helligkopter over danmark

Skrevet i Off-topic

Gudenå FC (Blaki er god) 30. august 2018, 20:16
BERLIN EAST FC sagde:
Sidste år var der en international øvelse i Randers.
Vi lå og sov da hele huset lige pludselig begyndte at ryste. Det lød som om der var en kæmpe lufthammer oppe på taget. Vi sprang ud af sengen og ud i haven. Faktisk var vi bange for at huset måske ville styrte sammen. Da vi kom ud, så vi at naboen også var løbet ud i haven. Du ved hvor vi bor. Mellem vores hus og havnen cirklede helikopteren lavt uden lys på. Den skulle ind på havnen hvor der var nogle terrorister (kun øvelse) Det var nogle fra England i en CH 47D Chinook.

Forstil dig sådan en lige over taget på dit hus. Hvad ville Marianne sige til det.

Der kom en for 2 dage siden, noget før jeg kunne se den lød det som om naboen kørte med jord loppe

BERLIN EAST FC (Union Berlin) 30. august 2018, 20:44
Gudenå FC sagde:
BERLIN EAST FC sagde:
Sidste år var der en international øvelse i Randers.
Vi lå og sov da hele huset lige pludselig begyndte at ryste. Det lød som om der var en kæmpe lufthammer oppe på taget. Vi sprang ud af sengen og ud i haven. Faktisk var vi bange for at huset måske ville styrte sammen. Da vi kom ud, så vi at naboen også var løbet ud i haven. Du ved hvor vi bor. Mellem vores hus og havnen cirklede helikopteren lavt uden lys på. Den skulle ind på havnen hvor der var nogle terrorister (kun øvelse) Det var nogle fra England i en CH 47D Chinook.

Forstil dig sådan en lige over taget på dit hus. Hvad ville Marianne sige til det.

Der kom en for 2 dage siden, noget før jeg kunne se den lød det som om naboen kørte med jord loppe
Nu med film.
Ja sengen rystede lidt den aften.

Gudenå FC (Blaki er god) 17. september 2018, 18:04
Jeg lige set og HØRT 6 helikopter

Bjørnholt FC (And then what) 17. september 2018, 18:49
Gudenå FC sagde:
Jeg lige set og HØRT 6 helikopter
Nok militær øvelser

NI Stidsholt (Simon Grandahl) 18. september 2018, 02:34
Bjørnholt FC sagde:
Gudenå FC sagde:
Jeg lige set og HØRT 6 helikopter
Nok militær øvelser
Nej nej det er bare tyskerne der kommer :'smiley

Gudenå FC (Blaki er god) 20. september 2018, 18:56
De har fløjet hele ugen, også om natten uden lys. jeg har en ven som har passet hunde for flyvevåbnet han siger jeg bor på den rute de flyver ud og hjem fra et øvels område, der kom 2 af de helt store i dag, dem med 2 store rotorblade.

drenge fra uefa cuppen (Altid åben for bud) 24. september 2018, 17:19
Gudenå FC sagde:
De har fløjet hele ugen, også om natten uden lys. jeg har en ven som har passet hunde for flyvevåbnet han siger jeg bor på den rute de flyver ud og hjem fra et øvels område, der kom 2 af de helt store i dag, dem med 2 store rotorblade.
Det må være de navy seals træning der er gang i Nordjylland

Gudenå FC (Blaki er god) 24. september 2018, 17:24
Lyder rigtig jeg opholder mig ca. 26 nord for Ålborg
Besvar