Trøste tråden.

Skrevet i Generelt

Gudenå FC (Blaki er god) 22. februar 2020, 17:49
Jeg trøster lige mig selv, den uge syntes jeg jeg har tabt og spillet lige op i mange kampe.
Så tænker jeg, hvad der galt med min taktik, samme som sidste uge.
Vælger bare at spille som ingen ting er sket.
Så vinder jeg en svær kamp rimlig sikkert.
nu ved jeg min taktik er ok.
så glæder mig til næste uge.

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 22. februar 2020, 18:38
Gudenå FC sagde:
Jeg trøster lige mig selv, den uge syntes jeg jeg har tabt og spillet lige op i mange kampe.
Så tænker jeg, hvad der galt med min taktik, samme som sidste uge.
Vælger bare at spille som ingen ting er sket.
Så vinder jeg en svær kamp rimlig sikkert.
nu ved jeg min taktik er ok.
så glæder mig til næste uge.
Har det på samme måde... Fortsætter bare samme taktik
Og håber det er nok at de unge bliver bedre smiley
Mvh Per

Bjørnholt FC (And then what) 22. februar 2020, 18:42
Gudenå FC sagde:
Jeg trøster lige mig selv, den uge syntes jeg jeg har tabt og spillet lige op i mange kampe.
Så tænker jeg, hvad der galt med min taktik, samme som sidste uge.
Vælger bare at spille som ingen ting er sket.
Så vinder jeg en svær kamp rimlig sikkert.
nu ved jeg min taktik er ok.
så glæder mig til næste uge.
Sådan, stærkt smiley

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 22. februar 2020, 19:03
Endnu en sæson hvor tingene går godt og jeg er guldkandidat, for så at smide det på en dag hvor nærmest intet lykkes....
Spillerne er dog vågnet lidt igen og har spillet sig i pokalsemifinalerne og kæmper stadig med om pokalerne... Der skal dog meget held til, hvis det første mesterskab skal hives hjem... Men er klar igen i næste uge smiley

Gudenå FC (Blaki er god) 22. februar 2020, 20:32
Pers LØVER sagde:
Gudenå FC sagde:
Jeg trøster lige mig selv, den uge syntes jeg jeg har tabt og spillet lige op i mange kampe.
Så tænker jeg, hvad der galt med min taktik, samme som sidste uge.
Vælger bare at spille som ingen ting er sket.
Så vinder jeg en svær kamp rimlig sikkert.
nu ved jeg min taktik er ok.
så glæder mig til næste uge.
Har det på samme måde... Fortsætter bare samme taktik
Og håber det er nok at de unge bliver bedre smiley
Mvh Per
Det ligesom vejrudsigt man skal bare vente på bedre vejr

Gudenå FC (Blaki er god) 22. februar 2020, 20:33
Bjørnholt FC sagde:
Gudenå FC sagde:
Jeg trøster lige mig selv, den uge syntes jeg jeg har tabt og spillet lige op i mange kampe.
Så tænker jeg, hvad der galt med min taktik, samme som sidste uge.
Vælger bare at spille som ingen ting er sket.
Så vinder jeg en svær kamp rimlig sikkert.
nu ved jeg min taktik er ok.
så glæder mig til næste uge.
Sådan, stærkt smiley
Tak dit gode humør spreder sig

Gudenå FC (Blaki er god) 22. februar 2020, 20:36
Kyoto Okami FC sagde:
Endnu en sæson hvor tingene går godt og jeg er guldkandidat, for så at smide det på en dag hvor nærmest intet lykkes....
Spillerne er dog vågnet lidt igen og har spillet sig i pokalsemifinalerne og kæmper stadig med om pokalerne... Der skal dog meget held til, hvis det første mesterskab skal hives hjem... Men er klar igen i næste uge smiley
Du har da en masse håb

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 23. februar 2020, 12:14
Gudenå FC sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
Endnu en sæson hvor tingene går godt og jeg er guldkandidat, for så at smide det på en dag hvor nærmest intet lykkes....
Spillerne er dog vågnet lidt igen og har spillet sig i pokalsemifinalerne og kæmper stadig med om pokalerne... Der skal dog meget held til, hvis det første mesterskab skal hives hjem... Men er klar igen i næste uge smiley
Du har da en masse håb
Mit hold er stadig forholdsvis ungt og er rigtig godt med i mesterskabskampen... Kan de lige vende sig af med den der dårlige dag, hvor der ikke kommer nogle point på kontoen, så er der rigtig gode chancer for et mesterskab. smiley

Og det er svært ikke at have håb, når drengene lige har sikret sig en pokalfinale på hjemmebane. smiley

FC Nonsense (Frost) 23. februar 2020, 12:51
Denne sæson lykkedes det ikke at blive i Eredivisie, men jeg vil trøste mig med at det endnu engang lykkedes mig at slå nummer 1: https://www.virtualmanager.com/new_matches/71635576/summary

Men en masse tætte kampe og uafgjorte er ikke nok til at blive, så jeg må lige en tur forbi 2. division.

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 23. februar 2020, 12:55
FC Nonsense sagde:
Denne sæson lykkedes det ikke at blive i Eredivisie, men jeg vil trøste mig med at det endnu engang lykkedes mig at slå nummer 1: https://www.virtualmanager.com/new_matches/71635576/summary

Men en masse tætte kampe og uafgjorte er ikke nok til at blive, så jeg må lige en tur forbi 2. division.
Du skal nok komme igen, og ser frem til at mødes igen om en uges tid i Eredivisien smiley
Besvar