Idé Tråden - Kom med dine forslag!

Skrevet i Generelt

Bjørnholt FC (And then what) 25. november 2021, 15:08
The Answer sagde:
Bjørnholt FC sagde:
The Answer sagde:
Krillox FC sagde:
Jeg ved ikke om det er blevet diskuteret i tidligere forummer, men jeg vil alligevel gerne høre jeres mening.

Vman er et managerspil, hvor man som manager skal have mulighed for at ændre i sine taktikker (og formation). Lige nu synes jeg bare at det er ALT for overfladisk og at der kun er én taktik/instruks som virker bedst (offensiv og langskud). Jeg har selv afprøvet forskellige instrukser og kom frem til at offensiv og langskud er det bedste (hvilket 90% af os alle gøre brug af). Hvad med at lave flere forskellige instrukser? Evt. give mulighed for at lave specifikke instrukser til hver enkelt spiller? Kig bare på hvordan man kan lave adskille taktikker og instrukser i FIFA eller Top Eleven (Spil til mobil). Det vil da være langt sjovere og mere udfordrende at tilpasse sine taktikker/instrukser i forhold til hvilken formation man kører. Udover det synes jeg også at det skal have en indflydelse på kampens resultat.

Nu ved jeg ikke hvor lang tid det vil tage at få det implementeret, men når jeg læser at der bliver arbejdet og brugt tid på "logo" til spillerdragter, så kan jeg godt stå med håret i postkassen.

Hvad synes I?

Mvh Krillox
Vi sagde det samme for 5 år siden men det skal åbenbart være enkelt og kedeligt
Tud lige lidt mere bro, eller prøv rent faktisk at byd med noget brugbart istedet for - den der opgivende attitude er da ikke til at holde ud at se på smiley
Hvorfor spiller du ikke længere stålanden du er online hver dag men intet sker
Venter indtil at der sker nogle betydelige ændringer i spillet, der gør at lysten kommer tilbage igen

Marvelous FC (Matias) 25. november 2021, 17:01
Bjørnholt FC sagde:
The Answer sagde:
Bjørnholt FC sagde:
The Answer sagde:
Krillox FC sagde:
Jeg ved ikke om det er blevet diskuteret i tidligere forummer, men jeg vil alligevel gerne høre jeres mening.

Vman er et managerspil, hvor man som manager skal have mulighed for at ændre i sine taktikker (og formation). Lige nu synes jeg bare at det er ALT for overfladisk og at der kun er én taktik/instruks som virker bedst (offensiv og langskud). Jeg har selv afprøvet forskellige instrukser og kom frem til at offensiv og langskud er det bedste (hvilket 90% af os alle gøre brug af). Hvad med at lave flere forskellige instrukser? Evt. give mulighed for at lave specifikke instrukser til hver enkelt spiller? Kig bare på hvordan man kan lave adskille taktikker og instrukser i FIFA eller Top Eleven (Spil til mobil). Det vil da være langt sjovere og mere udfordrende at tilpasse sine taktikker/instrukser i forhold til hvilken formation man kører. Udover det synes jeg også at det skal have en indflydelse på kampens resultat.

Nu ved jeg ikke hvor lang tid det vil tage at få det implementeret, men når jeg læser at der bliver arbejdet og brugt tid på "logo" til spillerdragter, så kan jeg godt stå med håret i postkassen.

Hvad synes I?

Mvh Krillox
Vi sagde det samme for 5 år siden men det skal åbenbart være enkelt og kedeligt
Tud lige lidt mere bro, eller prøv rent faktisk at byd med noget brugbart istedet for - den der opgivende attitude er da ikke til at holde ud at se på smiley
Hvorfor spiller du ikke længere stålanden du er online hver dag men intet sker
Venter indtil at der sker nogle betydelige ændringer i spillet, der gør at lysten kommer tilbage igen
Så kan du vente længe stålanden game over smiley

Bjørnholt FC (And then what) 25. november 2021, 17:53
The Answer sagde:
Bjørnholt FC sagde:
The Answer sagde:
Bjørnholt FC sagde:
The Answer sagde:
Krillox FC sagde:
Jeg ved ikke om det er blevet diskuteret i tidligere forummer, men jeg vil alligevel gerne høre jeres mening.

Vman er et managerspil, hvor man som manager skal have mulighed for at ændre i sine taktikker (og formation). Lige nu synes jeg bare at det er ALT for overfladisk og at der kun er én taktik/instruks som virker bedst (offensiv og langskud). Jeg har selv afprøvet forskellige instrukser og kom frem til at offensiv og langskud er det bedste (hvilket 90% af os alle gøre brug af). Hvad med at lave flere forskellige instrukser? Evt. give mulighed for at lave specifikke instrukser til hver enkelt spiller? Kig bare på hvordan man kan lave adskille taktikker og instrukser i FIFA eller Top Eleven (Spil til mobil). Det vil da være langt sjovere og mere udfordrende at tilpasse sine taktikker/instrukser i forhold til hvilken formation man kører. Udover det synes jeg også at det skal have en indflydelse på kampens resultat.

