1010 Benny Jamz / DK Hip Hop 2019

Skrevet i Off-topic

KBHAVANA CF (Tak for denne gang) 13. januar 2020, 23:56
Bjørnholt FC sagde:
KBHAVANA CF sagde:
Fed tråd. smiley

Dansk rap er blevet en kæmpe rode bunke. Alle nye "rappers" prøver at køre samme stil som Molo, hvilket har gjort at mange sange minder om hinanden og dermed ****.

Personligt kan rigtig godt lide Benny Jamz, føler at han skiller sig ud fra de andre. Mens de andre ofte rapper om penge, damer, hvad de har opnået, så er der mere tekst i Benny Jamz' tekster og beats som ingen kan rappe til.

Kan dog bedst lide de gamle tider med Sivas, Branco, Stepz og Benny. Især Benny Jamz' sang "Højer øye - Brænd systemet". Det er fandme dybt.

Ps. mit klubnavn kommer fandme af Sivas' sang! smiley
Prøv at giv Amal et lyt, han laver anderledes musik :-)
Har godt hørt lidt af hans musik. Han er i mine øjne en klasse lige under de andre.

ZK HAHA laver forresten også fed stemningsmusik. smiley

Man kan godt se hvor jeg har min playliste fra: Spotify -> Ny dansk rap -> Afspil.

Bjørnholt FC (And then what) 14. januar 2020, 00:02
KBHAVANA CF sagde:
Bjørnholt FC sagde:
KBHAVANA CF sagde:
Fed tråd. smiley

Dansk rap er blevet en kæmpe rode bunke. Alle nye "rappers" prøver at køre samme stil som Molo, hvilket har gjort at mange sange minder om hinanden og dermed ****.

Personligt kan rigtig godt lide Benny Jamz, føler at han skiller sig ud fra de andre. Mens de andre ofte rapper om penge, damer, hvad de har opnået, så er der mere tekst i Benny Jamz' tekster og beats som ingen kan rappe til.

Kan dog bedst lide de gamle tider med Sivas, Branco, Stepz og Benny. Især Benny Jamz' sang "Højer øye - Brænd systemet". Det er fandme dybt.

Ps. mit klubnavn kommer fandme af Sivas' sang! smiley
Prøv at giv Amal et lyt, han laver anderledes musik :-)
Har godt hørt lidt af hans musik. Han er i mine øjne en klasse lige under de andre.

ZK HAHA laver forresten også fed stemningsmusik. smiley

Man kan godt se hvor jeg har min playliste fra: Spotify -> Ny dansk rap -> Afspil.
True men hvis han bliver ved med at lave musik i samme klasse som "Som du smiler" så går der ikke langtid før han er der. Men ja, det er ærgerligt at der er så meget musik i dansk hip hop der er baseret på det samme. Det er med at sætte pris på når der så endelig kommer noget anderledes :-)

FC Red Devils (Hr Brian Priske) 14. januar 2020, 00:15
jeg mener at gilli og brancos fælles album snart bliver udgivet i løbet af måneden smiley

Bjørnholt FC (And then what) 14. januar 2020, 00:16
DaIkurd FF sagde:
jeg mener at gilli og brancos fælles album snart bliver udgivet i løbet af måneden smiley
Det kommer i starten af februar
Besvar