Økonomi - hvordan ser din ud?

Skrevet i Generelt

FC Razor (Jeppe) 6. november 2020, 23:18
Faciato FC sagde:
FC Razor sagde:
Faciato FC sagde:
Kunne være sjovt hvis i lige indløste alle de små klubbers t list priser som en slags give away inden i laver et genstart smiley
Den går satme ikke ifølge reglerne smiley
Det var nu også en joke smiley
Var nu også mere så jeg kunne forklare andre brugere at det ikke er i orden smiley

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 6. november 2020, 23:22
Faciato FC sagde:
FC Razor sagde:
Faciato FC sagde:
Kunne være sjovt hvis i lige indløste alle de små klubbers t list priser som en slags give away inden i laver et genstart smiley
Den går satme ikke ifølge reglerne smiley
Det var nu også en joke smiley


Dog kunne det stadig være sjovt at se smiley
Enig. smiley

Eagles Academy (Føj nogle træninger) 6. november 2020, 23:55
FC Razor sagde:
Eagles Academy sagde:
FC Razor hvorfor genstarte når du stadig mangler at opnå nogle af de sværeste bedrifter i spillet? smiley
At være i toppen af vifa rank listen og lave en quadruple siger mig ikke så meget. Jeg har været nummer 1 på vifa rank listen kortvarigt. Den eneste store internationale pokal jeg mangler er VMWC, hvor jeg er blevet nr. 2 to gange.

Jeg har pt. ikke den store lyst til at købe et kuld 15-årige og træne dem op, som er det jeg primært har gjort fra at gå fra sort anlæg og ca. 20 millioner til VK med 863 millioner. Noget af det jeg altid har synes har været spændende i spil som FIFA, FM mm. er at starte med et dårligt hold og bygge det op. Det er det samme jeg vil gøre her, da det er mere interessant og sjovt for mig at gøre.
Ja okay, i princippet kunne du sagtens købe 11-12 spillere som er 28-29 og klar til at spille om titler i et stykke tid. Når du så bliver træt af det, så laver du bare en genstart der smiley
Men hvis det overhovedet ikke siger dig noget, så er det selvfølgelig også spild af det smiley

FC Razor (Jeppe) 7. november 2020, 11:19
Balance
2.500 Credits

Olympigue de Marseille (Husk at forlænge kontrakter) 7. november 2020, 11:22
FC Razor sagde:
Balance
2.500 Credits
Blærerøv.

Mission: Exploit noobs, in progress.

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 7. november 2020, 11:23
Balance
2.500 Credits

Silkeborg IF (Det var sjovt - vender tilbage) 7. november 2020, 22:45
Totalt urealistisk spil. Liverpool rigere/bedre end Silkeborg??? Verden er at lave!

Saint Etienne (Billigste priser i spillet) 8. november 2020, 00:04
Balance
58.094.491 Credits

Vi er snart nået til projekt opgradering smiley

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 8. november 2020, 13:23
Silkeborg IF sagde:
Totalt urealistisk spil. Liverpool rigere/bedre end Silkeborg??? Verden er at lave!
Du må bare i gang igen, så det kan ændres smiley

FC Mondas (Hele holdet t-listet) 11. november 2020, 00:31
285.617.351 Credits - næste skridt er at handle med unge igen smiley
Besvar