1010 Benny Jamz / DK Hip Hop 2019

Skrevet i Off-topic

ishockey ac fc (Paul Kariya) 1. januar 2020, 17:26
Nu ved jeg ikke om målgruppen er herinde, men hvis nogle har hørt albummet som droppede kl. 00.00, hvad synes I så smiley? Hvad er jeres top 5? Har ikke Balou og Flytilstand med da de droppede noget tid før, men de er ellers også top 5 smiley

Min:
1. Oktober
2. Torden
3. Automatik
4. Ny Sæson
5. Sektion (Som droppede en dag før)

Hvordan synes folkens ellers året har været for dansk hip hop?

Aarhus (big boss) 1. januar 2020, 17:34
Ikke fordi dansk hiphop er noget af det bedste jeg har hørt tværtimod været skuffende siden Dauda og Ukendt Kunstner da han lavede noget. Fuck it. Skal på en længere tur hjem i bil i aften, tager sgu lige en lytter. TAK FOR TIPPET VEN

Bjørnholt FC (And then what) 1. januar 2020, 17:34
Jeg hat kun fået hørt de forudgående singler "Balou" og "Flytilstand" hvilke er helt fine, hvis man lige er i den form for mood til den vibe. Personligt håber jeg at det ikke kommer til at flyde med den slags sange og der også kommer nu lidt mere dybe sang som f.eks hans sang med Gilli "Allesammen Alene", sådan en sang savner jeg.

2019 har generelt været et ret vanvittigt år hvis man lige ser bort fra Gillis album som om man vil det eller ej var en ret stor skuffelse rent album mæssigt. Men mange af de helt store kanoner udgav nogle super albums og der er dukket en go håndfuld nye artister op, som har vist sig at ha lidt ekstra at byde på.

ishockey ac fc (Paul Kariya) 1. januar 2020, 18:23
Bosporus FC sagde:
Ikke fordi dansk hiphop er noget af det bedste jeg har hørt tværtimod været skuffende siden Dauda og Ukendt Kunstner da han lavede noget. Fuck it. Skal på en længere tur hjem i bil i aften, tager sgu lige en lytter. TAK FOR TIPPET VEN
Så lidt da

ishockey ac fc (Paul Kariya) 1. januar 2020, 18:24
Bjørnholt FC sagde:
Jeg hat kun fået hørt de forudgående singler "Balou" og "Flytilstand" hvilke er helt fine, hvis man lige er i den form for mood til den vibe. Personligt håber jeg at det ikke kommer til at flyde med den slags sange og der også kommer nu lidt mere dybe sang som f.eks hans sang med Gilli "Allesammen Alene", sådan en sang savner jeg.

2019 har generelt været et ret vanvittigt år hvis man lige ser bort fra Gillis album som om man vil det eller ej var en ret stor skuffelse rent album mæssigt. Men mange af de helt store kanoner udgav nogle super albums og der er dukket en go håndfuld nye artister op, som har vist sig at ha lidt ekstra at byde på.
Meget enig!

Bjørnholt FC (And then what) 2. januar 2020, 11:55
Det virker meget mærkeligt at Stepz ikke er krediteret på sangen "Fugazi" når han har omkvædet samt et vers, klart en af de fedeste sange på hele albummet.

ishockey ac fc (Paul Kariya) 2. januar 2020, 21:20
Bjørnholt FC sagde:
Det virker meget mærkeligt at Stepz ikke er krediteret på sangen "Fugazi" når han har omkvædet samt et vers, klart en af de fedeste sange på hele albummet.
Lagde jeg også mærke til, man kan håbe det er en fejl.

Bjørnholt FC (And then what) 2. januar 2020, 22:29
ishockey ac fc sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Det virker meget mærkeligt at Stepz ikke er krediteret på sangen "Fugazi" når han har omkvædet samt et vers, klart en af de fedeste sange på hele albummet.
Lagde jeg også mærke til, man kan håbe det er en fejl.
Det minder lidt om "Sicko Mode" hvor Drake heller ikke blev krediteret selvom han var ligeså meget med på sangen som Travis Scott hvis ikke mere.

Stige Casuals (Krellen) 3. januar 2020, 19:36
Bjørnholt FC sagde:
Det virker meget mærkeligt at Stepz ikke er krediteret på sangen "Fugazi" når han har omkvædet samt et vers, klart en af de fedeste sange på hele albummet.
Provided to YouTube by Sony Music Entertainment

Fugazi · Benny Jamz · Stepz
....
....
Associated Performer: Benny Jamz feat. Stepz

Right?

Bjørnholt FC (And then what) 3. januar 2020, 19:37
Stige Casuals sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Det virker meget mærkeligt at Stepz ikke er krediteret på sangen "Fugazi" når han har omkvædet samt et vers, klart en af de fedeste sange på hele albummet.
Provided to YouTube by Sony Music Entertainment

Fugazi · Benny Jamz · Stepz
....
....
Associated Performer: Benny Jamz feat. Stepz

Right?
Yes, det er det lige blevet lavet om til her idag.
Besvar