Frigivelse af kontrakter ved ban af en klub

Skrevet i Generelt

Inter Miami CF (Casper) 4. marts 2020, 18:49
Pers LØVER sagde:
Los Tigres sagde:
Hans transfers ser da ikke underlige ud. Hvad kan man ellers lave? smiley
Mangler du ideer eller hvad ? smiley
Flere klubber på samme IP-adresse.. Hvor man trodsalt hjælper hinanden
ved mange handler uden overpris, men små gevinster..
Overdragelse af klub.. Ja ligefrem salg..
Overtrædelse gentagne gange for spam..
Der er sikkert flere grunde..
Mvh Per
Ja men jeg troede kun man blev bannet lang tid ved snyd og salg af klub. Han transfers ser fine ud, og ud fra hvad vi almindelige brugere kan se, så tror jeg ikke han har solgt klubben. Så undrede mig bare.

Men ja, lad os holde os til topic smiley

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 4. marts 2020, 18:49
Bjørnholt FC sagde:
Som overstående antyder, så vil jeg gerne snakke om kontrakter hos en bannet klubs spillere.

Ja, der er lavet et utal af tråde omkring dette, men hvorfor bliver spillere som ham her så stadig ved med at blive ødelagt? https://www.virtualmanager.com/players/13856753-tyomechka-oleksei

Jeg er indforstået med at man skal have tid til at kunne appellerer over sit ban men virkelig så langtid? Et par uger burde være nok tænker jeg, så er det også minimalt hvor meget en spiller kan nå at blive ødelagt.

Og hensigten med at man lader den pågældende klub beholde sine spillere er jo også, at man skal ha noget at komme tilbage til, og det får man også ligemeget hvad om det i spillerværdi eller i credits værdi er vel et eller andet sted ligemeget meget, så længe at man så har noget at vende tilbage til.

Man må jo også forstå at der er konsekvenser ved at blive bannet, syntes at man som bannet klub får alt alt for lang snor idag.

Glæder mig til at høre jeres tanker på dette, mvh Bjørnholt
Jeg er enig i at der går alt for længe.. Og at spillere ved ban går tabt.. Der burde inføjes i
reglerne at man har en uge.. (Eller hvad ved jeg) til at bevise sin uskyld.. Hvorefter spillere
går på auktion.. !
Ud fra den betragtning at CH har noget at gå efter.. Og har resurser til at svare på de klager de får ind fra en banned klub i løbet af 24 timer..
Min mening smiley
Mvh Per

Kollywood (Mr Kollywood) 4. marts 2020, 18:55
Faciato FC sagde:
https://www.virtualmanager.com/clubs/362847

Endnu en.. hvad fanden foegår der smiley
What? Hvad fanden foregår der haha

Mida FC (Mida FC) 4. marts 2020, 19:13
Mon ikke klubberne har en eller anden forbindelse til hinanden eller er blevet solgt. Det er mit bud smiley

Men tankevækkende hvor mange millioner af credits der forsvinder ud af markedet.

Bjørnholt FC (And then what) 4. marts 2020, 20:39
Mida FC sagde:
Mon ikke klubberne har en eller anden forbindelse til hinanden eller er blevet solgt. Det er mit bud smiley

Men tankevækkende hvor mange millioner af credits der forsvinder ud af markedet.
Helst hold disse spekulationer ude af tråden, ellers ender den bare med at blive låst :-)

Bjørnholt FC (And then what) 5. marts 2020, 17:47
Bjørnholt FC sagde:
Forresten, er der nogle som der ved noget om hvorfor man er begyndt at login banne til 2047 istedet for 2037?

Mida FC (Mida FC) 5. marts 2020, 18:08
Bjørnholt FC sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Forresten, er der nogle som der ved noget om hvorfor man er begyndt at login banne til 2047 istedet for 2037?
Det skal forestille at være et permanent ban, så tror bare man har sat den langt frem, så vedkommende ikke vender tilbage. Men det er vidst noget med systemet kun kan gå frem til 2037. Måske er der sket ændringerne i systemet i forbindelse med ungdomsholdet eller en anden opdatering, som gør at den grænse nu er flyttet til 2047. Eller også kan det være en helt anden årsag - blot et bud ud fra hvad jeg har læst mig til :-) Men det er vel også lidt irrelevant om det hedder 2037 eller 2047. Faktum er de ikke kommer tilbage til spillet med de respektive klubber,. Eller jo, hvis sagen ankes og de får medhold, hvilket sker meget sjældent. Har i hvert fald ikke hørt om det før.

Forza Chicken (Frederik) 5. marts 2020, 18:14
Hvornår synes I, at spillerne skal frigives? Husk at der skal tages et særligt hensyn til sager, der har en lang behandlingstid.

Vil 30 dage efter et ban være rimeligt?

Zephyr FC (Noerlen) 5. marts 2020, 18:17
Forza Chicken sagde:
Hvornår synes I, at spillerne skal frigives? Husk at der skal tages et særligt hensyn til sager, der har en lang behandlingstid.

Vil 30 dage efter et ban være rimeligt?
En spiller med formidabelt/enormt er ødelagt efter 30 dage uden træning smiley

Kollywood (Mr Kollywood) 5. marts 2020, 18:20
Arnborg IFF sagde:
Forza Chicken sagde:
Hvornår synes I, at spillerne skal frigives? Husk at der skal tages et særligt hensyn til sager, der har en lang behandlingstid.

Vil 30 dage efter et ban være rimeligt?
En spiller med formidabelt/enormt er ødelagt efter 30 dage uden træning smiley
Enig. Afhængig af alder kan det betyde nærmest en halvering af salgsværdien. IMO burde de ryge på auktion maks 7 dage efter Ban. Der er ingen der får noget ud af, at de står og samler støv, og da slet ikke ejeren af dem smiley
Besvar