Den nye talentspejder - Mangler/Fejl

Skrevet i Generelt

FC Internazionale (Hej) 8. februar 2016, 14:16
Jeg har lige været inde og tjekke den nye talentspejder og kan konstatere to store mangler:

1) Man kan ikke søge på 15 årige alene. Hvis min. står på 15 år, kan max. kun gå til 16 år. Er der tale om en fejl eller er det besluttet at man ikke længere kan søge udelukkende på 15-årige?

2) Man kan ikke søge på flere positioner samtidigt. Samme spørgsmål som overfor. Er det med vilje eller er der her også tale om en fejl?

3) Søgebaren kan ikke justeres på smartphone, så der kun kan søges hele gruppen 15-40 årige.

4) Spillere der er 17 optræder i rapporten, selvom den står til 15-16 årige.

5) Kan ikke få lov at lave en søgning. Får bare fejlsiden når jeg forsøger at skabe en rapport. "We're sorry, bu something went wrong"

Gundsømagle United (Sir Hansen) 8. februar 2016, 14:34
+1

Kan heller ikke justere søgebaren på min smartphone, så kan kun søge hele gruppen 15-40 årige.

Loyals (VMEnhancer) 8. februar 2016, 14:37
Kan ikke få lov at lave en søgning. Får bare fejlsiden når jeg forsøger at skabe en rapport.

Straffesparket (Straffe) 8. februar 2016, 14:45
Ved ikke, om I læste det nederste i indlægget, hvor han skriver, at de i løbet af de næste par dage vil komme med rettelser. smiley Kunne være, at disse var nogle af de manglende tiltag.

Brøndby Masters (Jesper Hansen) 8. februar 2016, 14:46
FC Internazionale sagde:
Jeg har lige været inde og tjekke den nye talentspejder og kan konstatere to store mangler:

1) Man kan ikke søge på 15 årige alene. Hvis min. står på 15 år, kan max. kun gå til 16 år. Er der tale om en fejl eller er det besluttet at man ikke længere kan søge udelukkende på 15-årige?

2) Man kan ikke søge på flere positioner samtidigt. Samme spørgsmål som overfor. Er det med vilje eller er der her også tale om en fejl?
jeg for vidst spillere der er 17, selvom den står til 15-16 årige

Gundsømagle United (Sir Hansen) 8. februar 2016, 14:46
Jo. Men det er også bare indspark til rettelser. :-)

Loyals (VMEnhancer) 8. februar 2016, 14:46
Kan I stadig søge? Jeg kan ikke få lov at komme derind ;(

Trophy Hunters FC (Mr Trophy) 8. februar 2016, 14:47
Brøndby Masters sagde:
jeg for vidst spillere der er 17, selvom den står til 15-16 årige
Det skete også i min rapport smiley

FC Internazionale (Hej) 8. februar 2016, 15:00
Straffesparket sagde:
Ved ikke, om I læste det nederste i indlægget, hvor han skriver, at de i løbet af de næste par dage vil komme med rettelser. smiley Kunne være, at disse var nogle af de manglende tiltag.
Man kan jo ikke rette fejlene, hvis vi ikke fortæller udvikleren at de er der smiley

FC Sunnyvale (Bubbles) Udvikler 8. februar 2016, 15:12
FC Internazionale sagde:
1) Man kan ikke søge på 15 årige alene. Hvis min. står på 15 år, kan max. kun gå til 16 år. Er der tale om en fejl eller er det besluttet at man ikke længere kan søge udelukkende på 15-årige?
Ja, vi må nok hellere få lavet sådan at man kan indskrænke til det kun 15-årige. Jeg skal lige gruble lidt over hvordan UI'en skal se ud.
FC Internazionale sagde:
2) Man kan ikke søge på flere positioner samtidigt. Samme spørgsmål som overfor. Er det med vilje eller er der her også tale om en fejl?
Vi nøjedes med at man kun skulle kunne søge på hele kæden, for at interfacet ikke skulle blive mere rodet end hvad godt er.

Jeg kan godt forstå ønsket, men jeg skal lige have lagt hjerne i blød for at hitte ud af om det kan laves pænt og brugervenligt, med samtlige positioner.
FC Internazionale sagde:
3) Søgebaren kan ikke justeres på smartphone, så der kun kan søges hele gruppen 15-40 årige.
Det kigger vi på.
FC Internazionale sagde:
4) Spillere der er 17 optræder i rapporten, selvom den står til 15-16 årige.
Det var mærkeligt - jeg undersøger.
FC Internazionale sagde:
5) Kan ikke få lov at lave en søgning. Får bare fejlsiden når jeg forsøger at skabe en rapport. "We're sorry, bu something went wrong"
Vi er pt. ved at undersøge hvorfor siden crasher, når Bøgskov går derind.
Besvar