Idé Tråden - Kom med dine forslag!

Skrevet i Generelt

Logumkloster IF (Mikkel Haar Tornvig) 13. april 2020, 20:47
Syns selv også som der er skrevet at der burde laves en ny måde at skaffe trænere på det der med at sidde og bladre 260 sider igennem for et finde en er lidt for kedeligt må jeg sige

Kunne være fedt hvis der var mulighed for at handle dem indbyrdes og de kunne bliver bedre med tiden og falde af på den


Lokomotive Bryggen (Sepp Piontek) 13. april 2020, 22:30
PAN united sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Man kunne evt. også tag at gi nogle af målsætningerne et kig, f.eks syntes jeg ikke at det giver ret megen mening, at man får mere for at vinde mesterskabet i et land end man gør for at vinde en double eller en triple for den sags skyld https://www.virtualmanager.com/forums/topics/1167287-hvad-giver-de-forskellige-malsaetninger-i-belonning
En tilføjelse til dette(dog ikke målsætninger), men derimod præmiepenge - En kvartfinale i pokalturneringen på hjemmebane giver eksempelvis mere(entre+præmie) end udebanekampe og pokalsejr. Der skal i min verden være lidt større forskel på præmiepengene i de forskellige turneringer - Super Cup'en er efter min mening(og statistisk for mit vedkommende) nemmere at vinde end Virtual Manager World Cup, men giver usandsynligt mange pengepræmie i forhold til sværhedsgraden de to imellem.
This.

Jeg var så heldig at spille mig i pokalfinalen den forgange sæson. Forskellen på præmiepengene til nr 1 og 2 var...50K! Mao: Først trækkes der lod om hjemmebane, dvs om 400-500K. Dernæst spilles der om en tiendedel af det. Helt til grin. Og i dag har jeg så mødt et hold fra 5. Division i første runde. Jeg trak hjemmebane og scorede 360K. Han fik nada. Halvdelen af min indtægt svarer til værdien af hele hans spillertrup. Løsningen er simpel: spil kampen på det største stadion, skru hjemmbanefordelen ned til 0%, og del indtægterne

Bones of Thor (Thorbone) 14. april 2020, 14:53
Jeg kan godt lide jeres tråd om nytænkning og indsamling af nye idéer.
Men jeg tænker at ressourcer til at udføre idéerne også skal tænkes ind som en faktor.

fx synes jeg helt klart at en individuel taktikstyring, er et meget større ønske end oprettelsen af et pokalrum hvor triumfer bliver præsenteret bedre og hvor klublegender kan indgå.

Men hvis man skulle stemme om man ville foretrække at der bruges to år på udvikling af taktikstyring, eller to uger på pokalrum, så ville valget måske blive anderledes.
(disclaimer: jeg har ingen idé om udviklingstiden for disse ting, det er blot for at illustrere)

Kunne man lave en opdeling af store og små udviklingsønsker ?

Det må også være mere motiverende for Sunny, at lave en række små tiltag, efter en lang tung arbejdsproces med ungdomshold. Sunny er spillets vigtigste mand, så vi må holde ham frisk.

BK Frem (BK Frem) 14. april 2020, 18:05
Tråden er opdateret**


Jeg er enig med Bones Of Thor. Lige nu tænkes der i at idéerne skal vise hvilke som er mest populære. F.eks kan det være at "Forum" delen måske ikke er 1 prioritet, hvor imod taktik delen og personligheds træk hos spillerne måske er mere relevant for et spil som Vman.

Hvis nogen kender til en afstemningsform som kan lægges på opslaget OG som kan stemmes på uden at skulle ind på et link, så skrev mig en PB! smiley

forstå mig ret. En kasse hvor alle idéer står på. Her skal man give 1,2 eller 3 point pr idé. flest point = mest populær

Logumkloster IF (Mikkel Haar Tornvig) 14. april 2020, 18:12
BK Frem sagde:
Tråden er opdateret**


Jeg er enig med Bones Of Thor. Lige nu tænkes der i at idéerne skal vise hvilke som er mest populære. F.eks kan det være at "Forum" delen måske ikke er 1 prioritet, hvor imod taktik delen og personligheds træk hos spillerne måske er mere relevant for et spil som Vman.

