Idé Tråden - Kom med dine forslag!

Skrevet i Generelt

Fredsk BK (Ikke aktiv hygger bare) 19. april 2020, 14:48
Mulighed for matchfixing i den tyrkiske og italienske liga:

For at gøre spillet så realistisk som muligt bør muligheden for at lave matchfixing i den italienske og tyrkiske liga overvejes. Der bør være en funktion, der tillader klubberne at give penge under bordet samt at true vedkommende manageres familier smiley

Bones of Thor (Thorbone) 19. april 2020, 15:24
Fredsk BK sagde:
Mulighed for matchfixing i den tyrkiske og italienske liga:

For at gøre spillet så realistisk som muligt bør muligheden for at lave matchfixing i den italienske og tyrkiske liga overvejes. Der bør være en funktion, der tillader klubberne at give penge under bordet samt at true vedkommende manageres familier smiley
haha, fed idé.
Så kan pengestærke klubber søge disse ligaer for at vinde titler og pengesvage kan tjene nogle nemme bestikkelsescredits.

Loyals (VMEnhancer) 19. april 2020, 18:24
Det kan man da allerede???? smiley

Aarhus (big boss) 19. april 2020, 18:30
BK Frem sagde:
Bosporus FC sagde:
Jeg er en sucker for app. Hvis den app kom eller i det mindste en mobilvenlig-side så havde jeg startet på vman igen. Tror sgu der er brugere at hente i det.
Min drøm siden 2008 er stadig at 3 kampe om dagen, hvor du selv skal ind og spille kampene kommer tilbage. Også valgfri navne til spillere, som ikke er begrænset af en liste af navne. Nogle af de navne tilbage i tiden gav spillet noget andet, og var noget sjovere.

De tre tiltag og jeg køber gerne licens i et år.
Det var tider dengang man selv skulle trykke på 3 tilfældige fodbolde. smiley
men jeg tror ikke at der fremtiden nogle af de du skriver.
Du synes ikke en app eller en mobilside er fremtiden. Okay.
Synes bare at aktive brugere, som vælger at komme ind i løbet af dagen bør blive belønnet, også er der også noget strategisk i at kunne bestemme hvem man spiller imod først og sidst. Hvad ved jeg synes sgu det er for kedeligt i det current state som vman befinder sig i.
Også mere frihed med at navngive sine egne spillere.

BK Frem (BK Frem) 19. april 2020, 21:27
Bosporus FC sagde:
BK Frem sagde:
Bosporus FC sagde:
Jeg er en sucker for app. Hvis den app kom eller i det mindste en mobilvenlig-side så havde jeg startet på vman igen. Tror sgu der er brugere at hente i det.
Min drøm siden 2008 er stadig at 3 kampe om dagen, hvor du selv skal ind og spille kampene kommer tilbage. Også valgfri navne til spillere, som ikke er begrænset af en liste af navne. Nogle af de navne tilbage i tiden gav spillet noget andet, og var noget sjovere.

De tre tiltag og jeg køber gerne licens i et år.
Det var tider dengang man selv skulle trykke på 3 tilfældige fodbolde. smiley
men jeg tror ikke at der fremtiden nogle af de du skriver.
Du synes ikke en app eller en mobilside er fremtiden. Okay.
Synes bare at aktive brugere, som vælger at komme ind i løbet af dagen bør blive belønnet, også er der også noget strategisk i at kunne bestemme hvem man spiller imod først og sidst. Hvad ved jeg synes sgu det er for kedeligt i det current state som vman befinder sig i.
Også mere frihed med at navngive sine egne spillere.
Beklager. - Appen er jeg enig i smiley
Jeg ved dog ikke om det kan betale sig for Sunny?
Og så forstår jeg egentlig ikke alt den brok omkring vman på mobilen over nogle web side.
Jeg synes det fungere sindsygt godt. Man skal bare lave en masse faner, så når man trykker der hvor man normalt vil skrive "vman" så kommer der en masse rubrikker frem. Har både auktion side, klub siden + 10-12 andre.

De blå ulve (Astrup) 20. april 2020, 08:53
At man eventuelt kunne indføre en opvisningskamp en gang om ugen, hvor ungdomsholdet kan få lov til at prøve kræfter mod seniorholdet.
➤ Kunne eventuelt være med til at give et ekstra humør-boost hos spillerne.
➤ Tilskuere får gratis entre - kan være med til at øge supporters/fanklubben.

BK Frem (BK Frem) 20. april 2020, 14:18
.

BK Frem (BK Frem) 25. april 2020, 12:48
BK Frem sagde:
De blå ulve sagde:
At man eventuelt kunne indføre en opvisningskamp en gang om ugen, hvor ungdomsholdet kan få lov til at prøve kræfter mod seniorholdet.
➤ Kunne eventuelt være med til at give et ekstra humør-boost hos spillerne.
➤ Tilskuere får gratis entre - kan være med til at øge supporters/fanklubben.
Opdateret smiley

Bones of Thor (Thorbone) 25. april 2020, 14:39
8. Trænersystem

Det vil tilføre spillet endnu mere indhold, hvis der kom lidt mere liv i trænerne i Vman.
Lige nu er det kun 3 ud af 8 egenskaber, som har betydning, det vil være oplagt at udnytte.
Jeg foreslår derfor følgende funktioner tilføjet til træneregenskaber:

1) Disciplin
Viser trænerens styrke i forhold til at træne spillernes tekniske egenskaber.
Målmænd: Håndtering, En mod en, spring, I luften og Aflevering.
Markspillere: Aflevering, Afslutning, Dribling, Tackling og dødboldsituationer.

2) Motivation
viser trænerens styrke i forhold til at træne spillernes fysiske egenskaber.
Målmænd: Hurtighed, acceleration, udholdenhed, Lederskab og Kampånd
Markspillere: Hurtighed, acceleration, udholdenhed, Lederskab og Kampånd

3) Ledelse
Ledelse viser hvor mange spillere kan håndtere i en træningssession.
Har trænere fx 3 i ledelse, vil der være plads til 3 spillere i hans træningssessioner.
Har træneren 20 i ledelse, vil der være plads til 20 spillere

Fordele:
Det vil blive en god udfordring for managers, at sammensætte et godt trænerteam, da der ikke vil være trænere med 20 i alle egenskaber.

Ulemper:
Med det nuværende søgesystem, vil det være for tidskrævende at sammensætte et fornuftigt trænerteam, så der skal nytænkes på trænersøgning, hvis det skal være sjovt at håndtere.


Bones of Thor (Thorbone) 25. april 2020, 14:42
8. Træner system

Træning af spillernes evne i ledelse
Spillerens udvikling af evner i ledelse (anføreevner) kan foregå anderledes end de andre egenskaber.
Spillerens anførerevner bør ikke udvikles af trænere, træning og talent, men istedet styres af antal spillede minutter og ledelses-talent. Lederevner skal ikke rammes af alder, men skal kun kunne stige.

Fordele:
Det vil give spillet et helt nyt tvist i optræning og sammensætning af det bedst mulige hold.
Manageren skal nu til at tage stilling til om det er godt for holdet, at have en gammel garvet anfører på holdet, selvom han er på retur på de spillemæssige egenskaber.
Mindre hold vil bedre kunne give spilleminutter til et anfører-talent i de unge år, og dermed få en større rolle i spillerudvikling.
Besvar