Discord chat er live

Skrevet i Generelt

Ignotus (--) 6. oktober 2020, 07:53
Førhen var jeg tit træt og deprimeret, men så prøvede jeg Vmans Uofficielle Discord. Så fik jeg det meget meget bedre!

Svartopia (Andreas) 6. oktober 2020, 09:40
Team Aries sagde:
Førhen var jeg tit træt og deprimeret, men så prøvede jeg Vmans Uofficielle Discord. Så fik jeg det meget meget bedre!
Tak for hjælpen Vmans Uofficielle Discord!

Ac dragon IF (Robert) 6. oktober 2020, 12:59
Team Aries sagde:
Førhen var jeg tit træt og deprimeret, men så prøvede jeg Vmans Uofficielle Discord. Så fik jeg det meget meget bedre!
Jeg led også af træthed og meget hurtig udmattelse. Efter 3 uger med 2-5 minutters daglig chat på Vmans Uofficielle Discord fik jeg et energiniveau jeg ikke har prøvet i mange år!

Fantastisk effekt på 3-4 uger!

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 6. oktober 2020, 13:04
Ac dragon IF sagde:
Team Aries sagde:
Førhen var jeg tit træt og deprimeret, men så prøvede jeg Vmans Uofficielle Discord. Så fik jeg det meget meget bedre!
Jeg led også af træthed og meget hurtig udmattelse. Efter 3 uger med 2-5 minutters daglig chat på Vmans Uofficielle Discord fik jeg et energiniveau jeg ikke har prøvet i mange år!

Fantastisk effekt på 3-4 uger!
Fantastiske resultater!

Har selv lidt af problemer med at sove om morgenen grunden byggelarm, hvilket har resulteret i træthed. Men efter at have været med i Vmans Uofficielle Discord og have chattet med mange forskellige flinke managers, så er energiniveauet bedre end nogensinde!

Faciato FC (Vilde auktioner den næste time) 6. oktober 2020, 13:05
Jeg har også lært alt jeg ved om vman derinde! det er værd at prøve smiley

Uncharted FC (GAME OVER) 6. oktober 2020, 17:36
Hvor mange penge skal jeg betale for at være med på Vmans Uofficielle Discord?

Juventus FC (farvel og tobak) 6. oktober 2020, 18:11
Uncharted FC sagde:
Hvor mange penge skal jeg betale for at være med på Vmans Uofficielle Discord?
Der må jeg desværre meddele dem at de skal af med.... 0 KRONER! Det er gratis! Alle kan joine!

Uncharted FC (GAME OVER) 6. oktober 2020, 18:18
Juventus FC sagde:
Uncharted FC sagde:
Hvor mange penge skal jeg betale for at være med på Vmans Uofficielle Discord?
Der må jeg desværre meddele dem at de skal af med.... 0 KRONER! Det er gratis! Alle kan joine!
vvHold da op det var billigt! Skriv mig op til Vmans Uofficielle Discord med det samme!

Juventus FC (farvel og tobak) 6. oktober 2020, 19:23
Uncharted FC sagde:
Juventus FC sagde:
Uncharted FC sagde:
Hvor mange penge skal jeg betale for at være med på Vmans Uofficielle Discord?
Der må jeg desværre meddele dem at de skal af med.... 0 KRONER! Det er gratis! Alle kan joine!
vvHold da op det var billigt! Skriv mig op til Vmans Uofficielle Discord med det samme!
Fedt!

Tryk på følgende link, og lad din rejse begynde!
La Nacuary sagde:
https://discord.gg/h6e4HMM

For at sikre at ingen udgiver sig for at være en anden klub, så har Loyals lavet en bot, som fungerer på denne måde:
  • 1. Join ovenstående Discord channel.
  • 2. Gå til kanalen '#auth'
  • 3. Skriv !klub og så dit klub-ID - som står oppe i browserlinjen, når du når du står på dit hold. F.eks. "!klub 423622"
  • 4. Du modtager nu et brev på vman fra Discord Auth, med en aktiveringskode.
  • 5. Gå igen til kanalen '#auth' Brug !auth [klubid] [aktiveringskode] for at blive godkendt. (F.eks: !auth 318355 argdfs)

Ulm Warhawks (Ulmeister) 7. oktober 2020, 09:08
Jeg var skeptisk, da jeg første gang hørte om denne Discord kanal. Det lød for godt til et være sandt, og jeg var i tvivl om, hvordan jeg tilmeldte mig.

Ved at følge en simpel vejledning var jeg på discord efter få minutter - BÅDE på computeren og mobilen.

Inden jeg joinede fælleskabet havde jeg problemer med, at min græsplæne var fyldt med mos og mælkebøtter. Efter kyndig vejledning fra fælleskabets haveekspert, Juventus FC (Han kan også lave kunstneriske logo og banner), så har jeg fået vendepladsens flotteste have.

Tak til Vmans uofficielle discord server.
Besvar