Projektopgave - Forslag til emner?

Skrevet i Off-topic

Tallstars (AntiAntiAntiAnti) 25. november 2013, 23:16
11. september. F.eks. sammenkædes med det der sker med Yahya Hassan lige i øjeblikket.

Legendary (Overvejer comback) 25. november 2013, 23:19
9/11.
Nordkorea's diktatur.
Den strenge tilværelse i Kina.

Bedde United FC (Bedde) 26. november 2013, 08:46
Hvis man ser "livet som rocker", som et anderledes liv, så kunne man eventuelt tage udgangspunkt i dette.

I 9. klasse skrev jeg selv projekt om Bandidos / HA. Idag kunne du måske relatere til de uroligheder der har været med AK81 og de andre bander på Nørrebronx, da det var meget i nyhederne for 1-2 år siden da det hele eskalerede :-)

Held og lykke med det!

Slettet klub 27. november 2013, 15:33
Tak for svarene alle sammen! Søger stadig flere.
Kigger dem alle sammen igennem. Og alle forslag hjælper, da jeg kan bruge det som inspiration, og måske finde noget lignende.
Men husk når I kommer med nogle forslag, må I også gerne lige komme ind på hvilke problemstillinger der er i emnet. smiley

Legendary (Overvejer comback) 27. november 2013, 15:52
AGFArsenal sagde:
Tak for svarene alle sammen! Søger stadig flere.
Kigger dem alle sammen igennem. Og alle forslag hjælper, da jeg kan bruge det som inspiration, og måske finde noget lignende.
Men husk når I kommer med nogle forslag, må I også gerne lige komme ind på hvilke problemstillinger der er i emnet. smiley
Syntes helt klart at Nordkorea er et fantastisk emne. Det er noget alla 99% af folkene i Nordkorea, som ikke har adgang til internettet smiley

Slettet klub 27. november 2013, 15:56
Studstrup CF sagde:
AGFArsenal sagde:
Tak for svarene alle sammen! Søger stadig flere.
Kigger dem alle sammen igennem. Og alle forslag hjælper, da jeg kan bruge det som inspiration, og måske finde noget lignende.
Men husk når I kommer med nogle forslag, må I også gerne lige komme ind på hvilke problemstillinger der er i emnet. smiley
Syntes helt klart at Nordkorea er et fantastisk emne. Det er noget alla 99% af folkene i Nordkorea, som ikke har adgang til internettet smiley
Men for mig at se lyder det umiddelbart ikke specielt spændende. Kan sige noget om hvad man ellers kunne komme ind på omkring dette emne? smiley

Liverpool United CF (Jürgen Klopp) 27. november 2013, 16:00
Du kan skrive om hvordan bodybuilding kan være et anderledes liv?
Hvordan det er et anderledes liv at være fodbold spiller?

Slettet klub 27. november 2013, 16:10
Såby IF sagde:
Du kan skrive om hvordan bodybuilding kan være et anderledes liv?
Hvordan det er et anderledes liv at være fodbold spiller?
Men det er bare lidt svært at få fat på nogen fodboldspiller og interviewe ham. smiley

Slettet klub 27. november 2013, 16:15
AGFArsenal sagde:
Såby IF sagde:
Du kan skrive om hvordan bodybuilding kan være et anderledes liv?
Hvordan det er et anderledes liv at være fodbold spiller?
Men det er bare lidt svært at få fat på nogen fodboldspiller og interviewe ham. smiley
Interviews er ikke nogen nødvendighed. Man kan bruge mange andre metoder end den.

Slettet klub 27. november 2013, 16:18
The Federal Reserve sagde:
AGFArsenal sagde:
Såby IF sagde:
Du kan skrive om hvordan bodybuilding kan være et anderledes liv?
Hvordan det er et anderledes liv at være fodbold spiller?
Men det er bare lidt svært at få fat på nogen fodboldspiller og interviewe ham. smiley
Interviews er ikke nogen nødvendighed. Man kan bruge mange andre metoder end den.
Nu er det bare lige sådan, at min lærer har de er nødvendigt og det trækker ned, hvis vi har noget interview..
Besvar