Den nye talentspejder - Mangler/Fejl

Skrevet i Generelt

Ignotus (--) 26. februar 2016, 11:12
Brøndby IF Masterclass sagde:
Det må helt klart være en bug for de er ikke kommet retur endnu smiley
Kan du ikke ligge et screenshot ind?

TEAM Candid (Pinseferie) 26. februar 2016, 13:36
Team Aries sagde:
Brøndby IF Masterclass sagde:
Det må helt klart være en bug for de er ikke kommet retur endnu smiley
Kan du ikke ligge et screenshot ind?
Hvordan er det nu lige man gør det?

Ignotus (--) 26. februar 2016, 14:09
TEAM Candi sagde:
Team Aries sagde:
Brøndby IF Masterclass sagde:
Det må helt klart være en bug for de er ikke kommet retur endnu smiley
Kan du ikke ligge et screenshot ind?
Hvordan er det nu lige man gør det?
Tager et skræmbillede eller lign.

Windows: Tryk på prnt scrn, ind i paint og gem billedet på dit skrivebord f.eks.
Der kan også bruges det der hedder klippeværktøj.

MacBook: CMD + Shift + 4 (marker området der skal tages billede af, og det gemmer sig på skrivebordet)

Upload til f.eks. tinypic.com og så link til det herinde smiley

Brøndby IF Masterclass (Supra societatem Nemo) 26. februar 2016, 18:12
http://oi66.tinypic.com/205vxp4.jpg
Håber dette virker, har ikke prøvet det før.

Som i kan se er spejderne hjemme igen, men jeg mangler omkring 10 rapporter og i kan se de først vil være klar om 14 timer, når jeg klikker på rapporten står der klar om 28 min eller 58 min og alt der imellem.
Det er helt vildt belastende, og kan da ikke passe man ikke kan få det til at virke hurtigere.

FC Razor (Jeppe) 26. februar 2016, 18:15
Brøndby IF Masterclass sagde:
http://tinypic.com/view.php?pic=205vxp4&s=9#.VtCHO_nhDIU
Håber dette virker, har ikke prøvet det før
Det virker.

Men ved desværre ikke, hvad der er skyld i denne fejl. Jeg vil nævne det på crew forummet, så Dennis kan få set på det. Men hvis det ikke fikser sig selv på en eller anden måde, så bliver det først rettet engang i næste uge.

Loyals (VMEnhancer) 26. februar 2016, 18:19
Brøndby IF Masterclass sagde:
http://oi66.tinypic.com/205vxp4.jpg
Håber dette virker, har ikke prøvet det før.

Som i kan se er spejderne hjemme igen, men jeg mangler omkring 10 rapporter og i kan se de først vil være klar om 14 timer, når jeg klikker på rapporten står der klar om 28 min eller 58 min og alt der imellem.
Det er helt vildt belastende, og kan da ikke passe man ikke kan få det til at virke hurtigere.
Klart en fejl. Ved os andre er de hjemme efter 3 minutter cirka og ser sådan ud:
Billede

Dennis burde kunne finde på en løsning på mandag, han løste ihvertfald mit problem meget hurtigt da jeg ikke kunne åbne spejderen i det hele taget smiley

Brøndby IF Masterclass (Supra societatem Nemo) 26. februar 2016, 18:47
Skal lige siges at det har virket, men i går aftes begyndte det at gå galt.

Loyals (VMEnhancer) 28. februar 2016, 23:27


Er det meningen at man kan få en spiller som ikke er wildcard, men heller ikke "analyserbar" mht. træning? (Søgt efter potentiale. Rapport IDer: 22875, 22874)

Brøndby IF Masterclass (Supra societatem Nemo) 29. februar 2016, 06:25
Nu er mine rapporter først klar om 3 dage, håber snart der er nogen som får kigget på dette, og det må gerne gå stærkt.

LiverpooI F C (Køb min klub - Skriv til mig) 29. februar 2016, 08:39
Egentligt en dejlig rapport at få om sin egen spiller smiley

Gjurd Monsen har udviklet sig ufatteligt godt i forhold til hans potentiale. Det er tydeligt at se, at han er blevet trænet på et virkeligt professionelt plan.

Med et fornuftigt potentiale er det virkeligt forbløffende at Gjurd Monsen er nået så langt. Man skulle næsten ikke tro at han kan forbedre sig yderligere, men hvis du har mere af det tryllestøv, som hans tidligere trænere må have brugt, så er alt muligt.

— Hans Preisler
Besvar