Den nye talentspejder - Mangler/Fejl

Skrevet i Generelt

Silkeborg IF (Det var sjovt - vender tilbage) 9. marts 2016, 14:28
Südkurve sagde:
Nu har jeg sendt 4 forskellige spejdere afsted til at kigge efter angribere i Skotland og ingen af dem har fundet http://www.virtualmanager.com/players/11107177-simecek-vacek
Er det helt normalt, at de ikke finder spillerne der er noget ved?
Så er jeg på 6 udsendinger til Skotland efter angribere.
- Værdi Max
- 15 - 15 årige.
- 0 - 4 vurdering
- Nye spillere.

Er der noget jeg har misset?

Nu 8 rapporter...

AC Opium (Rebelvald) 9. marts 2016, 14:49
Bøgskov sagde:
tvtosport sagde:
Ens søgning har altid mulighed for wildcard? smiley
Bestemt også min oplevelse smiley
Syntes aldrig jeg finder nogen de sidste 3-4 dage i ugen.

Loyals (VMEnhancer) 9. marts 2016, 16:50
AC Opium sagde:
Bøgskov sagde:
tvtosport sagde:
Ens søgning har altid mulighed for wildcard? smiley
Bestemt også min oplevelse smiley
Syntes aldrig jeg finder nogen de sidste 3-4 dage i ugen.
Det er fordi "udbuddet" i den periode er nærmest ikke-eksisterende.

Som vi kendte det før omlægningen af de utrænede var det også altid lettest at finde dem tidligst på ugen, da flest blev oprettet der. Det er helt naturligt.

Jeg er dog enig i at det virker underligt, da jeg har oplevet at få en 1-2 dage gammel spiller sidst på ugen, meget spøjst smiley

BERLIN EAST FC (Union Berlin) 9. marts 2016, 19:02
Südkurve sagde:
Südkurve sagde:
Nu har jeg sendt 4 forskellige spejdere afsted til at kigge efter angribere i Skotland og ingen af dem har fundet http://www.virtualmanager.com/players/11107177-simecek-vacek
Er det helt normalt, at de ikke finder spillerne der er noget ved?
Så er jeg på 6 udsendinger til Skotland efter angribere.
- Værdi Max
- 15 - 15 årige.
- 0 - 4 vurdering
- Nye spillere.

Er der noget jeg har misset?

Nu 8 rapporter...
Jeg fandt ham i første forsøg. Måske burde vman kikke på om søgningen er god nok.

- Maks. pris 200.000.000
- Alder 15-16 år
- Vurdering 0-10


http://www.spic.dk/index.php?view=4232749_5881457546239.jpg


LiverpooI F C (Køb min klub - Skriv til mig) 9. marts 2016, 19:31
http://www.virtualmanager.com/players/11118417-torey-parham

Søg mere direkte, hvis i vil have en masse potentiale i jeres søgning smiley
Nu tænker jeg bare generelt - Hvis det fx var lidt ældrere spillere man søger og yngre.

Silkeborg IF (Det var sjovt - vender tilbage) 20. marts 2016, 20:18
Det er nu 30 rapporter siden at mine spejdere har fundet en utrænet. Han var så i øvrigt 16...
Andre der ikke rigtigt får nogen ind?

tvtosport (Rasmus) 20. marts 2016, 20:21
Südkurve sagde:
Det er nu 30 rapporter siden at mine spejdere har fundet en utrænet. Han var så i øvrigt 16...
Andre der ikke rigtigt får nogen ind?
Kommer an på hvornår du har søgt efter spillere. Hvis du søger søndag efter opdatering og mandag burde du få nogle, mens alle de andre dage er MEGET få spillere.

Silkeborg IF (Det var sjovt - vender tilbage) 20. marts 2016, 20:22
tvtosport sagde:
Südkurve sagde:
Det er nu 30 rapporter siden at mine spejdere har fundet en utrænet. Han var så i øvrigt 16...
Andre der ikke rigtigt får nogen ind?
Kommer an på hvornår du har søgt efter spillere. Hvis du søger søndag efter opdatering og mandag burde du få nogle, mens alle de andre dage er MEGET få spillere.
Har ingen problemer haft indtil fredag. Der er jo masser derude, ellers vil man ikke finde så mange der er andet end 15 og 29 dage.

tvtosport (Rasmus) 20. marts 2016, 20:25
De sidste utrænede jeg har fundet har alle været 15(29) så er ikke sikker på der er så mange utrænede længere, selvfølgelig fordi det er let at finde dem i forhold til før

EDIT:

Har lige haft sendt mine 5 spejdere ud, og de fandt kun 1, jeg plejer at finde 2/3 om søndagen, så måske er der ikke oprettet så mange lige pt.

Silkeborg IF (Det var sjovt - vender tilbage) 20. marts 2016, 20:27
tvtosport sagde:
De sidste utrænede jeg har fundet har alle været 15(29) så er ikke sikker på der er så mange utrænede længere, selvfølgelig fordi det er let at finde dem i forhold til før
Det er kun let, hvis der er folk nok der epejder løs. Jeg ser en situation, hvor der (måske ikke lige nu) men med tiden vil være et hav ubenyttede utrænede og derved langt færre gode spillere til rådighed.
Besvar