Idé Tråden - Kom med dine forslag!

Skrevet i Generelt

Mighty Ducks (Anders) 13. april 2020, 19:24
Hej. Kunne ikke lige finde én kategori, men jeg synes at det kunne være fedt hvis man havde mulighed for at gemme søgninger når man søger efter nye spillere på t-listen og auktions siden.

Måske én "foretrukken søgning" mulighed

BK Frem (BK Frem) 13. april 2020, 19:27
Mighty Ducks sagde:
Hej. Kunne ikke lige finde én kategori, men jeg synes at det kunne være fedt hvis man havde mulighed for at gemme søgninger når man søger efter nye spillere på t-listen og auktions siden.

Måske én "foretrukken søgning" mulighed
Altså sådan så når du går ind under "marked" så den med det samme indstiller sig til 22 år, max pris 10 mill osv? For her kan du bruge "quicklink" som nævnes på en af siderne + du kan lave bogmærker på din browser

der er et eksempel på side 4, som også indeholder rigtig vman humor smiley

Mighty Ducks (Anders) 13. april 2020, 19:31
BK Frem sagde:
Mighty Ducks sagde:
Hej. Kunne ikke lige finde én kategori, men jeg synes at det kunne være fedt hvis man havde mulighed for at gemme søgninger når man søger efter nye spillere på t-listen og auktions siden.

Måske én "foretrukken søgning" mulighed
Altså sådan så når du går ind under "marked" så den med det samme indstiller sig til 22 år, max pris 10 mill osv? For her kan du bruge "quicklink" som nævnes på en af siderne + du kan lave bogmærker på din browser
Det er en god ide, havde jeg ikke lige tænkt over.

Vil jeg benytte mig af fremadrettet!

Takker

BK Frem (BK Frem) 13. april 2020, 19:49
Mighty Ducks sagde:
BK Frem sagde:
Mighty Ducks sagde:
Hej. Kunne ikke lige finde én kategori, men jeg synes at det kunne være fedt hvis man havde mulighed for at gemme søgninger når man søger efter nye spillere på t-listen og auktions siden.

Måske én "foretrukken søgning" mulighed
Altså sådan så når du går ind under "marked" så den med det samme indstiller sig til 22 år, max pris 10 mill osv? For her kan du bruge "quicklink" som nævnes på en af siderne + du kan lave bogmærker på din browser
Det er en god ide, havde jeg ikke lige tænkt over.

Vil jeg benytte mig af fremadrettet!

Takker
Velbekomme. skriv gerne igen hvis du har et forslag! smiley

Logumkloster IF (Mikkel Haar Tornvig) 13. april 2020, 20:09
Har lige en til transfer

14. Transfer

At man for en besked hvis en spiller fra ønskelisten bliver listet eller sæt minimums krav

PAN united (PANIL) 13. april 2020, 20:10
Bjørnholt FC sagde:
Man kunne evt. også tag at gi nogle af målsætningerne et kig, f.eks syntes jeg ikke at det giver ret megen mening, at man får mere for at vinde mesterskabet i et land end man gør for at vinde en double eller en triple for den sags skyld https://www.virtualmanager.com/forums/topics/1167287-hvad-giver-de-forskellige-malsaetninger-i-belonning
En tilføjelse til dette(dog ikke målsætninger), men derimod præmiepenge - En kvartfinale i pokalturneringen på hjemmebane giver eksempelvis mere(entre+præmie) end udebanekampe og pokalsejr. Der skal i min verden være lidt større forskel på præmiepengene i de forskellige turneringer - Super Cup'en er efter min mening(og statistisk for mit vedkommende) nemmere at vinde end Virtual Manager World Cup, men giver usandsynligt mange pengepræmie i forhold til sværhedsgraden de to imellem.

Olympica De Arsenal (Guldbjørn) 13. april 2020, 20:15
Fredsk BK sagde:


Super let at finde. Gå ind i rediger quicklinks og tilføj.


Det her er hvad jeg ser når jeg er inde på den her tråd, der mangler den tilføj til quicklinks knap i taler om. Har også prøvet i en anden browser end chrome, med samme resultat.

FC Sporbognsaktieselsk (JSA) 13. april 2020, 20:35
BK Frem sagde:
Bjørnholt FC sagde:
At man kan lave individuelle taktikker på sine spillere
Hvad mener du med individuelle taktikker? et eksempel:

Poul Jensen spiller som MV.
- Løb ind i banen
- undgå offside
osv osv?
Taktikdelen har kæmpe mangler, når man tænker på at det er et managerspil. Generelt kunne det være sjovt med den gamle taktikdel, hvor man netop havde mulighed for at give instrukser til den enkelte spiller. Det ville i min bog give en helt ny dimension til spillet, at skulle analysere sit eget holds styrker og svagheder, og dermed kunne skræddersy taktikken efter dem.
Det ville også belønne managers som bruger tid på spillet, og ikke bare dem med flest penge og de højeste vurderinger, samt den samme klassiske "Offensiv, langskud og afslappet" taktik smiley

Logumkloster IF (Mikkel Haar Tornvig) 13. april 2020, 20:38
FC Sporbognsaktieselsk sagde:
BK Frem sagde:
Bjørnholt FC sagde:
At man kan lave individuelle taktikker på sine spillere
Hvad mener du med individuelle taktikker? et eksempel:

Poul Jensen spiller som MV.
- Løb ind i banen
- undgå offside
osv osv?
Taktikdelen har kæmpe mangler, når man tænker på at det er et managerspil. Generelt kunne det være sjovt med den gamle taktikdel, hvor man netop havde mulighed for at give instrukser til den enkelte spiller. Det ville i min bog give en helt ny dimension til spillet, at skulle analysere sit eget holds styrker og svagheder, og dermed kunne skræddersy taktikken efter dem.
Det ville også belønne managers som bruger tid på spillet, og ikke bare dem med flest penge og de højeste vurderinger, samt den samme klassiske "Offensiv, langskud og afslappet" taktik smiley
Helt enig giver rigtig god mening i store træk handler det mest om at tjene penge hvilket også er fint men det ville give en meget bedre dybte så kan hold med mindre midler stadig slå de støre hold fordi deres taktik er bedre

Logumkloster IF (Mikkel Haar Tornvig) 13. april 2020, 20:40
Pers LØVER sagde:
Men jeg syntes det kunne være fedt med tilskuere på lægterne, i stedet for
tomme tribuner hele vejen rundt.. Måske endda med lyd på i forhold til antallet
af hjemmefans.. smiley
Så er der jo også det gennerelle ønske om bedre muligheder for taktikken.. !
Kæft jeg ville gerne kunne indstille mine enkelte spillere til at focusere defensivt,
offensivt eller neutralt..
Muligheden for at sælge trøjer (200 c), halstørklæder (50C) Købe en grill til 500 C
Et fadølsanlæg til 1000 C Øl sælges for 25 C Griller for 20 C Meny til 40 c
Det er bare nogle få ideer smiley
Mvh Per
Også en mega fed idé priserne kan diskuteres men ville give et fedt twist og det med tilskuere på lægterne måske kunne der ske noget sjovt ind i mellem som en nøgen mand ind over banen romerlys osv
Besvar