Idé Tråden - Kom med dine forslag!

Skrevet i Generelt

Real Madridtos CF (Don Carlo) 14. januar 2024, 21:21
Hvor meget der skal til for at dette kan blive en realtitet er: der skal trackes handlinger pr kamp, lige nu bliver nogle af dem tracket, feks mål, tror også assist gør. Så mangler man bare at tracke afleveringer og tacklinger og redninger fra målmanden. Derefter skal man jo bare finde en passende antal XP de skal have pr handling, og så burde det egentlig være ret simpelt at implementere det. Føler det kunne gøre en utrolig stor forskel i hvordan man ser ungdomsspillere og ungdomsspillere vil få en lidt større betyding end nu, hvor de stort set bare er handligopbjekter der først bliver noget værd at putte i startopstillingen i omkring 23-25 års alderen..

Mange spillere i virkeligheden slår igennem langt tidligere, Yamine Lamal fra Barca som 16-årig og Endrick der kommer til Madrid til sommer er også kun 16-17 år.. Der findes flere eksempler, Rico Lewis i city også.. Syntes det er lidt ærgerligt ungdomsspillere ikke er meget andet end en måde at tjene nemme penge på, det svært og udvikle dem uden VK, men hvis man har en spiller som er dygtig på banen vil hans XP måske overstige hvad han har trænet den dag, specielt på de små baneanlæg. Samtidig vil spillerne stige i de egenskaber de reélt bruger i kampene hvilket også vil skabe mere realisme omkring deres stats. Ligenu kan man jo i prinicppet træne en forsvarsspiller op i at hvad som helst, hvor hans kamp XP også vil vise hvad han er god til. (ved godt at de spillere stiger udfra forudsbestemte egensakber og hvor høje de egenskaber er) men i princippet kunne man godt ta en forsvarsspiller og sætte ham i angrebet og træne ham op i angriber stats, det eneste der ville gøre han ikke spiller godt er at hans er rød i det angriber feltet. Det er blot for at vise at lige nu er det ikke særlig virkelighedsnært. smiley

Forza Anarchy (Don Corleone) 18. januar 2024, 12:48
Jeg kunne vildt godt bruge to truppladser mere på ungdomsholdet, så jeg kan samle næste generation på ungdomsholdet og derved spille træningskampe med ungdomsholdet uden at jeg behøver benytte spillere fra startopstillingen.

Unavngivet FC (Marcus Bonde) 1. februar 2024, 16:42
Hej.
En lille ide til gavn for de fleste klubber i spillet, og især de små klubber som kæmper med de mindre træningsanlæg. Ideen er videresalgsklausuler. Få et lille beløb af de fremtidige salg over et vis beløb, hvis spilleren kommer fra dit eget akademi. Det ville gavne de klubber som ikke opfostre ligeså mange talenter og wonderkids som de store klubber

Tripz FC (Tripz MC) 1. februar 2024, 17:19
Unavngivet FC sagde:
Hej.
En lille ide til gavn for de fleste klubber i spillet, og især de små klubber som kæmper med de mindre træningsanlæg. Ideen er videresalgsklausuler. Få et lille beløb af de fremtidige salg over et vis beløb, hvis spilleren kommer fra dit eget akademi. Det ville gavne de klubber som ikke opfostre ligeså mange talenter og wonderkids som de store klubber
Jeg er enig smiley

Senza Olive AC (Nicho Molani - Logomaker) 1. februar 2024, 18:36
Il Diavolo sagde:
Få nu lavet det EM og VM så der kommer lidt mere værdi i at have topspillere. Det kunne foregå skiftevis hver 2. sæson og være selvstyret.

Kunne være nice, hvis man kunne følge sine spillere og evt. få bonusser ud fra landsholdene/spillernes præstation.

Det ville også få spillet til at føles lidt mere autentisk.
+1

Loyals (VMEnhancer) 1. februar 2024, 22:01
Tripz FC sagde:
Unavngivet FC sagde:
Hej.
En lille ide til gavn for de fleste klubber i spillet, og især de små klubber som kæmper med de mindre træningsanlæg. Ideen er videresalgsklausuler. Få et lille beløb af de fremtidige salg over et vis beløb, hvis spilleren kommer fra dit eget akademi. Det ville gavne de klubber som ikke opfostre ligeså mange talenter og wonderkids som de store klubber
Jeg er enig smiley
Så ville jeg sælge spilleren til min kollega-klub for samme pris som jeg købte ham, og så købe ham tilbage til samme pris et par dage senere.

Finito (Farvel Tak for spil Sjovt var det) 1. februar 2024, 23:44
Slettet

BK Frem (BK Frem) 12. februar 2024, 09:08
Jeg er ikke aktiv i spillet og har ikke været det længe. Kan man lade nogle overtage tråden evt? smiley

Antalyaspor (Antalyaspor - Søger logo og banner) 12. februar 2024, 18:02
BK Frem sagde:
Jeg er ikke aktiv i spillet og har ikke været det længe. Kan man lade nogle overtage tråden evt? smiley
Jeg tror det er ligegyldigt.
Fed tråd og fed ide, men chancen for at der bliver indført noget som brugerene foreslår er næsten lig nul vil jeg tro. Desværre, men en realitet smiley

Spicy Fanta FC (Spicy) 12. februar 2024, 20:17
BK Frem sagde:
Jeg er ikke aktiv i spillet og har ikke været det længe. Kan man lade nogle overtage tråden evt? smiley
Hvad tænker du at problemet/genen er? smiley Du kan jo klikke på abonner knappen, så den ikke lyser. Så får du ikke længere notifikationer, hvis det er det? smiley
Besvar