DR licens

Skrevet i Off-topic

Bjørnholt FC (And then what) 8. september 2019, 16:10
Kunne være interessant at se hvor mange, som der rent fatisk betaler til dette samt høre hvad man syntes omkring den måde DR vælger at gøre tingene på. Ser frem til at høre fra mange af jer :-)

Mvh Bjørnholt

- Betaler du DR licens?
- Hvorfor?
- Hvad syntes du om deres koncept?
- Hvilke erfaringer har du over årene gjort dig med det?
- Hvad syntes du om at det snart bliver gjort sådan, at det for eftertiden betales gennem skatten?

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 8. september 2019, 16:53
Bjørnholt FC sagde:
Kunne være interessant at se hvor mange, som der rent fatisk betaler til dette samt høre hvad man syntes omkring den måde DR vælger at gøre tingene på. Ser frem til at høre fra mange af jer :-)

Mvh Bjørnholt

- Betaler du DR licens?
- Hvorfor?
- Hvad syntes du om deres koncept?
- Hvilke erfaringer har du over årene gjort dig med det?
- Hvad syntes du om at det snart bliver gjort sådan, at det for eftertiden betales gennem skatten?
- Betaler du DR licens? Ja selvfølgelig..
- Hvorfor? Det skal man, det er et lovkrav
- Hvad syntes du om deres koncept? Super for vores ældre.. Betaler gerne til det
- Hvilke erfaringer har du over årene gjort dig med det? Ser ikke ret meget selv..
- Hvad syntes du om at det snart bliver gjort sådan, at det for eftertiden betales gennem skatten? Det er fint for mig.. Det vil også stille krav til DR om at lave tv for danskere..
Særligt de ældre som vel er deres kerneseere.. smiley
Mvh Per

Atletico Boca Juniors (I Am Back) 8. september 2019, 17:03
- Betaler du DR licens? Nej
- Hvorfor? Spild af penge Hvorfor skal jeg betale for noget jeg ikke bruger?
- Hvad syntes du om deres koncept? Lort
- Hvilke erfaringer har du over årene gjort dig med det? Forstår ikke hvorfor folk betaler penge til fake news og genudsendelser
- Hvad syntes du om at det snart bliver gjort sådan, at det for eftertiden betales gennem skatten? Latterligt brug dog skatte penge på noget fornuftigt

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 8. september 2019, 17:12
- Betaler du DR licens? Ja
- Hvorfor? Det er et lovkrav
- Hvad syntes du om deres koncept? Synes det er ærgerligt at man skal betale uagtet af om man ser deres kanaler eller ej.
- Hvilke erfaringer har du over årene gjort dig med det? Ser kun DR, hvis de viser noget sport jeg gerne vil se. Ellers står det lidt sølle til for dem.
- Hvad syntes du om at det snart bliver gjort sådan, at det for eftertiden betales gennem skatten? Synes det er en forbedring i forhold til nu, da jeg kommer til at spare penge ved det.

Gudenå FC (Blaki er god) 8. september 2019, 18:11
Ja det er 25 år siden jeg havde besøg af pejlevognen.
Den gang fik man noget for pengene.
Ser næsten aldrig DR, tv og aldrig radio
Det går meget ned af bakke for dem.
Godt det kommer til at gå over skatten.

Loyals (VMEnhancer) 9. september 2019, 15:09
Bjørnholt FC sagde:
- Betaler du DR licens?
- Hvorfor?
- Hvad syntes du om deres koncept?
- Hvilke erfaringer har du over årene gjort dig med det?
- Hvad syntes du om at det snart bliver gjort sådan, at det for eftertiden betales gennem skatten?
Nice try DR! Ej.

Betaler? Nej
Hvorfor? Prisskemaet er retarderet. Der er ikke konsistens mellem pris/personer/rabat.

Jeg skal nok betale når det kommer på skatten - Der er dog meget lidt som tyder på at prissætningen bliver bedre.

Chickenlegs United (Jaksi) 10. september 2019, 19:12
Nej, jeg betaler ikke licens, for jeg ejer ikke nogle licenspligtige apparater.

Generelt, så er jeg også imod det, da jeg ikke bruger deres ydelser og derfor ikke er enig i, at jeg skal betale for deres "public service". Jeg betaler for alle andre kanaler igennem min tv-pakke, så det mener jeg er fint. Derudover, så er det så vidt jeg ved undersøgt og dokumenteret, at over 80 procent af deres sende flade er genudsendelser og dét er satme for ringe. Derudover, så er det jo forrykt, den løn som deres ledelse får.

Ha en god aften, biblioteket lukker nu.

Vh Jakob

Loyals (VMEnhancer) 10. september 2019, 20:41
Chickenlegs United sagde:
Ha en god aften, biblioteket lukker nu.
Mit lukker heldigvis først kl 22, men de får netop det svar når de ringer smiley

HjerneSkaderne (Carl-Hilbert Russel) 10. september 2019, 20:50
Chickenlegs United sagde:
Nej, jeg betaler ikke licens, for jeg ejer ikke nogle licenspligtige apparater.
Hvis du har adgang til internet enten fra din telefon eller computer har du et licenspligtigt apparat. :^)

Reglerne er hul i hovedet.

Atletico Boca Juniors (I Am Back) 10. september 2019, 20:51
HjerneSkaderne sagde:
Chickenlegs United sagde:
Nej, jeg betaler ikke licens, for jeg ejer ikke nogle licenspligtige apparater.
Hvis du har adgang til internet enten fra din telefon eller computer har du et licenspligtigt apparat. :^)
så hvis du har en kniv så er du en morder?
Besvar