1010 Benny Jamz / DK Hip Hop 2019

Skrevet i Off-topic

Stige Casuals (Krellen) 3. januar 2020, 19:39
Well played mate.

EDIT: Så nemlig at du havde bonget dem for det :-D

Bjørnholt FC (And then what) 3. januar 2020, 19:41
Stige Casuals sagde:
Well played mate.

EDIT: Så nemlig at du havde bonget dem for det :-D
Klart når det ikke var der til at starte med :-)

Østerbro IF (Numero uno) 4. januar 2020, 16:17
Et godkendt album, men heller ikke meget mere end det.
Havde meget større forventninger til sange som Shopping, Halle Berry, Fugazi og Automatic grundet deres feats.. Jeg synes Stepzologi og BB-albummene er helt vilde! Egentlig synes jeg også Gilli's Kiko er undervurderet smiley
Derudover har Sivas som altid leveret i 2019. Jamaika og Carmon har også lagt nogle stabile numre.

Som en bobler vil jeg nævne Larry44. Han bliver stor i 2020! smiley

Bjørnholt FC (And then what) 4. januar 2020, 16:20
Absalons Drenge sagde:
Et godkendt album, men heller ikke meget mere end det.
Havde meget større forventninger til sange som Shopping, Halle Berry, Fugazi og Automatic grundet deres feats.. Jeg synes Stepzologi og BB-albummene er helt vilde! Egentlig synes jeg også Gilli's Kiko er undervurderet smiley
Hvad syntes du at der er undervurderet i Gillis album? :-)

Østerbro IF (Numero uno) 4. januar 2020, 16:32
Bjørnholt FC sagde:
Absalons Drenge sagde:
Et godkendt album, men heller ikke meget mere end det.
Havde meget større forventninger til sange som Shopping, Halle Berry, Fugazi og Automatic grundet deres feats.. Jeg synes Stepzologi og BB-albummene er helt vilde! Egentlig synes jeg også Gilli's Kiko er undervurderet smiley
Hvad syntes du at der er undervurderet i Gillis album? :-)
Størstedelen af albummet. Jeg synes sange som Løgn, Lyca og 100 er undervurderet af folk. Der er nok i alt 6-7 sange på albummet der lidt bliver glemt grundet de "tunge hits". Disse er Culo, Ingenting At Sige og sidst men ikke mindst Vai Amor. De 3 sange har tilsammen 35 millioner streams på Spotify, hvilket jeg synes taler for sig selv.. smiley

Bjørnholt FC (And then what) 4. januar 2020, 16:42
Absalons Drenge sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Absalons Drenge sagde:
Et godkendt album, men heller ikke meget mere end det.
Havde meget større forventninger til sange som Shopping, Halle Berry, Fugazi og Automatic grundet deres feats.. Jeg synes Stepzologi og BB-albummene er helt vilde! Egentlig synes jeg også Gilli's Kiko er undervurderet smiley
Hvad syntes du at der er undervurderet i Gillis album? :-)
Størstedelen af albummet. Jeg synes sange som Løgn, Lyca og 100 er undervurderet af folk. Der er nok i alt 6-7 sange på albummet der lidt bliver glemt grundet de "tunge hits". Disse er Culo, Ingenting At Sige og sidst men ikke mindst Vai Amor. De 3 sange har tilsammen 35 millioner streams på Spotify, hvilket jeg synes taler for sig selv.. smiley
Ja self var det godt hit mæssigt men på album plan? For mig var det bare en masse sange samlede og ikke mere end det

ishockey ac fc (Paul Kariya) 6. januar 2020, 19:41
Bjørnholt FC sagde:
ishockey ac fc sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Det virker meget mærkeligt at Stepz ikke er krediteret på sangen "Fugazi" når han har omkvædet samt et vers, klart en af de fedeste sange på hele albummet.
Lagde jeg også mærke til, man kan håbe det er en fejl.
Det minder lidt om "Sicko Mode" hvor Drake heller ikke blev krediteret selvom han var ligeså meget med på sangen som Travis Scott hvis ikke mere.
Efter at have lyttet sangene igennem lidt længere, må jeg sige Fugazi nok er den vildeste lige nu imo fra albummet! Vilde vers af både Jamz og Stepz

Bjørnholt FC (And then what) 6. januar 2020, 19:41
ishockey ac fc sagde:
Bjørnholt FC sagde:
ishockey ac fc sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Det virker meget mærkeligt at Stepz ikke er krediteret på sangen "Fugazi" når han har omkvædet samt et vers, klart en af de fedeste sange på hele albummet.
Lagde jeg også mærke til, man kan håbe det er en fejl.
Det minder lidt om "Sicko Mode" hvor Drake heller ikke blev krediteret selvom han var ligeså meget med på sangen som Travis Scott hvis ikke mere.
Efter at have lyttet sangene igennem lidt længere, må jeg sige Fugazi nok er den vildeste lige nu imo fra albummet! Vilde vers af både Jamz og Stepz
Den og Oktober rykker bare for vildt

KBHAVANA CF (Tak for denne gang) 13. januar 2020, 23:01
Fed tråd. smiley

Dansk rap er blevet en kæmpe rode bunke. Alle nye "rappers" prøver at køre samme stil som Molo, hvilket har gjort at mange sange minder om hinanden og dermed ****.

Personligt kan rigtig godt lide Benny Jamz, føler at han skiller sig ud fra de andre. Mens de andre ofte rapper om penge, damer, hvad de har opnået, så er der mere tekst i Benny Jamz' tekster og beats som ingen kan rappe til.

Kan dog bedst lide de gamle tider med Sivas, Branco, Stepz og Benny. Især Benny Jamz' sang "Højer øye - Brænd systemet". Det er fandme dybt.

Ps. mit klubnavn kommer fandme af Sivas' sang! smiley

Bjørnholt FC (And then what) 13. januar 2020, 23:34
KBHAVANA CF sagde:
Fed tråd. smiley

Dansk rap er blevet en kæmpe rode bunke. Alle nye "rappers" prøver at køre samme stil som Molo, hvilket har gjort at mange sange minder om hinanden og dermed ****.

Personligt kan rigtig godt lide Benny Jamz, føler at han skiller sig ud fra de andre. Mens de andre ofte rapper om penge, damer, hvad de har opnået, så er der mere tekst i Benny Jamz' tekster og beats som ingen kan rappe til.

Kan dog bedst lide de gamle tider med Sivas, Branco, Stepz og Benny. Især Benny Jamz' sang "Højer øye - Brænd systemet". Det er fandme dybt.

Ps. mit klubnavn kommer fandme af Sivas' sang! smiley
Prøv at giv Amal et lyt, han laver anderledes musik :-)
Besvar