Den nye talentspejder - Mangler/Fejl

Skrevet i Generelt

Ignotus (--) 1. marts 2016, 20:01
Bluebirdz sagde:
Team Aries sagde:
Håber det kunne bruges smiley
Tak for svaret!

Jeg har set den blog, men syntes det ser ud som om at man nærmer sig "afslutningen" på den her talentspejder-opdatering, og var nervøs for at Dennis måske har fravalgt det igen. Det er nemlig en feature jeg ser frem til at kan bruge, så ville egentlig bare høre om det stadig er på tegnebrættet.

Ved ikke om der er snakket om det i crew-forummet, men hvis ikke Dennis ser det her i tråden, så vil en af jer måske prøve at gøre ham opmærksom på det?

Tænker at der vel er flere som kunne være interesseret i svaret.

På forhånd tak.
Har spurgt Dennis nu smiley

Slettet klub 1. marts 2016, 20:13
Team Aries sagde:
Har spurgt Dennis nu smiley
Tak for det smiley

Benløse Forever (The Disco guy) 1. marts 2016, 20:15
Mine spejdere plejer at hvile 1 time i Europa nu er det 2 timer for alle altså dobbelt tid

Loyals (VMEnhancer) 1. marts 2016, 21:46
Benløse Forever sagde:
Mine spejdere plejer at hvile 1 time i Europa nu er det 2 timer for alle altså dobbelt tid
Svaret på dette er i den nyeste blog:
Bloggen sagde:
Spejdernes hviletider udlignet

I sidste uge gjorde vi rapporterne meget billigere, og gav især en hånd til klubber i Brasilien og USA. Førhen skulle de betale for meget dyre rejser, når de ville spejde i Europa.

De lange distancer har dog også været ret hårde for klubberne i Brasilien og USA, i form af lange hviletider for spejderne.

Derfor har vi justeret på formlen og udlignet hviletiderne, så der ikke længere er så stor forskel pga. distancerne. Hviletiden er steget en smule for de korte rejser, men til gengæld er den faldet markant for de lange.
Bloggen kan findes her.

Benløse Forever (The Disco guy) 2. marts 2016, 09:11
kan man ikke vurdere egne spillere mere

BERLIN EAST FC (Union Berlin) 2. marts 2016, 10:01
Benløse Forever sagde:
kan man ikke vurdere egne spillere mere
Jo, du trykker bare på knappen lige under "Skift banner" knappen. på din klubprofil.

Thorshammer United (EPU) 2. marts 2016, 10:09
BERLIN EAST FC sagde:
Benløse Forever sagde:
kan man ikke vurdere egne spillere mere
Jo, du trykker bare på knappen lige under "Skift banner" knappen. på din klubprofil.
Har lige prøvet, får følgende:

We're sorry, but something went wrong.
We've been notified about this issue and we'll take a look at it shortly.


Mine spillere må åbenbart være ringe smiley smiley smiley

ACH Hatting (Carsten L Hansen) 3. marts 2016, 08:32
hvis man vil kikke på 15 årige som ikke er på kontrakt, hvordan skal indstillingerne så være

Loyals (VMEnhancer) 3. marts 2016, 09:00
ACH Hatting sagde:
hvis man vil kikke på 15 årige som ikke er på kontrakt, hvordan skal indstillingerne så være
Jeg plejer blot at søge på potentiale og 15 år, så dukker de op. Husk at egenskaben Motivation er betydende for sandsynligheden for at finde et 'Wildcard', forudsat at der er et Wildcard tilgængeligt smiley

Fra bloggen:
Wildcards
Hvis man sender spejderen ud, og beder ham fokusere på potentiale, vil hans rapport sommetider indeholde en utrænet spiller. Vi kalder dem wildcards og markerer dem med det blå ikon, I har set i mine tidligere blog-indlæg.

Eftersom de er utrænede, aner spejderen ikke om de er gode eller dårlige. Du er nødt til at hyre dem, og prøve dem af under træning.

Hvis din rapport indeholder en utrænet spiller, går der 30 minutter hvor andre klubbers spejdere ikke vil kunne finde ham.

Hvis din spejder har 20 i motivation, og hans speciale er talentspejder, vil han finde et wildcard ca. 30% af gangene - men selvfølgelig kun hvis der faktisk er nogen at finde.


Mvh
Bøgskov

ACH Hatting (Carsten L Hansen) 3. marts 2016, 09:10
tusinde tak
Besvar