Den nye talentspejder - Mangler/Fejl

Skrevet i Generelt

TEAM Candid (Pinseferie) 24. februar 2016, 16:03
Ser heller ikke Leopold Golfs første indlæg som nogen sønderlemmende kritik, men måske mere som et godt råd.

Man skal passe på med ikke at sætte flere skibe i søen, end man kan styre/overskue. Dennis har sat sig på øretævernes holdeplads efter Rasmus, og som sådan må man indstille sig på BÅDE positiv OG negativ kritik. Det må man tage som en mand. Som Leopold skriver, så kan begge måder at være kritisk på være ganske givende i den sidste ende.

Forstår også godt Dennis' reaktion. Han har lige søsat en ny talentspejder, som ikke fra start har virket optimalt, det tror jeg alle er enige om. Det er stressende, når man har glædet sig sådan til at udvikle spillet. Der ligger meget arbejde bag, der har været mange rettelser, og det alt sammen har gjort, nerverne er tyndslidte, så der skal ikke meget til før, man måske overreagerer.

Så stopper vi diskussionen her, lader Dennis arbejde og udvikle, og vi andre kan så tage imod det der kommer, om vi så synes om det eller ej, enten fortsætter vi spillet eller også forlader vi vman. Man kan gøre sig mange overvejelser i det retning.

For mit eget vedkommende, som ellers har været med næste lige fra spillets start, så ender det alt sammen nok med et vemodigt farvel, når mit næste mål er nået.

Venligst.

Candidatus smiley
Manager TEAM Candi

Bjørnholt FC (And then what) 24. februar 2016, 16:06
TEAM Candi sagde:
Ser heller ikke Leopold Golfs første indlæg som nogen sønderlemmende kritik, men måske mere som et godt råd.

Man skal passe på med ikke at sætte flere skibe i søen, end man kan styre/overskue. Dennis har sat sig på øretævernes holdeplads efter Rasmus, og som sådan må man indstille sig på BÅDE positiv OG negativ kritik. Det må man tage som en mand. Som Leopold skriver, så kan begge måder at være kritisk på være ganske givende i den sidste ende.

Forstår også godt Dennis' reaktion. Han har lige søsat en ny talentspejder, som ikke fra start har virket optimalt, det tror jeg alle er enige om. Det er stressende, når man har glædet sig sådan til at udvikle spillet. Der ligger meget arbejde bag, der har været mange rettelser, og det alt sammen har gjort, nerverne er tyndslidte, så der skal ikke meget til før, man måske overreagerer.

Så stopper vi diskussionen her, lader Dennis arbejde og udvikle, og vi andre kan så tage imod det der kommer, om vi så synes om det eller ej, enten fortsætter vi spillet eller også forlader vi vman. Man kan gøre sig mange overvejelser i det retning.

For mit eget vedkommende, som ellers har været med næste lige fra spillets start, så ender det alt sammen nok med et vemodigt farvel, når mit næste mål er nået.

Venligst.

Candidatus smiley
Manager TEAM Candi

Slettet klub 24. februar 2016, 18:28
Leopard Golf sagde:
Victory Red FC sagde:
Leopard Golf sagde:
Bøgskov sagde:
Victory Red FC sagde:
Dennis, bare se udenom de tilfælde, der er mange andre der sagtens kan køre en fin tone og debattere. smiley
Helt enig - Og jeg ser hellere udviklerne bruger deres tid på at udvikle end at diskutere med de som er negativt indstillet smiley
Så man må kun være positivt stillet overfor alting?

