Økonomi - hvordan ser din ud?

Skrevet i Generelt

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 25. oktober 2020, 14:54
Fætter Højben sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
Chickenlegs United sagde:
Jeg blev lige nysgerrig på, hvad jeg havde på kontoen for nogle måneder siden. Jeg kan se i denne tråd, at jeg i juni måned havde mellem 40-50m, nu har jeg +150.
Sådan!

Er selv gået fra at have ingen penge og et hold med omkring 300 mio. i værdi, til at have nogle penge og et hold med tæt på 500 mio. i værdi på et par måneder. Så fremskridt. smiley
Dejlig udvikling, godt gået mate :-)
Tak mate smiley
Herning sagde:
Fik endelig opgraderet mit træningsanlæg fra turkis til mørkegrøn her igår. Efter 4 måneder, hvor jeg startede op igen med 45 millioner på kontoen. Nu er det bare, at få skaffet lidt mønt igen smiley
Tillykke! Lækker milepæl at nå smiley

Aarhus (big boss) 25. oktober 2020, 15:35
Mange tak! smiley

Chickenlegs United (Jaksi) 25. oktober 2020, 18:03
Fætter Højben sagde:
Chickenlegs United sagde:
Jeg blev lige nysgerrig på, hvad jeg havde på kontoen for nogle måneder siden. Jeg kan se i denne tråd, at jeg i juni måned havde mellem 40-50m, nu har jeg +150.
Stærkt gået :-)
Takker, er også godt tilfreds :-)

Chickenlegs United (Jaksi) 25. oktober 2020, 18:05
Kyoto Okami FC sagde:
Chickenlegs United sagde:
Jeg blev lige nysgerrig på, hvad jeg havde på kontoen for nogle måneder siden. Jeg kan se i denne tråd, at jeg i juni måned havde mellem 40-50m, nu har jeg +150.
Sådan!

Er selv gået fra at have ingen penge og et hold med omkring 300 mio. i værdi, til at have nogle penge og et hold med tæt på 500 mio. i værdi på et par måneder. Så fremskridt. smiley
NIce. Jeg prøver også at opbygge et hold med højere potentiale spillere/højere værdier, men det er svært at vurdere, hvad de skal værdisættes til. Og så vil jeg også gerne prøve at træne et hold op, så jeg kan komme opad i ligaerne. Men det tager jo tid. Nu har jeg en ok økonomi i hvert fald :-)

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 25. oktober 2020, 20:23
Chickenlegs United sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
Chickenlegs United sagde:
Jeg blev lige nysgerrig på, hvad jeg havde på kontoen for nogle måneder siden. Jeg kan se i denne tråd, at jeg i juni måned havde mellem 40-50m, nu har jeg +150.
Sådan!

Er selv gået fra at have ingen penge og et hold med omkring 300 mio. i værdi, til at have nogle penge og et hold med tæt på 500 mio. i værdi på et par måneder. Så fremskridt. smiley
NIce. Jeg prøver også at opbygge et hold med højere potentiale spillere/højere værdier, men det er svært at vurdere, hvad de skal værdisættes til. Og så vil jeg også gerne prøve at træne et hold op, så jeg kan komme opad i ligaerne. Men det tager jo tid. Nu har jeg en ok økonomi i hvert fald :-)
Med VK kan du tjene penge på det meste, så længe du ikke betaler overpris smiley

Chickenlegs United (Jaksi) 25. oktober 2020, 20:39
Kyoto Okami FC sagde:
Chickenlegs United sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
Chickenlegs United sagde:
Jeg blev lige nysgerrig på, hvad jeg havde på kontoen for nogle måneder siden. Jeg kan se i denne tråd, at jeg i juni måned havde mellem 40-50m, nu har jeg +150.
Sådan!

Er selv gået fra at have ingen penge og et hold med omkring 300 mio. i værdi, til at have nogle penge og et hold med tæt på 500 mio. i værdi på et par måneder. Så fremskridt. smiley
NIce. Jeg prøver også at opbygge et hold med højere potentiale spillere/højere værdier, men det er svært at vurdere, hvad de skal værdisættes til. Og så vil jeg også gerne prøve at træne et hold op, så jeg kan komme opad i ligaerne. Men det tager jo tid. Nu har jeg en ok økonomi i hvert fald :-)
Med VK kan du tjene penge på det meste, så længe du ikke betaler overpris smiley
Indeed :-)

Esbønderup CF (y nada mas) 26. oktober 2020, 20:46
150 millioner

KBHAVANA CF (Tak for denne gang) 26. oktober 2020, 20:54
115 mio

FC Mondas (Hele holdet t-listet) 26. oktober 2020, 21:52
87 mio

Gli Elefanti (NJ) 27. oktober 2020, 10:26
Har 59 millioner kroner. Jeg synes det er svært at vide, hvordan jeg bedst får de penge ud at arbejde. Der er mange overvejelser i spil, så det går jeg og funderer lidt over i tide og utide smiley
Besvar