Aktie tråden

Skrevet i Off-topic

Excelsior United (FH) 7. juli 2020, 01:12
Tesla udgiver også snart deres lastbiler som kommer til at indbringe dem mange milliarder.
Deres lastbiler bliver fuldstændig revolutionerende indenfor lastbil branchen. Eldrevne lastbiler med lav maintenance og deres autopilot bliver en gamechanger.
Plus så kommer model Y snart som kommer til at sælge stort i USA.

Lazio CF (Jonas Andersen) 7. juli 2020, 10:16
Excelsior United sagde:
Tesla udgiver også snart deres lastbiler som kommer til at indbringe dem mange milliarder.
Deres lastbiler bliver fuldstændig revolutionerende indenfor lastbil branchen. Eldrevne lastbiler med lav maintenance og deres autopilot bliver en gamechanger.
Plus så kommer model Y snart som kommer til at sælge stort i USA.
Elon er bare langt foran hans konkurrenter.. smiley

Krillox FC (Emre C) 15. juli 2020, 04:15
Hvilke fonde mener I kan være gode at investere i?

Zephyr FC (Noerlen) 16. juli 2020, 19:45
Krillox FC sagde:
Hvad har folk herinde investeret i af aktier? Synes det kunne være spændende at høre hvad de forskellige managers har investeret i og evt. komme med anbefalinger til andre smiley Jeg har personligt selv investeret i danske bank og har undersøgt en anden virksomhed, som hedder Workhorse. Workhorse finder jeg især interessant grundet den enorme stigning de sidste 1-2 måneder og om de vil blive ved med det. Har i nogle ideer omkring workhorse? eller evt andre aktier? smiley
Primært danske... selvom der er mange spændende, er jeg ikke glad for oversøiske; de er dyre at ligge med, når man handler gennem banken..

Pt ligger jeg i Danske bank, FLSmith, Vestas, Sampo PLC, daimler, Maersk Drilling og er par tyske fonde...

Jeg overveje PT at sælge lidt ud, for at lukke lidt gevinst, Maersk Drilling bliver jeg dog i, og overvejer også at double op et par gange, for at få min gennemsnits-kurs ned ..

Workhorse kender jeg slet ikke til, men du må da meget gerne fortælle hvorfor du finder den spændene smiley

Krillox FC (Emre C) 21. juli 2020, 16:39
Sorry, så ikke lige at du havde skrevet. Jeg har også selv investeret i Danske Bank og det går jo fremragende nu!
Workhorse finder jeg spændende fordi at deres kurs pludseligt steg fra 3$ til 21$ på en måned. Jeg undersøgte lidt videre på virksomheden og de producerer 100% elektriske vogne og er også i gang med at udvikle droner til levering. Jeg tror sagtens de vil stige meget mere endnu, hvis de får en kontrakt med USPS smiley

Ulm Warhawks (Ulmeister) 21. juli 2020, 18:18
Krillox FC sagde:
Hvilke fonde mener I kan være gode at investere i?
Nordea Invest Globale Aktier Indeks bruger jeg selv. Passiv fond med en løbende omkostning på ca 0,5%. Tager du ETFer, fx Ishares Core MSCI World kan du slippe med ca 0,25%, men der lagerbeskattes du.

Zephyr FC (Noerlen) 7. september 2020, 19:13
Quantafuel - i kan takke mig senere smiley

Krillox FC (Emre C) 7. september 2020, 19:29
Hvorfor mener du at det er godt at investere i quantafuel? smiley

Zephyr FC (Noerlen) 8. september 2020, 06:06
Der er uendeligt potentiale i deres produkt - men er selvfølglig en High risk - high reward aktie...

Læs evt :

https://www.proinvestor.com/boards/85850/Groen-aktie-med-kaempe-potentiale-i-helt-ny-branche

Jeg kom selv ind i kurs 31 for 10 dage siden ..

Krillox FC (Emre C) 8. september 2020, 11:44
Spændende. Så har du jo allerede tjent rimelig godt hehe smiley
Besvar