Det lyder nærmest som nazismen startede - går man mod samfundet bliver man ekskluderet

Er med på at have en fri og åben debat men lad dog vær med at ude luk nogen fordi i ikke er enige i det bestemte synspunkt
Leopard Golf, så holder vi vist for den diskussion her.
Nej man skal ikke være positivt indstillet overfor alt, men at du skriver så aggressivt som du gjorde, er ikke noget der hjælper, og hvis du selv læser det du skrev igen, så kan du også se at det godt kunne være formuleret bedre. smiley
Konstruktiv kritik - hvis man laver ting til personer burde man forvente positive såvel som negative svar - begge kan bruges i en konstruktiv sammenhæng hvis man ikke bare pakker sig væk

Men fair nok forlader bare tråden og overlader den til de 200 managers der synes alt er fantastisk og intet vil ændre

Har læst det jeg skrev og fortryder intet og ville ikke rette noget til mere positivt smiley Synes selv at tonen ikke er aggresiv men blot en løftet pegefinger om de utallige tråde der er blevet oprettet omkring emnet som Sunny IKKE har kommenteret - mange legender er stoppet og flere truer med det - spillets top er fuldstændig forandret og der ligger flere milliarder credits (Ca 7/10 af de rigeste klubber) er stoppet
meget enig med leopard golf

Nim United (Steffos) 24. februar 2016, 20:51
Spørgsmål:
Hvis man sætte flueben i "Kun spillere til salg", får man så fortsat eventuelle wildcards med? Det synes jeg ikke jeg har kunne finde nogle steder?
På forhånd tak

FC Razor (Jeppe) 24. februar 2016, 20:53
Nim United sagde:
Spørgsmål:
Hvis man sætte flueben i "Kun spillere til salg", får man så fortsat eventuelle wildcards med? Det synes jeg ikke jeg har kunne finde nogle steder?
På forhånd tak
Det gør man. For wildcards vil altid være på fri transfer, og spillere på fri transfer er altid til salg. smiley

Nim United (Steffos) 24. februar 2016, 20:54
FC Razor sagde:
Nim United sagde:
Spørgsmål:
Hvis man sætte flueben i "Kun spillere til salg", får man så fortsat eventuelle wildcards med? Det synes jeg ikke jeg har kunne finde nogle steder?
På forhånd tak
Det gør man. For wildcards vil altid være på fri transfer, og spillere på fri transfer er altid til salg. smiley
Tak for svaret smiley

soolskiin (Inger ringer) 24. februar 2016, 21:53
FC Sunnyvale sagde:
Fc Rødbro sagde:
FC Sunnyvale sagde:
Problemet er, at jeg går og skitserer på et par fede ideer, hvor ekstra truppladser ville passe perfekt ind.

Jeg ville egentlig gerne øge antallet af truppladser midlertidigt, men jeg kender bare vmans brugerskare så godt, at jeg ved de vil blive stiktossede hvis jeg første giver dem noget og derefter tager det fra dem igen... f.eks ved at gøre sådan at de ekstra truppladser vil kræve indkøb af anlæg eller koste klip eller noget, efter de bare har været frit tilgængelige i X antal måneder.
Fortæl, fortæl, fortæl. Oplys os gerne om de ideer, haha. smiley
B-hold eller ungdomshold, som kan konkurrere i det samme liga-system (men som ikke må ligge højere end dit A-hold).

Men I må ikke sige det til nogen, for det er en hemmelighed, og jeg ved ikke om eller hvornår vi kan komme i gang med at lave det!!!!

Det er kun os i denne tråd, der må vide noget om det smiley
dagens bedste nyhed

Thorshammer United (EPU) 24. februar 2016, 23:08
Ideen med B-hold/ungdomshold bør nok overvejes med forsigtighed. Umiddelbart synes jeg at der er flere ulemper end fordele. Men bliver det indført kommer det nok til at koste ekstra i licens.

Slettet klub 25. februar 2016, 17:35
få nu bare rettet alt det her først http://www.virtualmanager.com/bugs
statistikkerne for hvor mange klubber der spiller skal rettes til, men det tør Dennis ikke! vman er færdig

Victory Red FC (Rolig nu) 25. februar 2016, 18:10
Calcio Monza sagde:
få nu bare rettet alt det her først http://www.virtualmanager.com/bugs
statistikkerne for hvor mange klubber der spiller skal rettes til, men det tør Dennis ikke! vman er færdig
Der er ingen der tvinger dig til at blive. smiley
Besvar