Har du bil?

Skrevet i Off-topic

Tyrkiet (Forumpolitiet er på jagt) 26. oktober 2021, 22:17
Farmors udvalgte sagde:
Audi R8
Hoooold nu smiley

Bjørnholt FC (And then what) 26. oktober 2021, 22:25
Farmors udvalgte sagde:
Audi R8

Randsea FC (Christian) 27. oktober 2021, 15:41
Har du bil? Ja
Hvad kører du i? Toyota Aygo
Hvad kunne du tænke dig at køre i, hvis du ikke er tilfreds med din nuværende bil? (Vær gerne realistisk) En Golf VII Hybrid eller Audi A3


Pudseren (JEG STOPPER) 27. oktober 2021, 19:49
Tyrkiet sagde:
Har du bil? Jojo
Hvad kører du i? Tofas Sahin
Hvad kunne du tænke dig at køre i, hvis du ikke er tilfreds med din nuværende bil? (Vær gerne realistisk) Renault Broadway i hvid med undervognen lavet af et portræt af Devlet Bahceli..

Tyrkiet (Forumpolitiet er på jagt) 27. oktober 2021, 22:14
Houngers sagde:
Tyrkiet sagde:
Har du bil? Jojo
Hvad kører du i? Tofas Sahin
Hvad kunne du tænke dig at køre i, hvis du ikke er tilfreds med din nuværende bil? (Vær gerne realistisk) Renault Broadway i hvid med undervognen lavet af et portræt af Devlet Bahceli..
Jeppe Kiro smiley

Pudseren (JEG STOPPER) 27. oktober 2021, 22:18
Tyrkiet sagde:
Houngers sagde:
Tyrkiet sagde:
Har du bil? Jojo
Hvad kører du i? Tofas Sahin
Hvad kunne du tænke dig at køre i, hvis du ikke er tilfreds med din nuværende bil? (Vær gerne realistisk) Renault Broadway i hvid med undervognen lavet af et portræt af Devlet Bahceli..
Jeppe Kiro smiley
Tyrkiet Gunda smiley

Tyrkiet (Forumpolitiet er på jagt) 27. oktober 2021, 22:20
Randsea FC sagde:
Har du bil? Ja
Hvad kører du i? Toyota Aygo
Hvad kunne du tænke dig at køre i, hvis du ikke er tilfreds med din nuværende bil? (Vær gerne realistisk) En Golf VII Hybrid eller Audi A3
Jeg kender faktisk flere der går med hybrid, men lige de to modeller du nævner har jeg hørt lidt delte meninger om. Batteridelen skulle være ret så nærigt, medmindre man har den i en lader konstant. smiley

Randsea FC (Christian) 27. oktober 2021, 23:31
Tyrkiet sagde:
Randsea FC sagde:
Har du bil? Ja
Hvad kører du i? Toyota Aygo
Hvad kunne du tænke dig at køre i, hvis du ikke er tilfreds med din nuværende bil? (Vær gerne realistisk) En Golf VII Hybrid eller Audi A3
Jeg kender faktisk flere der går med hybrid, men lige de to modeller du nævner har jeg hørt lidt delte meninger om. Batteridelen skulle være ret så nærigt, medmindre man har den i en lader konstant. smiley
Ender nok alligevel med ren benzin, da jeg nok skal skifte aygoen til foråret, og bor i lejlighed, hvor nærmeste ladestation er for langt væk pt

Olympigue de Marseille (Husk at forlænge kontrakter) 28. oktober 2021, 00:14
Randsea FC sagde:
Tyrkiet sagde:
Randsea FC sagde:
Har du bil? Ja
Hvad kører du i? Toyota Aygo
Hvad kunne du tænke dig at køre i, hvis du ikke er tilfreds med din nuværende bil? (Vær gerne realistisk) En Golf VII Hybrid eller Audi A3
Jeg kender faktisk flere der går med hybrid, men lige de to modeller du nævner har jeg hørt lidt delte meninger om. Batteridelen skulle være ret så nærigt, medmindre man har den i en lader konstant. smiley
Ender nok alligevel med ren benzin, da jeg nok skal skifte aygoen til foråret, og bor i lejlighed, hvor nærmeste ladestation er for langt væk pt
Slef du lige køber en Tesla bror job jab jeb jon jo

Solsbury Hill (Jigsaw) 28. oktober 2021, 09:24
Tyrkiet sagde:
Solsbury Hill sagde:
Hyundai Kona EV :-)
Er du glad for den? smiley
Meget. Og ville slet ikke gå retur til benzin eller diesel nu. :-)

For mig handler det ikke om miljø, men de kroner og øre jeg sparer. Jeg har lige tilbage cirka 4000 km for 500 kroner.
Besvar