Idé Tråden - Kom med dine forslag!

Skrevet i Generelt

FC Bello TK (Christian) 7. maj 2022, 19:56
Pers LØVER sagde:
FC Bello TK sagde:
Pers LØVER sagde:
Fik lige en mærkværdig ide !
Tænk sig hvis Vmans værdivurdering forsvandt helt ?
Den er alligevel i bedste fald dårligt fungerende, misvisende
eller virker tilfældig
Erfarne managers har genemskuet dette.. Men mange lader
sig ofte snyde af den
Hvis den ikke var der, var alle nødt til at vurdere på andre de
andre præmisser Som træning, vurdering, stats og handels-
priser
Det tænker jeg ville være sjovere, og mere rigtigt for alle..
Mvh Per
At fjerne værdi ville være synd. Ved de meget ude i hampen værdier nogle gange eller ofte men man kan for det meste se om en lovende eller enorm i dem.
Jeg ville syns syns være trist hvis jeg brugt 600 mill på en trup også man ikke kan se det på værdi ved en spm brugt 60 mill på en trup. Man nød til ha værdi med i det at værdi skulle være bedre fordelt på spillerne smiley os at der kommer større spring fra en enorm til formi syns værdi skal kigges på men ikke fjernes smiley
Jeg er for så vidt enig.. Men du kigger måske på en der har brugt 600 mill.. Og en der har
brugt 60 mill, den ene har så en spillerværdi på 300.000.000 den anden der har brugt en på 150.000.000
Og du kan kun se forskellen fordi du har været med så længe at du ved der er forskel smiley
Hvis du ikke havde værdi til sammenligning, ville du være nødt til at se på noget andet..
Med det sagt, er mit opslag måske også lidt en provokation !
Hvorfor have en værdi-vurdering, der slet ikke fungerer bare nogenlunde optimalt ?
Tak for respons smiley
Jeg enig med dig når værdi ikke passer efter og kan se efter dem så ja kunne fjernes så men jeg syns værdi skal blive ved. Men værdi går kun ud på en ting her i jo hjørne vurdring er jo bedre værdi i alder op til de 26-28 år efter der falder self.
Men der skal kigges på så man kan bruge værdi rigtig så første og fremmeste få fjernet værdi går efter vurdring men samlede en skab tal og vurdring sammen fordi nu er det kun vurdring det går efter det synd.
Men værdi i min optik altid skal være en del af det. Håber de vil kigge på få det ind så man kan os fra værdi side se mere om deres rigtig værdi i stedenfor en alt for høj til en værdi til de spiller hvor værdi slet ikke høre til smiley

FC Bello TK (Christian) 7. maj 2022, 19:57
Bones of Thor sagde:
Pers LØVER sagde:
FC Bello TK sagde:
Pers LØVER sagde:
Fik lige en mærkværdig ide !
Tænk sig hvis Vmans værdivurdering forsvandt helt ?
Den er alligevel i bedste fald dårligt fungerende, misvisende
eller virker tilfældig
Erfarne managers har genemskuet dette.. Men mange lader
sig ofte snyde af den
Hvis den ikke var der, var alle nødt til at vurdere på andre de
andre præmisser Som træning, vurdering, stats og handels-
priser
Det tænker jeg ville være sjovere, og mere rigtigt for alle..
Mvh Per
At fjerne værdi ville være synd. Ved de meget ude i hampen værdier nogle gange eller ofte men man kan for det meste se om en lovende eller enorm i dem.
Jeg ville syns syns være trist hvis jeg brugt 600 mill på en trup også man ikke kan se det på værdi ved en spm brugt 60 mill på en trup. Man nød til ha værdi med i det at værdi skulle være bedre fordelt på spillerne smiley os at der kommer større spring fra en enorm til formi syns værdi skal kigges på men ikke fjernes smiley
Jeg er for så vidt enig.. Men du kigger måske på en der har brugt 600 mill.. Og en der har
brugt 60 mill, den ene har så en spillerværdi på 300.000.000 den anden der har brugt en på 150.000.000
Og du kan kun se forskellen fordi du har været med så længe at du ved der er forskel smiley
Hvis du ikke havde værdi til sammenligning, ville du være nødt til at se på noget andet..
Med det sagt, er mit opslag måske også lidt en provokation !
Hvorfor have en værdi-vurdering, der slet ikke fungerer bare nogenlunde optimalt ?
Tak for respons smiley
Kan godt lide tanken.
Måske ryger muligheden for at tjekke for "ulovlige" handler, altså skjulte pengeoverførsler mellem klubber.
Det ville du ha helt ret i ville være umuligt kunne holde styr på derfor de os fik ind med de afgifter på spiller hvis du sætter dem for højt på auktion smiley

FC Barceloly (Xavi) 10. maj 2022, 15:27
Dette har givetvis været oppe før. Jeg har ikke kigget alle siderne igennem, men en tanke strejfede mig da jeg solgte en transferlistet spiller i går.

