Den nye talentspejder - Mangler/Fejl

Skrevet i Generelt

Martin Rangers (Martin) 8. februar 2016, 19:17
Jeg har dog en kommentar: Har endnu ikke fået vist en spiller min talentspejder ikke mente jeg skulle købe - på trods af at jeg ikke har kunne bruge nogen af de spillere der er kommet på de 3 første batches. Er ikke ude med riven for ikke at have fundet noget endnu, mere at mine talent spejdere mener jeg har fundet mere end 10 brugbare spillere.

Nevertank FC (Svinet) 8. februar 2016, 19:17
ROS:
Det gode er at man maks kan have 5 spejdere, så de "Store" klubber ikke hiver alle de utrænede hjem smiley

tvtosport (Rasmus) 8. februar 2016, 19:23
FC Tellolona sagde:
ROS:
Det gode er at man maks kan have 5 spejdere, så de "Store" klubber ikke hiver alle de utrænede hjem smiley
Tror ikke du skal være bange for alle de store klubber henter alle utrænede, om så man kunne have 100 spejdere

Slettet klub 8. februar 2016, 19:24
FC Tellolona sagde:
ROS:
Det gode er at man maks kan have 5 spejdere, så de "Store" klubber ikke hiver alle de utrænede hjem smiley
med 5 spejdere kan du hente 100 rapporter på 24 timer

Nevertank FC (Svinet) 8. februar 2016, 19:24
tvtosport sagde:
FC Tellolona sagde:
ROS:
Det gode er at man maks kan have 5 spejdere, så de "Store" klubber ikke hiver alle de utrænede hjem smiley
Tror ikke du skal være bange for alle de store klubber henter alle utrænede, om så man kunne have 100 spejdere
Det så rigtigt, men det er stadig lidt fedt smiley

Loyals (VMEnhancer) 8. februar 2016, 19:42
Jeg fandt en spiller som befandt sig i Azerbaijan men egentligt så søgte jeg i Grækenland.

tvtosport (Rasmus) 8. februar 2016, 19:42
Okay måske lidt reklame.. meen

Dette wildcard fandt min t-spejder til mig, godt nok 19 år men stadig.. smiley

http://www.virtualmanager.com/players/10746879-tsogt-sultan/training

tvtosport (Rasmus) 8. februar 2016, 19:43
Bøgskov sagde:
Jeg fandt en spiller som befandt sig i Azerbaijan men egentligt så søgte jeg i Grækenland.
Er det ikke fordi han er på fri transfer så? smiley

Loyals (VMEnhancer) 8. februar 2016, 19:44
tvtosport sagde:
Bøgskov sagde:
Jeg fandt en spiller som befandt sig i Azerbaijan men egentligt så søgte jeg i Grækenland.
Er det ikke fordi han er på fri transfer så? smiley
Det kan godt være, han var markeret med Wildcard.

tvtosport (Rasmus) 8. februar 2016, 19:45
Bøgskov sagde:
tvtosport sagde:
Bøgskov sagde:
Jeg fandt en spiller som befandt sig i Azerbaijan men egentligt så søgte jeg i Grækenland.
Er det ikke fordi han er på fri transfer så? smiley
Det kan godt være, han var markeret med Wildcard.
Så er det jo klart? Selvfølgelig er wildcards ikke nogle som spiller i en liga. smiley
Besvar