Den nye talentspejder - Mangler/Fejl

Skrevet i Generelt

Fc Rødbro (Coach) 24. februar 2016, 13:20
FC Sunnyvale sagde:
Fc Rødbro sagde:
FC Sunnyvale sagde:
Problemet er, at jeg går og skitserer på et par fede ideer, hvor ekstra truppladser ville passe perfekt ind.

Jeg ville egentlig gerne øge antallet af truppladser midlertidigt, men jeg kender bare vmans brugerskare så godt, at jeg ved de vil blive stiktossede hvis jeg første giver dem noget og derefter tager det fra dem igen... f.eks ved at gøre sådan at de ekstra truppladser vil kræve indkøb af anlæg eller koste klip eller noget, efter de bare har været frit tilgængelige i X antal måneder.
Fortæl, fortæl, fortæl. Oplys os gerne om de ideer, haha. smiley
B-hold eller ungdomshold, som kan konkurrere i det samme liga-system (men som ikke må ligge højere end dit A-hold).

Men I må ikke sige det til nogen, for det er en hemmelighed, og jeg ved ikke om eller hvornår vi kan komme i gang med at lave det!!!!

Det er kun os i denne tråd, der må vide noget om det smiley
Det lyder super fedt!

Nu jeg har dig, så har jeg lige et spørgsmål: gælder 15%-reglen også for 15-årige? smiley

Leopard Golf (Slut - INGEN udvikling) 24. februar 2016, 13:34
Victory Red FC sagde:
FC Sunnyvale sagde:
Leopard Golf sagde:
FC Sunnyvale sagde:
Fc Rødbro sagde:
Fortæl, fortæl, fortæl. Oplys os gerne om de ideer, haha. smiley
B-hold eller ungdomshold, som kan konkurrere i det samme liga-system (men som ikke må ligge højere end dit A-hold).

Men I må ikke sige det til nogen, for det er en hemmelighed, og jeg ved ikke om eller hvornår vi kan komme i gang med at lave det!!!!

Det er kun os i denne tråd, der må vide noget om det smiley
Hvad med at fikse statsloftet inden du ødelægger spillet mere?

Fed ide men tag de vigtigste ting før
*suk* Det er lige præcis den her slags attituder, der gør at jeg normalt ikke gider at interagere i forum.

Jeg kan ikke en gang fortælle om en sjov ting, jeg godt kunne tænke mig at lave en gang i fremtiden, uden at "de sure" straks kommer og banker mig i hovedet.

Ja, stats-loftet skal ordnes først - men hvad er det ved det jeg skrev, der får dig til at tro at jeg har planer om andet?

Godt, fremover skal jeg nok bare holde mund og lade være med at fortælle om noget som helst før det bliver lagt op på serveren.
Dennis, bare se udenom de tilfælde, der er mange andre der sagtens kan køre en fin tone og debattere. smiley
Holder også en fin tone og debattere - men så snart jeg spurgte om noget eller satte spørgsmålstegn ved hvad der skete - dvs indledte en debat så gik han i forsvarsposition og meldte sig ud

FC Sunnyvale (Bubbles) Udvikler 24. februar 2016, 13:38
Leopard Golf sagde:
FC Sunnyvale sagde:
Leopard Golf sagde:
FC Sunnyvale sagde:
Fc Rødbro sagde:
Fortæl, fortæl, fortæl. Oplys os gerne om de ideer, haha. smiley
B-hold eller ungdomshold, som kan konkurrere i det samme liga-system (men som ikke må ligge højere end dit A-hold).

Men I må ikke sige det til nogen, for det er en hemmelighed, og jeg ved ikke om eller hvornår vi kan komme i gang med at lave det!!!!

Det er kun os i denne tråd, der må vide noget om det smiley
Hvad med at fikse statsloftet inden du ødelægger spillet mere?

Fed ide men tag de vigtigste ting før
*suk* Det er lige præcis den her slags attituder, der gør at jeg normalt ikke gider at interagere i forum.

Jeg kan ikke en gang fortælle om en sjov ting, jeg godt kunne tænke mig at lave en gang i fremtiden, uden at "de sure" straks kommer og banker mig i hovedet.

Ja, stats-loftet skal ordnes først - men hvad er det ved det jeg skrev, der får dig til at tro at jeg har planer om andet?

Godt, fremover skal jeg nok bare holde mund og lade være med at fortælle om noget som helst før det bliver lagt op på serveren.
Hvorfor den attitude?

Jeg mener blot der skal være plads til diskussion på forum og at der i forevejen næsten aldrig bliver meldt noget ud - som man kan se er det 1 år siden der blev meldt ud om ideen og siden da er der intet sket

Som jeg også siger så er det et godt og sjovt forslag du fremfører men set i lyset af andre mangler vil jeg personligt hellere have info og fokus på det
Det er dig selv, der lukker ned for den frie diskussion. Rødbro stillede mig et spørgsmål - jeg svarede med glæde, men så bryder du ind i vores dialog med et "Jamen hvad med statsloftet!" og fortæller mig derved at jeg ikke må skrive 2-3 sætninger om fremtiden, hvis det ikke omhandler statsloftet.

Det er virkeligt frustrerende.

Grunden til at der ikke er meldt mere ud om statsloft og Projekt Bedstefar er, at der ikke har været noget at melde ud. Jeg har ikke haft tid til at kigge på det endnu. Men det får jeg snart.

