Projektopgave - Forslag til emner?

Skrevet i Off-topic

Slettet klub 27. november 2013, 16:25
AGFArsenal sagde:
The Federal Reserve sagde:
AGFArsenal sagde:
Såby IF sagde:
Du kan skrive om hvordan bodybuilding kan være et anderledes liv?
Hvordan det er et anderledes liv at være fodbold spiller?
Men det er bare lidt svært at få fat på nogen fodboldspiller og interviewe ham. smiley
Interviews er ikke nogen nødvendighed. Man kan bruge mange andre metoder end den.
Nu er det bare lige sådan, at min lærer har de er nødvendigt og det trækker ned, hvis vi har noget interview..
Det trækker ned, hvis I har interviews med i jeres opgave?

Slettet klub 27. november 2013, 16:27
The Federal Reserve sagde:
AGFArsenal sagde:
The Federal Reserve sagde:
AGFArsenal sagde:
Såby IF sagde:
Du kan skrive om hvordan bodybuilding kan være et anderledes liv?
Hvordan det er et anderledes liv at være fodbold spiller?
Men det er bare lidt svært at få fat på nogen fodboldspiller og interviewe ham. smiley
Interviews er ikke nogen nødvendighed. Man kan bruge mange andre metoder end den.
Nu er det bare lige sådan, at min lærer har de er nødvendigt og det trækker ned, hvis vi har noget interview..
Det trækker ned, hvis I har interviews med i jeres opgave?
hov glemte et "ikke"

Litman Allstars (JL) 27. november 2013, 16:50
Et anderledes liv. Hmm... Kender du nogle som har et anderledes liv? En ven? Måske dig selv?

Jeg kender selv en med epilepsi, som lever et helt anderledes liv pga. af hendes lidelse.
Bare et forslag, held & lykke.

Gibraltar (Magnus) 27. november 2013, 17:50
AGFArsenal sagde:
Studstrup CF sagde:
AGFArsenal sagde:
Tak for svarene alle sammen! Søger stadig flere.
Kigger dem alle sammen igennem. Og alle forslag hjælper, da jeg kan bruge det som inspiration, og måske finde noget lignende.
Men husk når I kommer med nogle forslag, må I også gerne lige komme ind på hvilke problemstillinger der er i emnet. smiley
Syntes helt klart at Nordkorea er et fantastisk emne. Det er noget alla 99% af folkene i Nordkorea, som ikke har adgang til internettet smiley
Men for mig at se lyder det umiddelbart ikke specielt spændende. Kan sige noget om hvad man ellers kunne komme ind på omkring dette emne? smiley
Diktatur?
Du kan desuden komme ind på de nuværende problemstillinger i andre lande, såsom Syrien? Der er et hav af muligheder.
Besvar