Det er nok noget som påvirker os "mindre" klubber med mindre cashflow mest.

Ind imellem ser jeg et godt køb på auktionerne, og sætter umiddelbart efterfølgende spilleren på transferlisten for at tjene en skilling. Især med ældre spillere forlænger jeg altid kontrakten med det samme hvis han nu skulle beslutte sig for ikke at ville spille fodbold mere dagen efter.

Jeg forlænger kontrakten med 20 dage, og spilleren sælges så et par dage efter. Er der nogen idé i at refundere de resterende lønomkostninger på kontrakten? Jeg er med på at indimellem betaler en tidligere klub en del af lønnen for den "nye klub", men hovedreglen er vel at når spilleren forlader en klub betaler man ikke løn til ham mere smiley

Jeg kunne godt tænke mig at høre et par holdninger, særligt fra nogle af de garvede gutter. Jeg går ud fra det har været oppe før. Det var bare en hurtig tanke som strejfede mig, og den er givetvis ikke tænkt 100% igennem smiley

FC Bello TK (Christian) 10. maj 2022, 15:36
Cruzeiro Esporte Clube sagde:
Dette har givetvis været oppe før. Jeg har ikke kigget alle siderne igennem, men en tanke strejfede mig da jeg solgte en transferlistet spiller i går.

Det er nok noget som påvirker os "mindre" klubber med mindre cashflow mest.

Ind imellem ser jeg et godt køb på auktionerne, og sætter umiddelbart efterfølgende spilleren på transferlisten for at tjene en skilling. Især med ældre spillere forlænger jeg altid kontrakten med det samme hvis han nu skulle beslutte sig for ikke at ville spille fodbold mere dagen efter.

Jeg forlænger kontrakten med 20 dage, og spilleren sælges så et par dage efter. Er der nogen idé i at refundere de resterende lønomkostninger på kontrakten? Jeg er med på at indimellem betaler en tidligere klub en del af lønnen for den "nye klub", men hovedreglen er vel at når spilleren forlader en klub betaler man ikke løn til ham mere smiley

Jeg kunne godt tænke mig at høre et par holdninger, særligt fra nogle af de garvede gutter. Jeg går ud fra det har været oppe før. Det var bare en hurtig tanke som strejfede mig, og den er givetvis ikke tænkt 100% igennem smiley
Jeg forstår din pointe. men det er en af de ting som jeg personligt ikke syns skal laves om fordi skal være en chance ved tage de spiller. jeg ved personligt med en løn på ca 1 million c om dagen da jeg lå i toppen ville det da være skønt hvis en røg og fik sin kontrakt cash tilbage. fordi vi snakker mange cash man kan få ind igen. jeg syns ikke det skal laves om da ville gøre det fornemt med de løn kroner smiley


men jeg forstår din pointe selvom jeg selv tit sat med ville da være skønt få dem tilbage, men giver os en tanke om skal man forlænge 1 sæson 7 dage eller 3 sæsoner 21 dage. så må man selv vælge om man vil tage chancen med pension smiley

Breadwood FC (Lasse KF) 14. juni 2022, 17:01
Jeg har tænkt på, hvorfor der ikke er seedninger i cuppen. Det er sgu bittert at møde en fra den bedste række, og samtidig se at 2 fra 5. div møder hinanden.

Og hvad med sponsorer til ungdomsholdet, så det er endnu federe at fokusere på ungdommen?

Hibernians FC (Frederik Nørlund) 21. september 2022, 18:10
Jeg sad I dag og forsøgte at ændre lidt i mine træningsrutiner og ændrede lidt i personalet i klubben.

I den forbindelse tænkte jeg på.

(og jeg tager forbehold hvis dette har været oppe før)

Kunne man ikke tilrette sine træninger således man kan vælge hvilke dage i ugen, hvilke spillere træner et hvis træningspas, og hvilke trænere der skal træne?

