Økonomi - hvordan ser din ud?

Skrevet i Generelt

FC Razor (Jeppe) 6. november 2020, 23:05
Eagles Academy sagde:
FC Razor hvorfor genstarte når du stadig mangler at opnå nogle af de sværeste bedrifter i spillet? smiley
At være i toppen af vifa rank listen og lave en quadruple siger mig ikke så meget. Jeg har været nummer 1 på vifa rank listen kortvarigt. Den eneste store internationale pokal jeg mangler er VMWC, hvor jeg er blevet nr. 2 to gange.

Jeg har pt. ikke den store lyst til at købe et kuld 15-årige og træne dem op, som er det jeg primært har gjort fra at gå fra sort anlæg og ca. 20 millioner til VK med 863 millioner. Noget af det jeg altid har synes har været spændende i spil som FIFA, FM mm. er at starte med et dårligt hold og bygge det op. Det er det samme jeg vil gøre her, da det er mere interessant og sjovt for mig at gøre.

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 6. november 2020, 23:06
Balance
268.772.708 C

Genstart på vej! Sørgeligt at miste de mange millioner smiley

Faciato FC (Vilde auktioner den næste time) 6. november 2020, 23:07
FC Deluga sagde:
Balance
268.772.708 C

Genstart på vej! Sørgeligt at miste de mange millioner smiley
Starter du også om smiley?

Dre FC (Johnsen) 6. november 2020, 23:08
Er I gået fuldstændig fra forstanden?!?!?! smiley

FC Razor (Jeppe) 6. november 2020, 23:09
FC Deluga sagde:
Balance
268.772.708 C

Genstart på vej! Sørgeligt at miste de mange millioner smiley
Tænker man tydeligt kan se, hvem der er den bedste manager ud fra, hvem der har flest credits!

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 6. november 2020, 23:10
Faciato FC sagde:
FC Deluga sagde:
Balance
268.772.708 C

Genstart på vej! Sørgeligt at miste de mange millioner smiley
Starter du også om smiley?
Jeps! smiley

Min klub har været på standby det sidste lange stykke tid, og skal jeg spille vman andet end bare mine crewopgaver, så er en genstart nødvendigt. smiley

Har pretty much bare trænet spillere op siden at jeg fik sort, og jeg er ikke så interesseret i pokaler(endnu), så tænker at genstart er den bedste vej for mig!

Det og så kan FC Razor og jeg konkurrere lidt! smiley

Faciato FC (Vilde auktioner den næste time) 6. november 2020, 23:11
Kunne være sjovt hvis i lige indløste alle de små klubbers t list priser som en slags give away inden i laver et genstart smiley

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 6. november 2020, 23:13
FC Razor sagde:
FC Deluga sagde:
Balance
268.772.708 C

Genstart på vej! Sørgeligt at miste de mange millioner smiley
Tænker man tydeligt kan se, hvem der er den bedste manager ud fra, hvem der har flest credits!
Du skal jo også have en chance, går ikke at du græder fordi at jeg viser mig selv som en bedre manager. smiley

FC Razor (Jeppe) 6. november 2020, 23:15
Faciato FC sagde:
Kunne være sjovt hvis i lige indløste alle de små klubbers t list priser som en slags give away inden i laver et genstart smiley
Den går satme ikke ifølge reglerne smiley

Faciato FC (Vilde auktioner den næste time) 6. november 2020, 23:17
FC Razor sagde:
Faciato FC sagde:
Kunne være sjovt hvis i lige indløste alle de små klubbers t list priser som en slags give away inden i laver et genstart smiley
Den går satme ikke ifølge reglerne smiley
Det var nu også en joke smiley


Dog kunne det stadig være sjovt at se smiley
Besvar