Økonomi - hvordan ser din ud?

Skrevet i Generelt

Football Club Barca (Pause) 15. juni 2020, 15:12
Ikke langt fra de 10 millioner smiley

Rhodesia (Rhodes) 15. juni 2020, 15:13
Saint Etienne sagde:
Ikke langt fra de 10 millioner smiley
Nice. Har du planer om at opgradere dine træningsfaciliteter?

Football Club Barca (Pause) 15. juni 2020, 15:17
Rhodesia sagde:
Saint Etienne sagde:
Ikke langt fra de 10 millioner smiley
Nice. Har du planer om at opgradere dine træningsfaciliteter?
Ikke før jeg kan opgradere til minimum udvidet smiley
Træningsfaciliteter er ligegyldigt for mig lige nu grundet den måde jeg spiller på smiley

Chickenlegs United (Jaksi) 25. oktober 2020, 14:16
Jeg blev lige nysgerrig på, hvad jeg havde på kontoen for nogle måneder siden. Jeg kan se i denne tråd, at jeg i juni måned havde mellem 40-50m, nu har jeg +150.

Bjørnholt FC (And then what) 25. oktober 2020, 14:21
Chickenlegs United sagde:
Jeg blev lige nysgerrig på, hvad jeg havde på kontoen for nogle måneder siden. Jeg kan se i denne tråd, at jeg i juni måned havde mellem 40-50m, nu har jeg +150.
Stærkt gået :-)

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 25. oktober 2020, 14:24
Chickenlegs United sagde:
Jeg blev lige nysgerrig på, hvad jeg havde på kontoen for nogle måneder siden. Jeg kan se i denne tråd, at jeg i juni måned havde mellem 40-50m, nu har jeg +150.
Sådan!

Er selv gået fra at have ingen penge og et hold med omkring 300 mio. i værdi, til at have nogle penge og et hold med tæt på 500 mio. i værdi på et par måneder. Så fremskridt. smiley

Aarhus (big boss) 25. oktober 2020, 14:35
Fik endelig opgraderet mit træningsanlæg fra turkis til mørkegrøn her igår. Efter 4 måneder, hvor jeg startede op igen med 45 millioner på kontoen. Nu er det bare, at få skaffet lidt mønt igen smiley

FC Navneleg (Christian Ohm) 25. oktober 2020, 14:36
Jeg liger inde med ca 5,1m og et hold på 38m i værdi,

føler jeg står lidt stille med økonomien, om det er fordi jeg køber for gamle spillere eller bare er en skovl til at handle skal jeg vidst lige have fundet ud af smiley

Bjørnholt FC (And then what) 25. oktober 2020, 14:38
Kyoto Okami FC sagde:
Chickenlegs United sagde:
Jeg blev lige nysgerrig på, hvad jeg havde på kontoen for nogle måneder siden. Jeg kan se i denne tråd, at jeg i juni måned havde mellem 40-50m, nu har jeg +150.
Sådan!

Er selv gået fra at have ingen penge og et hold med omkring 300 mio. i værdi, til at have nogle penge og et hold med tæt på 500 mio. i værdi på et par måneder. Så fremskridt. smiley
Dejlig udvikling, godt gået mate :-)
Herning sagde:
Fik endelig opgraderet mit træningsanlæg fra turkis til mørkegrøn her igår. Efter 4 måneder, hvor jeg startede op igen med 45 millioner på kontoen. Nu er det bare, at få skaffet lidt mønt igen smiley
Tillykke med opgraderingen! Dejligt endelig at få det ud af verden...... :-)

Aarhus (big boss) 25. oktober 2020, 14:41
Fætter Højben sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
Chickenlegs United sagde:
Jeg blev lige nysgerrig på, hvad jeg havde på kontoen for nogle måneder siden. Jeg kan se i denne tråd, at jeg i juni måned havde mellem 40-50m, nu har jeg +150.
Sådan!

Er selv gået fra at have ingen penge og et hold med omkring 300 mio. i værdi, til at have nogle penge og et hold med tæt på 500 mio. i værdi på et par måneder. Så fremskridt. smiley
Dejlig udvikling, godt gået mate :-)
Herning sagde:
Fik endelig opgraderet mit træningsanlæg fra turkis til mørkegrøn her igår. Efter 4 måneder, hvor jeg startede op igen med 45 millioner på kontoen. Nu er det bare, at få skaffet lidt mønt igen smiley
Tillykke med opgraderingen! Dejligt endelig at få det ud af verden...... :-)
Takker og præcis smiley
Besvar