Hvis nogen kender til en afstemningsform som kan lægges på opslaget OG som kan stemmes på uden at skulle ind på et link, så skrev mig en PB! smiley

forstå mig ret. En kasse hvor alle idéer står på. Her skal man give 1,2 eller 3 point pr idé. flest point = mest populær
Rigtig god idé smiley

Academie de Depardieu (Interesseret i en spiller - Skriv) 14. april 2020, 18:18
Måske kan man, men så er jeg for dum til at se hvordan...

I tilfælde af røde kort er det muligt at indskifte en spiller, men hvorfor er det ikke muligt at ændre taktikken således at man kan udskifte en angriber og skifte en forsvarsspiller ind og sætte ham ned i forsvaret hvor man evt. fik et rødt kort?

Bjørnholt FC (And then what) 14. april 2020, 18:24
BK Frem sagde:
Tråden er opdateret**


Jeg er enig med Bones Of Thor. Lige nu tænkes der i at idéerne skal vise hvilke som er mest populære. F.eks kan det være at "Forum" delen måske ikke er 1 prioritet, hvor imod taktik delen og personligheds træk hos spillerne måske er mere relevant for et spil som Vman.

Hvis nogen kender til en afstemningsform som kan lægges på opslaget OG som kan stemmes på uden at skulle ind på et link, så skrev mig en PB! smiley

forstå mig ret. En kasse hvor alle idéer står på. Her skal man give 1,2 eller 3 point pr idé. flest point = mest populær
Lækre ideer, dette kan måske bruges https://www.strawpoll.me/

BK Frem (BK Frem) 14. april 2020, 18:28
Bjørnholt FC sagde:
BK Frem sagde:
Tråden er opdateret**


Jeg er enig med Bones Of Thor. Lige nu tænkes der i at idéerne skal vise hvilke som er mest populære. F.eks kan det være at "Forum" delen måske ikke er 1 prioritet, hvor imod taktik delen og personligheds træk hos spillerne måske er mere relevant for et spil som Vman.

Hvis nogen kender til en afstemningsform som kan lægges på opslaget OG som kan stemmes på uden at skulle ind på et link, så skrev mig en PB! smiley

forstå mig ret. En kasse hvor alle idéer står på. Her skal man give 1,2 eller 3 point pr idé. flest point = mest populær
Lækre ideer, dette kan måske bruges https://www.strawpoll.me/
Jeg ser på det. Har kontaktet manden bag Vmaninfo. måske han kan hjælpe smiley

Danske Disciple (Benjamin) 14. april 2020, 22:45
Har ikke noget helt bestemt i tankerne, men har længe syntes at der burde være flere måder for nye klubber at tjene penge på, eller i hvert fald bare gøre det nemmere at komme igang. Medmindre man er heldig og får et godt talent kan det godt tage temmelig lang tid at komme igang med en ny klub. Især hvis man ikke har spillet før og skal sætte sig ind i hvordan alting foregår. Tror det ville få flere nye klubber til at blive hvis de føler de rent faktisk får noget ud af at spille, istedet for at de skal sidde hele dagen på auktionssiden og købe spillere med 10.000 credits fortjenster.

Ved godt det er lidt rodet skrevet, men ville bare lige have tankerne ud, spørg endelig hvis jeg har sagt noget der ikke giver mening

Bjørnholt FC (And then what) 14. april 2020, 23:05
BK Frem sagde:
Bjørnholt FC sagde:
BK Frem sagde:
Tråden er opdateret**


Jeg er enig med Bones Of Thor. Lige nu tænkes der i at idéerne skal vise hvilke som er mest populære. F.eks kan det være at "Forum" delen måske ikke er 1 prioritet, hvor imod taktik delen og personligheds træk hos spillerne måske er mere relevant for et spil som Vman.

Hvis nogen kender til en afstemningsform som kan lægges på opslaget OG som kan stemmes på uden at skulle ind på et link, så skrev mig en PB! smiley

forstå mig ret. En kasse hvor alle idéer står på. Her skal man give 1,2 eller 3 point pr idé. flest point = mest populær
Lækre ideer, dette kan måske bruges https://www.strawpoll.me/
Jeg ser på det. Har kontaktet manden bag Vmaninfo. måske han kan hjælpe smiley
Hvad skal du bruge ham til? :-)
Besvar