helligkopter over danmark

Skrevet i Off-topic

Chelsea Boldklub (Hello there) 9. maj 2015, 12:10
Cohiba sagde:
spændende spændende...hellige koptere...
Jaja hold nu kæft

BERLIN EAST FC (Union Berlin) 9. maj 2015, 12:13
Det er nok bare en hellig ko Per. smiley

soolskiin (Inger ringer) 9. maj 2015, 23:59
ja man skulle bare have været en heldig kop the

Gudenå FC (Blaki er god) 10. september 2017, 17:53
BERLIN EAST FC sagde:
Sidste år var der en international øvelse i Randers.
Vi lå og sov da hele huset lige pludselig begyndte at ryste. Det lød som om der var en kæmpe lufthammer oppe på taget. Vi sprang ud af sengen og ud i haven. Faktisk var vi bange for at huset måske ville styrte sammen. Da vi kom ud, så vi at naboen også var løbet ud i haven. Du ved hvor vi bor. Mellem vores hus og havnen cirklede helikopteren lavt uden lys på. Den skulle ind på havnen hvor der var nogle terrorister (kun øvelse) Det var nogle fra England i en CH 47D Chinook.

Forstil dig sådan en lige over taget på dit hus. Hvad ville Marianne sige til det.

Vi har helligkopter der kommer forbi hver dag så jeg tænker tit på din historie.
Jeg har også en lille historie om at vågne om natten.
Der var så meget lys i sove værelset at jeg tænkte der er kørt en lastbil af vejen.
Gik ud og kikkede, der var militær øvelse omkring mit hus, der var nogle der havde gemt sig i kanten af haven og de andre brugte lys granater for at finde dem.
Det sjovt at bo på landet.

Dre FC (Johnsen) 10. september 2017, 19:10
Gudenå FC sagde:
BERLIN EAST FC sagde:
Sidste år var der en international øvelse i Randers.
Vi lå og sov da hele huset lige pludselig begyndte at ryste. Det lød som om der var en kæmpe lufthammer oppe på taget. Vi sprang ud af sengen og ud i haven. Faktisk var vi bange for at huset måske ville styrte sammen. Da vi kom ud, så vi at naboen også var løbet ud i haven. Du ved hvor vi bor. Mellem vores hus og havnen cirklede helikopteren lavt uden lys på. Den skulle ind på havnen hvor der var nogle terrorister (kun øvelse) Det var nogle fra England i en CH 47D Chinook.

Forstil dig sådan en lige over taget på dit hus. Hvad ville Marianne sige til det.
Vi har helligkopter der kommer forbi hver dag så jeg tænker tit på din historie.
Jeg har også en lille historie om at vågne om natten.
Der var så meget lys i sove værelset at jeg tænkte der er kørt en lastbil af vejen.
Gik ud og kikkede, der var militær øvelse omkring mit hus, der var nogle der havde gemt sig i kanten af haven og de andre brugte lys granater for at finde dem.
Det sjovt at bo på landet.
Send hunden efter dem næste gang. Kunne være sjovt

Ofi Kreta (Ingenting) 10. september 2017, 19:35
Gudenå FC sagde:
jeg så 5 store og lidt efter helikopter r 4 mellem store flyve samme vej,
jeg regnede med det blev snakket om det i nyhederne men nej
hvis nogle af i andre har set dem kan vi gætte på hvor de har været og hvad de har lavet, jeg bare nysgerrig
Hvor bor du

Gudenå FC (Blaki er god) 10. september 2017, 19:39
Ofi Kreta sagde:
Gudenå FC sagde:
jeg så 5 store og lidt efter helikopter r 4 mellem store flyve samme vej,
jeg regnede med det blev snakket om det i nyhederne men nej
hvis nogle af i andre har set dem kan vi gætte på hvor de har været og hvad de har lavet, jeg bare nysgerrig
Hvor bor du
Den historie er fra da jeg boede mellem Haslev og Ringsted for en del år siden
Jeg bor på Fyn men er meget på Sjælland hos min kæreste
Det der vi har så meget trafik i luften

Ofi Kreta (Ingenting) 10. september 2017, 20:44
Gudenå FC sagde:
Olympigue De Marseille sagde:
Uden at gøre grin med trådejer, så findes der vel en form for helligekoptere et eller andet sted smiley
jeg ude det meste af dagen er stort set kun på nettet for at komme på vman
ros til vman
men ja en nabo har bla. et program hvor han kan se alle fly over danmark og omegn
Over Danmark og omegn ???????

Gudenå FC (Blaki er god) 10. september 2017, 22:17
Ofi Kreta sagde:
Gudenå FC sagde:
Olympigue De Marseille sagde:
Uden at gøre grin med trådejer, så findes der vel en form for helligekoptere et eller andet sted smiley
jeg ude det meste af dagen er stort set kun på nettet for at komme på vman
ros til vman
men ja en nabo har bla. et program hvor han kan se alle fly over danmark og omegn
Over Danmark og omegn ???????
Hvis København er centrum og så 300 km i omkreds

Gudenå FC (Blaki er god) 10. september 2017, 22:20
Dre FC sagde:
Gudenå FC sagde:
BERLIN EAST FC sagde:
Sidste år var der en international øvelse i Randers.
Vi lå og sov da hele huset lige pludselig begyndte at ryste. Det lød som om der var en kæmpe lufthammer oppe på taget. Vi sprang ud af sengen og ud i haven. Faktisk var vi bange for at huset måske ville styrte sammen. Da vi kom ud, så vi at naboen også var løbet ud i haven. Du ved hvor vi bor. Mellem vores hus og havnen cirklede helikopteren lavt uden lys på. Den skulle ind på havnen hvor der var nogle terrorister (kun øvelse) Det var nogle fra England i en CH 47D Chinook.

Forstil dig sådan en lige over taget på dit hus. Hvad ville Marianne sige til det.
Vi har helligkopter der kommer forbi hver dag så jeg tænker tit på din historie.
Jeg har også en lille historie om at vågne om natten.
Der var så meget lys i sove værelset at jeg tænkte der er kørt en lastbil af vejen.
Gik ud og kikkede, der var militær øvelse omkring mit hus, der var nogle der havde gemt sig i kanten af haven og de andre brugte lys granater for at finde dem.
Det sjovt at bo på landet.
Send hunden efter dem næste gang. Kunne være sjovt
Det var fordi en af dem ved haven røg cigaretter at jeg opdagede dem
Jeg har prøvet at svømme under Storebæltsbroen med min hund for lige at få en historie med hunden
Besvar