Idé Tråden - Kom med dine forslag!

Skrevet i Generelt

RB Jackboys (Peter) 31. maj 2023, 13:59
Lad mig please få sorte/hvide stadionfarver. Det er virkelig begrænset hvad man kan skabe med de 3 sliders som det er lige nu. Tænker næsten at farvevalg: rød, blå, sort, hvid osv. ville fungere bedre.. Evt. i samme farver som man kan vælge til trøjer/profilfarver smiley

Mindre vigtig forespørgsel, i know

Ac dragon IF (Robert) 17. august 2023, 13:05
Passer under 16. Stadion + Ungdoms stadion:

Jeg synes der skal kunne tilføjes (til stadionsiden):

- Hoteller
- Forskellige boder (herunder pølseboder)
- restaurant
- klub café
- parkeringsplads
- andre gode idéer?

Disse ting skal kunne opgraderes for Credits, så man i starten, når man bygger dem, har de mindste versioner af hver ting.

Antallet af opgraderinger kunne evt tilpasses til at være det samme som antallet af tribuneopgraderinger. De forfalder sig procentvis med tiden, så de skal repareres fra tid til anden, ligesom stadionet.

Disse tilføjelser skal absolut ikke give indtægter direkte, men blot booste antallet af tilskuere der kommer til kampene (vigtigt).

Jeg synes det er trist og kedeligt for dem med fuldt udbygget stadion, at de kun kan have deres billetpris på 5-6C (7C for top-top-top klubber) og måske stadigvæk slet ikke sælger fuldt ud.

FC Bello TK (Christian) 17. august 2023, 14:01
Ac dragon IF sagde:
Passer under 16. Stadion + Ungdoms stadion:

Jeg synes der skal kunne tilføjes (til stadionsiden):

- Hoteller
- Forskellige boder (herunder pølseboder)
- restaurant
- klub café
- parkeringsplads
- andre gode idéer?

Disse ting skal kunne opgraderes for Credits, så man i starten, når man bygger dem, har de mindste versioner af hver ting.

Antallet af opgraderinger kunne evt tilpasses til at være det samme som antallet af tribuneopgraderinger. De forfalder sig procentvis med tiden, så de skal repareres fra tid til anden, ligesom stadionet.

Disse tilføjelser skal absolut ikke give indtægter direkte, men blot booste antallet af tilskuere der kommer til kampene (vigtigt).

Jeg synes det er trist og kedeligt for dem med fuldt udbygget stadion, at de kun kan have deres billetpris på 5-6C (7C for top-top-top klubber) og måske stadigvæk slet ikke sælger fuldt ud.
Det ville være en super ting få med i alt. Så nemlig kan begynde udnyttes at man som helt at kan få 9 c ind i billetter for helt oppe i rank listen smiley

FC Sporbognsaktieselsk (JSA) 17. oktober 2023, 17:16
Kan. Vi. Please. Få. En. Mere. Detaljeret. Taktikfunktion.

Jeg synes det skriger til himlen, at det taktiske element skal spille en markant større rolle i et managerspil, end det gør i dag. Det behøver selvfølgelig ikke være på Football Manager niveau, men jeg synes det er ærgerligt, at man ikke kan give individuelle instrukser til spillerne og at der eksisterer én taktik, som nærmest er accepteret som den mest suveræne og som stort set alle bruger.

Det ville virkelig løfte spillet, hvis man havde mulighed for at tilpasse ens taktik til den trup man har til rådighed samt den kommende modstander og at det derfor ikke udelukkende handler om at have det største budget smiley

Merkur FC (Sir David) 17. oktober 2023, 19:17
Måske kunne man gøre så klubber kan “leje” spillere ud?
For et mindre beløb for 7 dage. Dette kunne hjælpe mindre klubber og de større kunne få deres reserver ud og spille kampe og hermed mindske risikoen for utilfredse spillere.

Præcis som i den virkelige verden :-)

Forza Anarchy (Don Corleone) 17. oktober 2023, 20:39
Merkur FC sagde:
Måske kunne man gøre så klubber kan “leje” spillere ud?
For et mindre beløb for 7 dage. Dette kunne hjælpe mindre klubber og de større kunne få deres reserver ud og spille kampe og hermed mindske risikoen for utilfredse spillere.

Præcis som i den virkelige verden :-)
Jeg kunne aldrig drømme om at låne en spiller ud til en mindre klub med ringere træningsanlæg. Det ville jo intet godt gøre for min spiller.

Forza Anarchy (Don Corleone) 17. oktober 2023, 20:40
FC Sporbognsaktieselsk sagde:
Kan. Vi. Please. Få. En. Mere. Detaljeret. Taktikfunktion.

Jeg synes det skriger til himlen, at det taktiske element skal spille en markant større rolle i et managerspil, end det gør i dag. Det behøver selvfølgelig ikke være på Football Manager niveau, men jeg synes det er ærgerligt, at man ikke kan give individuelle instrukser til spillerne og at der eksisterer én taktik, som nærmest er accepteret som den mest suveræne og som stort set alle bruger.

Det ville virkelig løfte spillet, hvis man havde mulighed for at tilpasse ens taktik til den trup man har til rådighed samt den kommende modstander og at det derfor ikke udelukkende handler om at have det største budget smiley
+1

Forza Anarchy (Don Corleone) 20. oktober 2023, 20:17
Hej
Jeg kunne personligt godt tænke mig, hvis kunne få notifikationer på enten mail eller sms.
Det kunne være notifikationer i forbindelse med spillersalg, auktion på spillere fra ønskelisten, kampresultater eller skade/karantæne i forbindelse med kamp.

Mvh
Corleone

Merkur FC (Sir David) 21. oktober 2023, 09:46
Forza Anarchy sagde:
Merkur FC sagde:
Måske kunne man gøre så klubber kan “leje” spillere ud?
For et mindre beløb for 7 dage. Dette kunne hjælpe mindre klubber og de større kunne få deres reserver ud og spille kampe og hermed mindske risikoen for utilfredse spillere.

Præcis som i den virkelige verden :-)
Jeg kunne aldrig drømme om at låne en spiller ud til en mindre klub med ringere træningsanlæg. Det ville jo intet godt gøre for min spiller.
Jamen så må du lade være ;-)

Merkur FC (Sir David) 21. oktober 2023, 09:47
Forza Anarchy sagde:
Hej
Jeg kunne personligt godt tænke mig, hvis kunne få notifikationer på enten mail eller sms.
Det kunne være notifikationer i forbindelse med spillersalg, auktion på spillere fra ønskelisten, kampresultater eller skade/karantæne i forbindelse med kamp.

Mvh
Corleone
Jeg kunne aldrig drømme om at blive spammet på den måde med sms og mail. Har et job jeg skal passe.
Besvar