Discord chat er live

Skrevet i Generelt

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 22. september 2020, 15:14
Juventus FC sagde:
Team Aries sagde:
Dette er en af de mest veludførte guides, jeg længe har set
Enig!
+1

Ac dragon IF (Robert) 22. september 2020, 17:16
+2

Ulm Warhawks (Ulmeister) 23. september 2020, 15:30
Kyoto Okami FC og Juventus FC laver gratis spillertekster på Discord. Eksempler på deres vidunderlige værker kan ses på deres egne spillere.

Juventus FC (farvel og tobak) 3. oktober 2020, 16:58
Wow, ny liste med trænere lagt op.




Ignotus (--) 3. oktober 2020, 22:02
Juventus FC sagde:
Wow, ny liste med trænere lagt op.

Approved

FC Barcelona (Mikkel) 5. oktober 2020, 10:19
Atlanta Hawks kom fordi 2 gange og så droppede han det igen, men lad det ikke skræmmer jer andre væk. Vi hygger med gifs og og flotte logoer fra Juventus.

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 5. oktober 2020, 11:47
FC Barcelona sagde:
Atlanta Hawks kom fordi 2 gange og så droppede han det igen, men lad det ikke skræmmer jer andre væk. Vi hygger med gifs og og flotte logoer fra Juventus.
Det er kunst fra Juventus' side, og gifs er skønne, specielt når de ikke er tilladt på forum. Kom og vær med. smiley

La Nacuary (Rasmus) Crew 5. oktober 2020, 11:54
Jeg bruger Discord hver dag og har ingen planer om at stoppe, for jeg har det virkelig godt i kroppen, og jeg tror virkelig på, at denne Discord server er med til at gøre forskellen. Jeg har fortsat mod på fysiske udfordringer, f.eks. har jeg en drøm om at lære at stå på ski og så vil jeg rigtig gerne cykle et af de store bjergløb i Frankrig og Italien.

Denne server har virkelig givet mig mere overskud i min hverdag.

Juventus FC (farvel og tobak) 5. oktober 2020, 12:57
Testimonial fra Discord bruger.
Discord bruger sagde:
Jeg døjede længe med lavt selvværd og min hverdag var et helvede. Alt dette ændrede sig i det øjeblik jeg fandt VMANs Uofficielle Discord server. Folkene derinde hjalp mig med at få et bedre selværd, samt øge min muskelmasse med 100%!! Det med at snakke med folk er også blevet meget nemmere, jeg hviler mere i mig selv og det har resulteret i at jeg efterfølgende har fået en kæreste, faktisk har jeg fået tre. Jeg lever nu livet med at rejse rundt i verden. Stor tak til folkene bag Virtual Managers Discord!
Jeg har desværre ikke mere tid, min nye AUDI holder ulovligt parkeret. Vi ses på discorden!
Denne historie er en af mange.

Join i dag!

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 5. oktober 2020, 13:43
Juventus FC sagde:
Testimonial fra Discord bruger.
Discord bruger sagde:
Jeg døjede længe med lavt selvværd og min hverdag var et helvede. Alt dette ændrede sig i det øjeblik jeg fandt VMANs Uofficielle Discord server. Folkene derinde hjalp mig med at få et bedre selværd, samt øge min muskelmasse med 100%!! Det med at snakke med folk er også blevet meget nemmere, jeg hviler mere i mig selv og det har resulteret i at jeg efterfølgende har fået en kæreste, faktisk har jeg fået tre. Jeg lever nu livet med at rejse rundt i verden. Stor tak til folkene bag Virtual Managers Discord!
Jeg har desværre ikke mere tid, min nye AUDI holder ulovligt parkeret. Vi ses på discorden!
Denne historie er en af mange.

Join i dag!
En anden historie er
Anden Discord bruger sagde:
Jeg havde længe døjet med lavt selvværd og problemer i privaten. Dette resulterede i at jeg mistede mit job, min kæreste forlod mig, og min hund virkede til at have mistet troen på mig. Selv min mor havde fået svært ved at finde på ting, som kunne muntre mig bare lidt op. I sidste ende blev det så skidt, at det endda påvirkede mit Vman-hold. Moralen var i bund, og resultaterne var katastrofale. Men så opdagede jeg Discorden. Mit liv ændrede sig hurtigt. Jeg fik hjælp til taktikken på mit Vman hold, og med den selvtillid der kom derfra, har mit liv ændret sig markant. Min hund er igen glad for at se mig, jeg har fået ny kæreste, mine spreadsheets er smukke og min fryser er fyldt med trefarvet is. Livet er skønt og det skyldes Vmans uofficielle Discord. Kan kun anbefale folk at joine!
Besvar