Dette ville afhjælpe at man dagligt skal bruge mange minutter på at ændre ens spilleres træning, men samtidig også give en hvis consistency i ens træninger, er man nu væk i 2-3 dage f.eks.
Det ville også give managers på Vman muligheden for at eksperimentere med forskellige træningspas over en uge, på en mere simpel måde.

Altså at man på en ugentlig oversigt kan vælge hvilke spillere der skal deltage i hvilke træningspas og med hvilke trænere.

Der er selvfølgelig charme i at man ændre træningerne som man har gjort i mange år, men burde man ikke overveje at effektivisere dette? Jeg tror også at nye managers vil have det nemmere med at træne spillere på denne måde, og generelt løfte bund niveauet af spilere.

Glæder mig til at høre hvad i andre tænker om et tiltag som dette?

Grenoble Wolf Burners (Spillets billigste transferliste) 21. september 2022, 18:38
kigger dem der udvikler spiller nogensinde på det her egentlig

RB Jackboys (Peter) 21. september 2022, 19:25
Hibernians FC sagde:
Jeg sad I dag og forsøgte at ændre lidt i mine træningsrutiner og ændrede lidt i personalet i klubben.

I den forbindelse tænkte jeg på.

(og jeg tager forbehold hvis dette ikke har været oppe før)

Kunne man ikke tilrette sine træninger således man kan vælge hvilke dage i ugen, hvilke spillere træner et hvis træningspas, og hvilke trænere der skal træne?

Dette ville afhjælpe at man dagligt skal bruge mange minutter på at ændre ens spilleres træning, men samtidig også give en hvis consistency i ens træninger, er man nu væk i 2-3 dage f.eks.
Det ville også give managers på Vman muligheden for at eksperimentere med forskellige træningspas over en uge, på en mere simpel måde.

Altså at man på en ugentlig oversigt kan vælge hvilke spillere der skal deltage i hvilke træningspas og med hvilke trænere.

Der er selvfølgelig charme i at man ændre træningerne som man har gjort i mange år, men burde man ikke overveje at effektivisere dette? Jeg tror også at nye managers vil have det nemmere med at træne spillere på denne måde, og generelt løfte bund niveauet af spilere.

Glæder mig til at høre hvad i andre tænker om et tiltag som dette?
Virkelig en god idé. Jeg ville gerne skifte lidt oftere, men det er trættende at ændre så mange spillere 3-4 gange om ugen

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 22. september 2022, 09:39
Grenoble Wolf Burners sagde:
kigger dem der udvikler spiller nogensinde på det her egentlig
De gør nok ikke, men jeg går og sender videre til dem, så de kan se dem samlet i en oversigt smiley

Hibernians FC (Frederik Nørlund) 22. september 2022, 09:42
RB Jackboys sagde:
Hibernians FC sagde:
Jeg sad I dag og forsøgte at ændre lidt i mine træningsrutiner og ændrede lidt i personalet i klubben.

I den forbindelse tænkte jeg på.

(og jeg tager forbehold hvis dette ikke har været oppe før)

Kunne man ikke tilrette sine træninger således man kan vælge hvilke dage i ugen, hvilke spillere træner et hvis træningspas, og hvilke trænere der skal træne?

Dette ville afhjælpe at man dagligt skal bruge mange minutter på at ændre ens spilleres træning, men samtidig også give en hvis consistency i ens træninger, er man nu væk i 2-3 dage f.eks.
Det ville også give managers på Vman muligheden for at eksperimentere med forskellige træningspas over en uge, på en mere simpel måde.

Altså at man på en ugentlig oversigt kan vælge hvilke spillere der skal deltage i hvilke træningspas og med hvilke trænere.

Der er selvfølgelig charme i at man ændre træningerne som man har gjort i mange år, men burde man ikke overveje at effektivisere dette? Jeg tror også at nye managers vil have det nemmere med at træne spillere på denne måde, og generelt løfte bund niveauet af spilere.

Glæder mig til at høre hvad i andre tænker om et tiltag som dette?
Virkelig en god idé. Jeg ville gerne skifte lidt oftere, men det er trættende at ændre så mange spillere 3-4 gange om ugen
Hej, tak for input, glad for at hører jeg ikke er den eneste der syntes sådan en ændring kunne være relevant smiley
Besvar