Trophy Hunters FC (Mr Trophy) 24. februar 2016, 13:39
Leopard Golf sagde:
Hvad med at fikse statsloftet inden du ødelægger spillet mere?
Din tone virker nu også ret aggressivt i min optik. smiley

Men skal vi ikke tage og holde os indenfor de rammer som tråden handler om?

M.v.h
THFC

Leopard Golf (Slut - INGEN udvikling) 24. februar 2016, 14:46
Trophy Hunters FC sagde:
Leopard Golf sagde:
Hvad med at fikse statsloftet inden du ødelægger spillet mere?
Din tone virker nu også ret aggressivt i min optik. smiley

Men skal vi ikke tage og holde os indenfor de rammer som tråden handler om?

M.v.h
THFC
Tonen er sat efter seriøsiteten i at problemet nu er eskaleret så de fleste af de store klubber er stoppet

Men fair nok hvis vi ikke må diskutere de ting der rent faktisk har en indflydelse på spillet så lad det ligge

Trophy Hunters FC (Mr Trophy) 24. februar 2016, 14:49
Leopard Golf sagde:
Tonen er sat efter seriøsiteten i at problemet nu er eskaleret så de fleste af de store klubber er stoppet

Men fair nok hvis vi ikke må diskutere de ting der rent faktisk har en indflydelse på spillet så lad det ligge
Nu er det jo ikke sådan at problemet er glemt, eller tilsidesat. Talentspejderen har hele tiden stået før statsloftet. Man kan diskutere om prioriteringen er forkert. Det vil jeg være tilbøjelig til at medgive, men det laver ikke om på hvor vi står i dag - Så jeg kan ikke se hvad der er at diskutere? Når talentspejderen er på plads opfatter jeg det som om, at projekt bedstefar / stats begrænsning er næste punkt smiley

M.v.h
THFC

Loyals (VMEnhancer) 24. februar 2016, 14:51
Victory Red FC sagde:
Dennis, bare se udenom de tilfælde, der er mange andre der sagtens kan køre en fin tone og debattere. smiley
Helt enig - Og jeg ser hellere udviklerne bruger deres tid på at udvikle end at diskutere med de som er negativt indstillet smiley

Leopard Golf (Slut - INGEN udvikling) 24. februar 2016, 15:37
Bøgskov sagde:
Victory Red FC sagde:
Dennis, bare se udenom de tilfælde, der er mange andre der sagtens kan køre en fin tone og debattere. smiley
Helt enig - Og jeg ser hellere udviklerne bruger deres tid på at udvikle end at diskutere med de som er negativt indstillet smiley
Så man må kun være positivt stillet overfor alting?

Det lyder nærmest som nazismen startede - går man mod samfundet bliver man ekskluderet

Er med på at have en fri og åben debat men lad dog vær med at ude luk nogen fordi i ikke er enige i det bestemte synspunkt

Victory Red FC (Rolig nu) 24. februar 2016, 15:40
Leopard Golf sagde:
Bøgskov sagde:
Victory Red FC sagde:
Dennis, bare se udenom de tilfælde, der er mange andre der sagtens kan køre en fin tone og debattere. smiley
Helt enig - Og jeg ser hellere udviklerne bruger deres tid på at udvikle end at diskutere med de som er negativt indstillet smiley
Så man må kun være positivt stillet overfor alting?

Det lyder nærmest som nazismen startede - går man mod samfundet bliver man ekskluderet

Er med på at have en fri og åben debat men lad dog vær med at ude luk nogen fordi i ikke er enige i det bestemte synspunkt
Leopard Golf, så holder vi vist for den diskussion her.
Nej man skal ikke være positivt indstillet overfor alt, men at du skriver så aggressivt som du gjorde, er ikke noget der hjælper, og hvis du selv læser det du skrev igen, så kan du også se at det godt kunne være formuleret bedre. smiley

Leopard Golf (Slut - INGEN udvikling) 24. februar 2016, 15:47
Victory Red FC sagde:
Leopard Golf sagde:
Bøgskov sagde:
Victory Red FC sagde:
Dennis, bare se udenom de tilfælde, der er mange andre der sagtens kan køre en fin tone og debattere. smiley
Helt enig - Og jeg ser hellere udviklerne bruger deres tid på at udvikle end at diskutere med de som er negativt indstillet smiley
Så man må kun være positivt stillet overfor alting?

Det lyder nærmest som nazismen startede - går man mod samfundet bliver man ekskluderet

Er med på at have en fri og åben debat men lad dog vær med at ude luk nogen fordi i ikke er enige i det bestemte synspunkt
Leopard Golf, så holder vi vist for den diskussion her.
Nej man skal ikke være positivt indstillet overfor alt, men at du skriver så aggressivt som du gjorde, er ikke noget der hjælper, og hvis du selv læser det du skrev igen, så kan du også se at det godt kunne være formuleret bedre. smiley
Konstruktiv kritik - hvis man laver ting til personer burde man forvente positive såvel som negative svar - begge kan bruges i en konstruktiv sammenhæng hvis man ikke bare pakker sig væk

Men fair nok forlader bare tråden og overlader den til de 200 managers der synes alt er fantastisk og intet vil ændre

Har læst det jeg skrev og fortryder intet og ville ikke rette noget til mere positivt smiley Synes selv at tonen ikke er aggresiv men blot en løftet pegefinger om de utallige tråde der er blevet oprettet omkring emnet som Sunny IKKE har kommenteret - mange legender er stoppet og flere truer med det - spillets top er fuldstændig forandret og der ligger flere milliarder credits (Ca 7/10 af de rigeste klubber) er stoppet
Besvar