Trøste tråden.

Skrevet i Generelt

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 23. februar 2020, 12:57
FC Nonsense sagde:
Denne sæson lykkedes det ikke at blive i Eredivisie, men jeg vil trøste mig med at det endnu engang lykkedes mig at slå nummer 1: https://www.virtualmanager.com/new_matches/71635576/summary

Men en masse tætte kampe og uafgjorte er ikke nok til at blive, så jeg må lige en tur forbi 2. division.
Håber at se dig tilbage i næste sæson smiley
Held og lykke...
Mvh Per

Gudenå FC (Blaki er god) 23. februar 2020, 12:59
FC Nonsense sagde:
Denne sæson lykkedes det ikke at blive i Eredivisie, men jeg vil trøste mig med at det endnu engang lykkedes mig at slå nummer 1: https://www.virtualmanager.com/new_matches/71635576/summary

Men en masse tætte kampe og uafgjorte er ikke nok til at blive, så jeg må lige en tur forbi 2. division.
Jeg har det lidt lige sådan, taber en masse kampe men vinder 3-1 over ham der fik guld sidste uge

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 23. februar 2020, 13:01
Kyoto Okami FC sagde:
Gudenå FC sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
Endnu en sæson hvor tingene går godt og jeg er guldkandidat, for så at smide det på en dag hvor nærmest intet lykkes....
Spillerne er dog vågnet lidt igen og har spillet sig i pokalsemifinalerne og kæmper stadig med om pokalerne... Der skal dog meget held til, hvis det første mesterskab skal hives hjem... Men er klar igen i næste uge smiley
Du har da en masse håb
Mit hold er stadig forholdsvis ungt og er rigtig godt med i mesterskabskampen... Kan de lige vende sig af med den der dårlige dag, hvor der ikke kommer nogle point på kontoen, så er der rigtig gode chancer for et mesterskab. smiley

Og det er svært ikke at have håb, når drengene lige har sikret sig en pokalfinale på hjemmebane. smiley
Jeg har det på samme måde.. Uden dog at være med i mesterskabskampen..
Men det vil jeg gerne være.. Så rykker lidt rundt, til de næste par sæsoner..
Mvh Per

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 23. februar 2020, 13:05
Pers LØVER sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
Gudenå FC sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
Endnu en sæson hvor tingene går godt og jeg er guldkandidat, for så at smide det på en dag hvor nærmest intet lykkes....
Spillerne er dog vågnet lidt igen og har spillet sig i pokalsemifinalerne og kæmper stadig med om pokalerne... Der skal dog meget held til, hvis det første mesterskab skal hives hjem... Men er klar igen i næste uge smiley
Du har da en masse håb
Mit hold er stadig forholdsvis ungt og er rigtig godt med i mesterskabskampen... Kan de lige vende sig af med den der dårlige dag, hvor der ikke kommer nogle point på kontoen, så er der rigtig gode chancer for et mesterskab. smiley

Og det er svært ikke at have håb, når drengene lige har sikret sig en pokalfinale på hjemmebane. smiley
Jeg har det på samme måde.. Uden dog at være med i mesterskabskampen..
Men det vil jeg gerne være.. Så rykker lidt rundt, til de næste par sæsoner..
Mvh Per
Ser heller ikke ud til at du har været heldig i den her sæson... Både med skaden til Lampard og med flere af dine resultater. Så det skal nok komme smiley
Kan se at det så er i næste sæson jeg skal få mig det trofæ inden dine løver kommer buldrende og æder det hele smiley

Og ser selvfølgelig frem til et par gode kampe med fyldte tribuner og fantastisk stemning i næste uge smiley

Bjørnholt FC (And then what) 23. februar 2020, 14:04
Gudenå FC sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Gudenå FC sagde:
Jeg trøster lige mig selv, den uge syntes jeg jeg har tabt og spillet lige op i mange kampe.
Så tænker jeg, hvad der galt med min taktik, samme som sidste uge.
Vælger bare at spille som ingen ting er sket.
Så vinder jeg en svær kamp rimlig sikkert.
nu ved jeg min taktik er ok.
så glæder mig til næste uge.
Sådan, stærkt smiley
Tak dit gode humør spreder sig
Så lidt og ilm :-)

Bjørnholt FC (And then what) 23. februar 2020, 14:05
Kyoto Okami FC sagde:
Endnu en sæson hvor tingene går godt og jeg er guldkandidat, for så at smide det på en dag hvor nærmest intet lykkes....
Spillerne er dog vågnet lidt igen og har spillet sig i pokalsemifinalerne og kæmper stadig med om pokalerne... Der skal dog meget held til, hvis det første mesterskab skal hives hjem... Men er klar igen i næste uge smiley
Godt du så er guldkandidat et andet sted nu :-)

Gudenå FC (Blaki er god) 6. marts 2020, 21:23
Jeg vil gerne trøste mig selv,
jeg desvære ikke kommet med på ungdomshold indtil vidre
men glæder mig over det nærmer sig
og jeg en skovl til at skrive så det godt det ikke mig der skal kommeter det

Rebellion (Kim) 6. marts 2020, 22:04
Gudenå FC sagde:
Jeg vil gerne trøste mig selv,
jeg desvære ikke kommet med på ungdomshold indtil vidre
men glæder mig over det nærmer sig
og jeg en skovl til at skrive så det godt det ikke mig der skal kommeter det
Op med humøret. Håber du får penge tilbage i skat smiley

Gudenå FC (Blaki er god) 6. marts 2020, 22:07
Miami CF sagde:
Gudenå FC sagde:
Jeg vil gerne trøste mig selv,
jeg desvære ikke kommet med på ungdomshold indtil vidre
men glæder mig over det nærmer sig
og jeg en skovl til at skrive så det godt det ikke mig der skal kommeter det
Op med humøret. Håber du får penge tilbage i skat smiley
Tak bare der kommer solskin i morgen så humøret højt

The Danish Vikings (H Hansen) 9. marts 2020, 10:39
Hvis du vil have ungdomshold, så skal man ikke spille i England 3 division, pulje 1.

Vi var dog så heldige at Zanzibar FC, formåede at rykke op fra 4 division, pulje 2.

Så dermed er Vi i puljen også beæret med et ungdomshold i puljen smiley .

Vi frygter dog for at Zanzibar, grundet deltagelse i puljen, får frataget sit ungdomshold.

God VMAN dag til alle.
Besvar