Den nye talentspejder - Mangler/Fejl

Skrevet i Generelt

ACH Hatting (Carsten L Hansen) 3. marts 2016, 11:43
kan ikke forstå, jeg bliver heletide ved med at få nogle der er ejet af en klub, jeg søger efter fri transfere 15 årig hvad gør jeg forkert
jeg trykker først på en midtbane f.eks, så flytter jeg skyderen til 15-15 så rykker jeg på vudering,
så krydser jeg ikke spillere til salg eller kun nysrarted spillere
og vælger selvfølgelig land bag efer

Slettet klub 3. marts 2016, 11:47
Du kan ikke søge på fri transfer - du kan kun søge på at de skal være til salg, derfor vil du få de spillere som er sat til salg, men som er i en klub.

ACH Hatting (Carsten L Hansen) 3. marts 2016, 11:50
ok

Brøndby IF Masterclass (Supra societatem Nemo) 4. marts 2016, 00:22
Når talent spejderen melder tilbage ang en spiller og potentialet efter hans mening er enormt, kan man så regne med det?

Jeg stiller spørgsmålet da jeg nu flere gange har fået forskællige tilbage meldinger på samme spiller, og det svinger lige fra lovende til enormt, dette er utroligt misvisende da pris forskællen på lovende og enormt potentiale er kæmpe stor.

Jeg kan nogenlunde læse potentialet på en spiller, men det er der rigtig mange som ikke kan, og derved kunne de få en gevaldig økonomisk lussing.

Jeg går udfra meningen med den nye spejder er at det hele skulle bliver bedre og lettere at se evt potentiale osv, specielt for nye managers, men når det kan svinge så meget efter hver enkelt træning, så syntes jeg der er noget galt.

(ps, spejdere der er brugt har alle 20 i potentiale bedømmelse)

Mvh Mike

Loyals (VMEnhancer) 4. marts 2016, 08:57
I den seneste blog står der følgende:

Spejderen kigger på det skjulte potentialetal

Spejderen kigger nu med et halvt øje på spillernes skjulte potentialetal. Førhen vurderede han deres potentiale udelukkende på baggrund af deres træninger, men nu er han blevet mere præcis, ved at inddrage både træningerne og det skjulte potentialetal. Det betyder i praksis at han bedre kan gennemskue hvis en nystartet spiller blot har haft en usædvanligt heldig eller uheldig træning.
For spillere med mange træninger, vil det ikke gøre den store forskel, de deres vurderinger i forvejen var ret præcise.
Husk dog at spejderens "Potentialevurdering" stadig har en ret stor indflydelse på præcisionen af vurderingerne.
Bemærk at denne ændring kræver opdatering af vores søge-metadata, hvilket vil ske lidt efter lidt, i takt med at spillerne træner.

AC Opium (Rebelvald) 8. marts 2016, 15:59
Kunne man ikk lave så der står om ens søgning har mulighed for wildcard. Så man ikk søger i lande hvor der ikke er nogen at finde?

tvtosport (Rasmus) 8. marts 2016, 16:21
AC Opium sagde:
Kunne man ikk lave så der står om ens søgning har mulighed for wildcard. Så man ikk søger i lande hvor der ikke er nogen at finde?
Ens søgning har altid mulighed for wildcard? smiley

Loyals (VMEnhancer) 8. marts 2016, 16:43
tvtosport sagde:
Ens søgning har altid mulighed for wildcard? smiley
Bestemt også min oplevelse smiley

Silkeborg IF (Det var sjovt - vender tilbage) 9. marts 2016, 12:33
Nu har jeg sendt 4 forskellige spejdere afsted til at kigge efter angribere i Skotland og ingen af dem har fundet http://www.virtualmanager.com/players/11107177-simecek-vacek
Er det helt normalt, at de ikke finder spillerne der er noget ved?

Tversted Elitesport (Hr B) 9. marts 2016, 13:24
Brøndby IF Masterclass sagde:
Når talent spejderen melder tilbage ang en spiller og potentialet efter hans mening er enormt, kan man så regne med det?

Jeg stiller spørgsmålet da jeg nu flere gange har fået forskællige tilbage meldinger på samme spiller, og det svinger lige fra lovende til enormt, dette er utroligt misvisende da pris forskællen på lovende og enormt potentiale er kæmpe stor.

Jeg kan nogenlunde læse potentialet på en spiller, men det er der rigtig mange som ikke kan, og derved kunne de få en gevaldig økonomisk lussing.

Jeg går udfra meningen med den nye spejder er at det hele skulle bliver bedre og lettere at se evt potentiale osv, specielt for nye managers, men når det kan svinge så meget efter hver enkelt træning, så syntes jeg der er noget galt.

(ps, spejdere der er brugt har alle 20 i potentiale bedømmelse)

Mvh Mike
Udfra det du skriver med fed, og set ud fra du skrive med kursiv må svart vel være nej? smiley
Besvar