Idé Tråden - Kom med dine forslag!

Skrevet i Generelt

Bones of Thor (Thorbone) 3. maj 2020, 15:32
9. Cups/Ligaer:

Dennis har flere gange antydet, at der er tanker om at lave en ungdomsliga.
Den overvejelse vil jeg gerne støtte 100 %, det vil give spillet en ekstra dimension, og giver også mig lyst til at have et ungdomshold.

(og fedt med den nye ungdoms-pokalturnering, det er en fin tilføjelse)

Loyals (VMEnhancer) 3. maj 2020, 16:57
Bones of Thor sagde:
9. Cups/Ligaer:

Dennis har flere gange antydet, at der er tanker om at lave en ungdomsliga.
Den overvejelse vil jeg gerne støtte 100 %, det vil give spillet en ekstra dimension, og giver også mig lyst til at have et ungdomshold.

(og fedt med den nye ungdoms-pokalturnering, det er en fin tilføjelse)
Min opfattelse er at det er den næste "større" ting omkring ungdomsholdet der tages fat på.

BK Frem (BK Frem) 3. maj 2020, 19:39
opdateres i løber af næste uge smiley

Tvis Fodbold (syttenkommafem) 3. maj 2020, 20:05
Hvad med at man gjorde så spillerne forbedre sig ved både kamptræning og alm. træning? Som spillet er nu udvikler spillerne sig ikke ved at få kamptræning hvilket er helt i mod alt logik og realisme. Lige pt ødelægges spillets største talenter af ungdomshold systemet da de kræver kamptræning allerede som 16-årige for at opretholde deres træninger. De unge spillere miste dog lynhurtig deres energi pga. lav udholdenhed og af den grund forringes deres træninger og deres karriere ødelægges. Ved at indføre et system så kamptræning også bidrager til udvikling af egenskaber, så sikre man en stabil og realistisk udvikling for alle spillere.

Når så ens assistenttrænermelder at den pågældende spiller begynder og miste egenskaber (omkring 28-29 år) så stopper kamptrænings udviklingen for den pågældende spiller også.

BK Frem (BK Frem) 3. maj 2020, 20:08
Holstebro Allstar sagde:
Hvad med at man gjorde så spillerne forbedre sig ved både kamptræning og alm. træning? Som spillet er nu udvikler spillerne sig ikke ved at få kamptræning hvilket er helt i mod alt logik og realisme. Lige pt ødelægges spillets største talenter af ungdomshold systemet da de kræver kamptræning allerede som 16-årige for at opretholde deres træninger. De unge spillere miste dog lynhurtig deres energi pga. lav udholdenhed og af den grund forringes deres træninger og deres karriere ødelægges. Ved at indføre et system så kamptræning også bidrager til udvikling af egenskaber, så sikre man en stabil og realistisk udvikling for alle spillere.

Når så ens assistenttrænermelder at den pågældende spiller begynder og miste egenskaber (omkring 28-29 år) så stopper kamptrænings udviklingen for den pågældende spiller også.
Skriv det ind, så det kan sættes direkte ind (næsten ihvertfald)

Tvis Fodbold (syttenkommafem) 3. maj 2020, 20:09
BK Frem sagde:
Holstebro Allstar sagde:
Hvad med at man gjorde så spillerne forbedre sig ved både kamptræning og alm. træning? Som spillet er nu udvikler spillerne sig ikke ved at få kamptræning hvilket er helt i mod alt logik og realisme. Lige pt ødelægges spillets største talenter af ungdomshold systemet da de kræver kamptræning allerede som 16-årige for at opretholde deres træninger. De unge spillere miste dog lynhurtig deres energi pga. lav udholdenhed og af den grund forringes deres træninger og deres karriere ødelægges. Ved at indføre et system så kamptræning også bidrager til udvikling af egenskaber, så sikre man en stabil og realistisk udvikling for alle spillere.

Når så ens assistenttrænermelder at den pågældende spiller begynder og miste egenskaber (omkring 28-29 år) så stopper kamptrænings udviklingen for den pågældende spiller også.
Skriv det ind, så det kan sættes direkte ind (næsten ihvertfald)
Gør jeg straks

Tvis Fodbold (syttenkommafem) 3. maj 2020, 20:13
* Kamptræning påvirker udvikling af spilleregenskaber positivt, da det skaber en mere realistisk udvikling af især unge spillere (kamperfaring skaber bedre fodboldspillere)
* Udviklingen af spilleregenskaber er størst jo yngre spilleren er, og vil fortsætte op igennem spillerens karriere indtil assistenttræneren meddeler at spillerens egenskaber begynder at falde.

Så fremmes talenternes udvikling, fremfor at ødelægge talenter, som spillet gør nu.

BK Frem (BK Frem) 5. maj 2020, 16:27
Hamsterdam CF sagde:
jeg har tit tænkt på om det ik kan være muligt at se hvornår, ens spillere får en udmærkelse.

https://www.virtualmanager.com/players/13505531-jerry-benda

ligesom min spiller her blev klasse spillere for 12-4-2020, kunne man ikke få det skrevet under udmærkelse, når det er sket ? smiley
det samme med T, og W.


Hamsterdam CF
Hmm. Jeg synes ofte de mister udemærkelser og så for de dem igen. Hvad skal du bruge det til? smiley

Bjørnholt FC (And then what) 5. maj 2020, 19:12
Man kan søge på spillere, som der ikke er transferlistet :-)

BK Frem (BK Frem) 6. maj 2020, 11:39
Bjørnholt FC sagde:
Man kan søge på spillere, som der ikke er transferlistet :-)
Jeg er enig. Men det er vel derfor T-spejderen findes smiley
Besvar