Den nye talentspejder - Mangler/Fejl

Skrevet i Generelt

Trophy Hunters FC (Mr Trophy) 29. februar 2016, 15:33
FC Sunnyvale sagde:

Ok, så er jeg med - ja, det skyldes afstanden.

Jeg tager et kig på om vi skal justere på hviletiderne for de rigtigt lange rejser.
Jeg har aldrig brugt talentspejderen særligt meget, men jeg synes godt nok at jeg får noget mindre ud af spejderen nu, når jeg har en hviletid på +4 timer også kontra mængden af spillere der bliver kigget på. Specielt med de gode funktioner der er. Det gør at jeg måske bruger min spejder 1-2 gange dagligt.


Ignotus (--) 29. februar 2016, 15:35
Brøndby IF Masterclass sagde:
Nu er mine rapporter først klar om 3 dage, håber snart der er nogen som får kigget på dette, og det må gerne gå stærkt.
Det skulle gerne være klaret nu smiley
FC Sunnyvale sagde:
Det var fordi han ikke har nogen spillere - det fik den nye funktion, som udelader klubbens egne spillere, til at crashe.

Det er rettet nu.

Brøndby IF Masterclass (Supra societatem Nemo) 1. marts 2016, 11:10
Team Aries sagde:
Brøndby IF Masterclass sagde:
Nu er mine rapporter først klar om 3 dage, håber snart der er nogen som får kigget på dette, og det må gerne gå stærkt.
Det skulle gerne være klaret nu smiley
FC Sunnyvale sagde:
Det var fordi han ikke har nogen spillere - det fik den nye funktion, som udelader klubbens egne spillere, til at crashe.

Det er rettet nu.
Jeps det virker nu smiley

TEAM Candid (Pinseferie) 1. marts 2016, 16:29
Må man spørge til hvornår en fyret spiller - uden opholdsland - bliver opdateret som værende fri på markedet?

Min talentspejder har fundet en spiller i Tyskland, som blev fyret i formiddags, og som er sat på auktion, men på hans spillerprofil står der, han har opholdsland i Tyskland. Det hænger vel ikke sammen? Men på den anden side, hvor skulle han ellers høre til, hvis ikke det seneste land, han var tilknyttet til?

I øvrigt står mine søgekriterier "flettet ind" over de to første anførte "fund" = ser lidt rodet ud. Jeg bruger IE. Desværre kan jeg sende et screenshot, da jeg ikke ved hvordan man gør smiley

Ignotus (--) 1. marts 2016, 16:39
TEAM Candi sagde:
Må man spørge til hvornår en fyret spiller - uden opholdsland - bliver opdateret som værende fri på markedet?

Min talentspejder har fundet en spiller i Tyskland, som blev fyret i formiddags, og som er sat på auktion, men på hans spillerprofil står der, han har opholdsland i Tyskland. Det hænger vel ikke sammen? Men på den anden side, hvor skulle han ellers høre til, hvis ikke det seneste land, han var tilknyttet til?
Lige præcis. Alle spillere og dem på fri transfer, vil altid være at finde i et land som har en liga smiley

Brøndby IF Masterclass (Supra societatem Nemo) 1. marts 2016, 17:50
Når de nu melder ud at hvile tiden er blevet markant formindsket på de spejdere som spejder fra Brasilien osv, gælder det så ikke den anden vej når man fra dk spejder i Brasilien??

Min spejder er lige vendt hjem og skal hvile 3.5 timer hvor imod de andre ca 1.5 timer.

Tænker bare at dette ikke er en MARKANT formindskning, men jeg kan tage fejl.

Slettet klub 1. marts 2016, 18:44
Syntes rigtig godt om hvordan talentspejderen har taget form siden udgivelsen.

Ros til Dennis for at høre på vores inputs i forhold til fejl og mangler, og tak for at der er blevet svaret/givet en forklaring på langt de fleste spørgsmål.

Har et par spørgsmål mere, som jeg vil prøve at stille i håb om at få svar.

Tænker du over muligheden med at søge på en specifik position, altså f.eks AV, OM, etc.?

Tænker du over muligheden med at søge på flere positioner i samme rapport, altså f.eks både forsvar og angreb?

Ignotus (--) 1. marts 2016, 19:08
Bluebirdz sagde:
Syntes rigtig godt om hvordan talentspejderen har taget form siden udgivelsen.

Ros til Dennis for at høre på vores inputs i forhold til fejl og mangler, og tak for at der er blevet svaret/givet en forklaring på langt de fleste spørgsmål.

Har et par spørgsmål mere, som jeg vil prøve at stille i håb om at få svar.

Tænker du over muligheden med at søge på en specifik position, altså f.eks AV, OM, etc.?

Tænker du over muligheden med at søge på flere positioner i samme rapport, altså f.eks både forsvar og angreb?
Du kan finde lidt svar inde i dette blog-indlæg.


Der står blandt andet at vi gerne ser at man skal kunne søge i flere kæder ad gangen
FC Sunnyvale sagde:
Du skal kunne vælge flere kæder

Hvis du er ligeglad med spillernes position, skal du kunne vælge flere forskellige.
Han skriver også at der måske kommer muligheden med at søge på specifikke positioner
FC Sunnyvale sagde:
Du skal MÅSKE kunne vælge specifikke positioner

Står du og mangler lige præcis en Midtbane Venstre? Så ville det være rart, hvis du kunne bede spejderen om kun at finde sådan nogle til dig. Vi er ved at undersøge muligheden for at implementere dette, men jeg lover ikke at det kommer.
Håber det kunne bruges smiley

Slettet klub 1. marts 2016, 19:31
Team Aries sagde:
Håber det kunne bruges smiley
Tak for svaret!

Jeg har set den blog, men syntes det ser ud som om at man nærmer sig "afslutningen" på den her talentspejder-opdatering, og var nervøs for at Dennis måske har fravalgt det igen. Det er nemlig en feature jeg ser frem til at kan bruge, så ville egentlig bare høre om det stadig er på tegnebrættet.

Ved ikke om der er snakket om det i crew-forummet, men hvis ikke Dennis ser det her i tråden, så vil en af jer måske prøve at gøre ham opmærksom på det?

Tænker at der vel er flere som kunne være interesseret i svaret.

På forhånd tak.

Nim United (Steffos) 1. marts 2016, 19:55
Jeg synes det er ærgerligt, at man på de enkelte spillere ikke kan se om man har tilføjet dem til sin ønskeliste, samt se eventuelle kommentarer hertil. Jeg har ikke læst hele denne tråd, og ved derfor ikke om det er omtalt tidligere? smiley
Besvar