helligkopter over danmark

Skrevet i Off-topic

Gudenå FC (Blaki er god) 7. maj 2015, 15:51
jeg så 5 store og lidt efter helikopter r 4 mellem store flyve samme vej,
jeg regnede med det blev snakket om det i nyhederne men nej
hvis nogle af i andre har set dem kan vi gætte på hvor de har været og hvad de har lavet, jeg bare nysgerrig

Bjørnholt FC (And then what) 7. maj 2015, 18:17
De skal vel afsted til Mellemøsten smiley

AC Opium (Rebelvald) 7. maj 2015, 18:50
Uanset om det er hellig krig eller andet religiøst, så hedder det altså en helikopter smiley

Gudenå FC (Blaki er god) 7. maj 2015, 20:34
de store helikopter er de gamle rednings helikopter de bliver nok i danmark. eller måske nepal hvis de skal ud

Bjørnholt FC (And then what) 7. maj 2015, 20:35
AC Opium sagde:
Uanset om det er hellig krig eller andet religiøst, så hedder det altså en helikopter smiley
Haha rigtigt nok :-)

Lindgrens Akademi (Lindgren) 7. maj 2015, 20:36
Uden at gøre grin med trådejer, så findes der vel en form for helligekoptere et eller andet sted smiley

Gudenå FC (Blaki er god) 7. maj 2015, 20:39
Olympigue De Marseille sagde:
Uden at gøre grin med trådejer, så findes der vel en form for helligekoptere et eller andet sted smiley
jeg ude det meste af dagen er stort set kun på nettet for at komme på vman
ros til vman
men ja en nabo har bla. et program hvor han kan se alle fly over danmark og omegn

BERLIN EAST FC (Union Berlin) 7. maj 2015, 20:56
Sidste år var der en international øvelse i Randers.
Vi lå og sov da hele huset lige pludselig begyndte at ryste. Det lød som om der var en kæmpe lufthammer oppe på taget. Vi sprang ud af sengen og ud i haven. Faktisk var vi bange for at huset måske ville styrte sammen. Da vi kom ud, så vi at naboen også var løbet ud i haven. Du ved hvor vi bor. Mellem vores hus og havnen cirklede helikopteren lavt uden lys på. Den skulle ind på havnen hvor der var nogle terrorister (kun øvelse) Det var nogle fra England i en CH 47D Chinook.

Forstil dig sådan en lige over taget på dit hus. Hvad ville Marianne sige til det.


Gudenå FC (Blaki er god) 8. maj 2015, 11:11
BERLIN EAST FC sagde:
Sidste år var der en international øvelse i Randers.
Vi lå og sov da hele huset lige pludselig begyndte at ryste. Det lød som om der var en kæmpe lufthammer oppe på taget. Vi sprang ud af sengen og ud i haven. Faktisk var vi bange for at huset måske ville styrte sammen. Da vi kom ud, så vi at naboen også var løbet ud i haven. Du ved hvor vi bor. Mellem vores hus og havnen cirklede helikopteren lavt uden lys på. Den skulle ind på havnen hvor der var nogle terrorister (kun øvelse) Det var nogle fra England i en CH 47D Chinook.

Forstil dig sådan en lige over taget på dit hus. Hvad ville Marianne sige til det.

da de 9 fløj over sagde hun skal vi vinke
til din sagde hun det ville da være fedt men vil helst ikke have revner i huset
vi ser læge helikopteren hver dag når den kommer siger hun nu kommer din propel ven
jeg kunne da godt tænke mig at se sådan en stor dobbelt propel
jeg har prøvet at vågne ved der blev holdt øvelse ude i min have med lysgranater

Aarhus (big boss) 9. maj 2015, 10:04
spændende spændende...hellige koptere...
Besvar