
Jeg synes også, at det fungerer fint som det er, men man kunne nok godt argumentere for, at det er spøjst at AC kun dækker 9 grønne felter, mens FC dækker hele 15 grønne felter, hvorved FH/FV overflødiggøres i en smal taktik.
Hold da op, havde jeg sku ikke lige lagt mærke til.....
Det er sgu da det FC´er kan... De er SÅ fleksible, det er det mere end noget
andet der gør at de er møgdyre.. smiley
Det er lidt det samme med MD´er.. Dog dækker de kun 9 felter, men de kan erstatte en FC da de kan stilles på 3 felter som en FC normalt skal dække af... Og samtidig bidrage til midtbanen.... smiley
Mvh Per
Enig ... bortset fra at MD dækker 15 felter ligesom FC og ikke kun 9 smiley
Så må jeg hellere træne videre på mine smiley smiley smiley
Som-om det kunne gøre en forskel...
De er supergode men dækker kun 9 grønne felter.. smiley
Det er altså ikke rigtigt hvad du skriver...
Mvh Per

Gold Coast Eagles (Foreigner) 19. november 2019, 21:18
KBHAVANA CF sagde:
Det er bare ikke tilfældet her på vman. smiley
Tjek de dyreste handlede spillere i den virkelige verden = offensive spillere, AV, AH, MO. smiley Stik modsat vman. smiley
Det ved jeg godt. Det var bare et eksempel på, at spillere på forskellige position med samme potentiale, ikke koster det samme smiley

Finito (Farvel Tak for spil Sjovt var det) 19. november 2019, 23:32
Pers LØVER sagde:
Los Futbolistas sagde:
Enig ... bortset fra at MD dækker 15 felter ligesom FC og ikke kun 9 smiley
Så må jeg hellere træne videre på mine smiley smiley smiley
Som-om det kunne gøre en forskel...
De er supergode men dækker kun 9 grønne felter.. smiley
Det er altså ikke rigtigt hvad du skriver...
Mvh Per
Fem pladser i bredden og tre niveauer frem/tilbage i banen. Prøv lige at fjerne alle andre spillere fra taktikken og se hvor mange grønne felter, en MD kan placeres på: 5x3 = 15 - ligesom en FC smiley

Faciato FC (Vilde auktioner den næste time) 20. november 2019, 14:38
Der bliver oprettet gennemsnitlig lige mange fc'er som fh'er og fv'er
Grunden til de er dyre er fordi de fleste klubber bruger minimum 2 fcer hvorimod at klubberne kun skal bruge en fv og en fh

Så der skal faktisk oprettes dobbelt så mange fcer før det bliver mere jævnt fordelt

Men jeg syntes det er dejligt som det er nu - man må bare betale lidt mere for de centrale positioner

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 20. november 2019, 17:55
X Factor sagde:
Pers LØVER sagde:
Los Futbolistas sagde:
Enig ... bortset fra at MD dækker 15 felter ligesom FC og ikke kun 9 smiley
Så må jeg hellere træne videre på mine smiley smiley smiley
Som-om det kunne gøre en forskel...
De er supergode men dækker kun 9 grønne felter.. smiley
Det er altså ikke rigtigt hvad du skriver...
Mvh Per
Fem pladser i bredden og tre niveauer frem/tilbage i banen. Prøv lige at fjerne alle andre spillere fra taktikken og se hvor mange grønne felter, en MD kan placeres på: 5x3 = 15 - ligesom en FC smiley
Sorry du har ret... !
Jeg beklager min påstålighed.. smiley
Mvh Per

Newcomer (Billige spillere til salg) 20. november 2019, 18:53
Faciato FC sagde:
Der bliver oprettet gennemsnitlig lige mange fc'er som fh'er og fv'er
Grunden til de er dyre er fordi de fleste klubber bruger minimum 2 fcer hvorimod at klubberne kun skal bruge en fv og en fh

Så der skal faktisk oprettes dobbelt så mange fcer før det bliver mere jævnt fordelt

Men jeg syntes det er dejligt som det er nu - man må bare betale lidt mere for de centrale positioner
Kan du så aflevere nogle af de FC´er. Det er et klart brud på reglerne sådan at købe 7 stk smiley

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 20. november 2019, 19:08
Newcomer sagde:
Faciato FC sagde:
Der bliver oprettet gennemsnitlig lige mange fc'er som fh'er og fv'er
Grunden til de er dyre er fordi de fleste klubber bruger minimum 2 fcer hvorimod at klubberne kun skal bruge en fv og en fh

Så der skal faktisk oprettes dobbelt så mange fcer før det bliver mere jævnt fordelt

Men jeg syntes det er dejligt som det er nu - man må bare betale lidt mere for de centrale positioner
Kan du så aflevere nogle af de FC´er. Det er et klart brud på reglerne sådan at købe 7 stk smiley
Du køber bare de 5 han ikke selv skal bruge smiley

Faciato FC (Vilde auktioner den næste time) 20. november 2019, 19:28
Pers LØVER sagde:
Newcomer sagde:
Faciato FC sagde:
Der bliver oprettet gennemsnitlig lige mange fc'er som fh'er og fv'er
Grunden til de er dyre er fordi de fleste klubber bruger minimum 2 fcer hvorimod at klubberne kun skal bruge en fv og en fh

Så der skal faktisk oprettes dobbelt så mange fcer før det bliver mere jævnt fordelt

Men jeg syntes det er dejligt som det er nu - man må bare betale lidt mere for de centrale positioner
Kan du så aflevere nogle af de FC´er. Det er et klart brud på reglerne sådan at købe 7 stk smiley
Du køber bare de 5 han ikke selv skal bruge smiley
Hov hov hvordan er reglerne hvis det ikke er mig selv der reklamere for mine spillere på forum? smiley
Spøg til side så elsker jeg at købe fc'er og jeg har ejet langt de fleste enorme fcer der er her på vman som ikke er gået på pension smiley
Det ligger os i mit klubnavn smiley

Bjørnholt FC (And then what) 20. november 2019, 19:33
Faciato FC sagde:
Pers LØVER sagde:
Newcomer sagde:
Faciato FC sagde:
Der bliver oprettet gennemsnitlig lige mange fc'er som fh'er og fv'er
Grunden til de er dyre er fordi de fleste klubber bruger minimum 2 fcer hvorimod at klubberne kun skal bruge en fv og en fh

Så der skal faktisk oprettes dobbelt så mange fcer før det bliver mere jævnt fordelt

Men jeg syntes det er dejligt som det er nu - man må bare betale lidt mere for de centrale positioner
Kan du så aflevere nogle af de FC´er. Det er et klart brud på reglerne sådan at købe 7 stk smiley
Du køber bare de 5 han ikke selv skal bruge smiley
Hov hov hvordan er reglerne hvis det ikke er mig selv der reklamere for mine spillere på forum? smiley
Spøj til side så elsker jeg at købe fc'er og jeg har ejet langt de fleste enorme fcer der er her på vman som ikke er gået på pension smiley
Det ligger os i mit klubnavn smiley
OmegaLUL
Besvar