Aktie tråden

Skrevet i Off-topic

Zephyr FC (Noerlen) 9. september 2020, 17:19
Zephyr FC sagde:
Quantafuel - i kan takke mig senere smiley
Hvorfor er der ingen der takker mig endnu ? smiley oppe 40-50% siden jeg tippede jer ..

Ignotus (--) 9. september 2020, 18:02
Zephyr FC sagde:
Zephyr FC sagde:
Quantafuel - i kan takke mig senere smiley
Hvorfor er der ingen der takker mig endnu ? smiley oppe 40-50% siden jeg tippede jer ..
Helt sikkert den manglende forklaring til anbefalingen - og dermed ingen der har smidt noget i det smiley

Zephyr FC (Noerlen) 9. september 2020, 20:28
Team Aries sagde:
Zephyr FC sagde:
Zephyr FC sagde:
Quantafuel - i kan takke mig senere smiley
Hvorfor er der ingen der takker mig endnu ? smiley oppe 40-50% siden jeg tippede jer ..
Helt sikkert den manglende forklaring til anbefalingen - og dermed ingen der har smidt noget i det smiley
Quantafuel - fordi den stiger ...

Tilfreds ? smiley

Ignotus (--) 9. september 2020, 20:47
Zephyr FC sagde:
Team Aries sagde:
Zephyr FC sagde:
Zephyr FC sagde:
Quantafuel - i kan takke mig senere smiley
Hvorfor er der ingen der takker mig endnu ? smiley oppe 40-50% siden jeg tippede jer ..
Helt sikkert den manglende forklaring til anbefalingen - og dermed ingen der har smidt noget i det smiley
Quantafuel - fordi den stiger ...

Tilfreds ? smiley
Jeg havde med glæder hoppet på den samtidigt som du gjorde smiley

Zephyr FC (Noerlen) 9. september 2020, 21:07
Team Aries sagde:
Zephyr FC sagde:
Team Aries sagde:
Zephyr FC sagde:
Zephyr FC sagde:
Quantafuel - i kan takke mig senere smiley
Hvorfor er der ingen der takker mig endnu ? smiley oppe 40-50% siden jeg tippede jer ..
Helt sikkert den manglende forklaring til anbefalingen - og dermed ingen der har smidt noget i det smiley
Quantafuel - fordi den stiger ...

Tilfreds ? smiley
Jeg havde med glæder hoppet på den samtidigt som du gjorde smiley
Jeg kom ind i 31 og 43 og har lagt en ny ordre ind til imorgen tidlig smiley

Læs evt artikel fra igår

https://www.euroinvestor.dk/nyheder/quantafuel-stiger-251-pct-og-nu-starter-opturen-mener-eksperterne?fbclid=IwAR3SMxgR1osNZ66ByueZTo7xGl_U1YeyVffVlhFBCzU5iFcICgj3dffDND8

Saint Etienne (Billigste priser i spillet) 10. september 2020, 13:12
Hvordan er folks holdninger og erfaringer med at investere i fonde?
Jeg tænker at investere 10.000 til en start. Hvad er folks erfaringer og råd til en grønskolling? smiley

Jeg er ny aktier, men vil gerne prøve det af snart. Jeg synes jeg har prøvet at sætte mig meget ind i det, men jeg tror det hele giver mere mening, når man prøver det. Jeg vil gerne investere i fonde til at starte med.

Loyals (VMEnhancer) 10. september 2020, 16:09

soolskiin (Inger ringer) 10. september 2020, 16:50
Loyals sagde:
Hvad betyder denne sætning, kender ikke ordet, portefølje

Du kan i spillet opnå flere porteføljer at spille med. Navngiv porteføljen du ønsker at deltage i "Virtual Manager" med.

Loyals (VMEnhancer) 10. september 2020, 17:05
soolskiin sagde:
Loyals sagde:
Hvad betyder denne sætning, kender ikke ordet, portefølje

Du kan i spillet opnå flere porteføljer at spille med. Navngiv porteføljen du ønsker at deltage i "Virtual Manager" med.
Porteføljen er din "aktiekonto" i spillet.

F.eks. kan man sige: "Min portefølje har haft et afkast på 10% det sidste år". ~ De aktier jeg har i min aktiebeholdning har samlet set haft et afkast på 10%.

Så du kan navngive den lige hvad du har lyst til hvis du har oprettet dig med dit klubnavn smiley

soolskiin (Inger ringer) 10. september 2020, 18:27
Loyals sagde:
soolskiin sagde:
Loyals sagde:
Hvad betyder denne sætning, kender ikke ordet, portefølje

Du kan i spillet opnå flere porteføljer at spille med. Navngiv porteføljen du ønsker at deltage i "Virtual Manager" med.
Porteføljen er din "aktiekonto" i spillet.

F.eks. kan man sige: "Min portefølje har haft et afkast på 10% det sidste år". ~ De aktier jeg har i min aktiebeholdning har samlet set haft et afkast på 10%.

Så du kan navngive den lige hvad du har lyst til hvis du har oprettet dig med dit klubnavn smiley
Tak kunne blive interessant at prøve.
Besvar