Nu ved jeg ikke hvor lang tid det vil tage at få det implementeret, men når jeg læser at der bliver arbejdet og brugt tid på "logo" til spillerdragter, så kan jeg godt stå med håret i postkassen.

Hvad synes I?

Mvh Krillox
Vi sagde det samme for 5 år siden men det skal åbenbart være enkelt og kedeligt
Tud lige lidt mere bro, eller prøv rent faktisk at byd med noget brugbart istedet for - den der opgivende attitude er da ikke til at holde ud at se på smiley
Hvorfor spiller du ikke længere stålanden du er online hver dag men intet sker
Venter indtil at der sker nogle betydelige ændringer i spillet, der gør at lysten kommer tilbage igen
Så kan du vente længe stålanden game over smiley
Hvorfor er du her egentlig stadig, hvis du har valgt og kalde den game over ? :-)

Marvelous FC (Matias) 25. november 2021, 19:08
Jeg stopper højst sandsynligt efter vk så det game over igen

Atlanta Hawks (Christoffer) 28. november 2021, 20:42
Under fanen "Hold" / "Holdoversigt" hvor man kan se næste kamp for senior holdet, der synes jeg også man burde vise ungdomsholds næste kamp. Synes lidt jeg glemmer dem fordi deres kampe ikke er vist på samme måde smiley

The Chosen Few (Rune AC) 24. februar 2022, 23:15
Forslag: Spiller burde stige i stats ved kampe.

Det ville give mening, hvis spiller steg i deres stats ved at spille kampe. Dette er logisk, at en spiller vil blive bedre ved at spille kampe.

En spiller kan fx stige 2-5% af hvad en træning ville give. Dette ville også give større incitament, til at give spilletid til de yngre og 'upcoming' spillere.

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 26. februar 2022, 11:23
Ved ikke om det er nævnt men har ikke kunne finde det i det opsummerede øverste opslag..
Autotilmelding af cup ved ligaskift, for både Senior og Ungdomshold.. Jeg tror ikke jeg er den eneste der misser tilmeldingen, fordi jeg lige er i køkkenet for at lave mad eller ser FCK vinde sin søndagskamp i superligaen smiley
Det må være en meget enkel ændring, der kunne gennemføres på et øjeblik !

Evt. kunne der efterfølgende oprettes en permanent indstilling for hver holdside hvor man frasiger sig autotilmelding til nationale cups.. Indtil man selv ændrer indstilling..
det tager nok lidt længere tid at gennemføre smiley
Mvh Per

FC Bello TK (Christian) 26. februar 2022, 11:53
Pers LØVER sagde:
Ved ikke om det er nævnt men har ikke kunne finde det i det opsummerede øverste opslag..
Autotilmelding af cup ved ligaskift, for både Senior og Ungdomshold.. Jeg tror ikke jeg er den eneste der misser tilmeldingen, fordi jeg lige er i køkkenet for at lave mad eller ser FCK vinde sin søndagskamp i superligaen smiley
Det må være en meget enkel ændring, der kunne gennemføres på et øjeblik !

Evt. kunne der efterfølgende oprettes en permanent indstilling for hver holdside hvor man frasiger sig autotilmelding til nationale cups.. Indtil man selv ændrer indstilling..
det tager nok lidt længere tid at gennemføre smiley
Mvh Per
Du kan tilmelde dig hele aften ind til kl 00.00 ved jeg for når jeg skifte har jeg gjort det hele søndag aften mange gange smiley

Bones of Thor (Thorbone) 26. februar 2022, 12:08
The Chosen Few sagde:
Forslag: Spiller burde stige i stats ved kampe.

Det ville give mening, hvis spiller steg i deres stats ved at spille kampe. Dette er logisk, at en spiller vil blive bedre ved at spille kampe.

En spiller kan fx stige 2-5% af hvad en træning ville give. Dette ville også give større incitament, til at give spilletid til de yngre og 'upcoming' spillere.
Jeg har tidligere foreslået noget lignende.
Altså at træningsøvelsen "ledelse" blev styret af antal kampe, det ville betyde at holdene får grund til at holde en ældre erfaren på holdet i længere tid, for at finde den optimale spiller miks.
En lille ting, men det vil gøre spillet lidt mere komplet.

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 26. februar 2022, 12:25
FC Bello TK sagde:
Pers LØVER sagde:
Ved ikke om det er nævnt men har ikke kunne finde det i det opsummerede øverste opslag..
Autotilmelding af cup ved ligaskift, for både Senior og Ungdomshold.. Jeg tror ikke jeg er den eneste der misser tilmeldingen, fordi jeg lige er i køkkenet for at lave mad eller ser FCK vinde sin søndagskamp i superligaen smiley
Det må være en meget enkel ændring, der kunne gennemføres på et øjeblik !

Evt. kunne der efterfølgende oprettes en permanent indstilling for hver holdside hvor man frasiger sig autotilmelding til nationale cups.. Indtil man selv ændrer indstilling..
det tager nok lidt længere tid at gennemføre smiley
Mvh Per
Du kan tilmelde dig hele aften ind til kl 00.00 ved jeg for når jeg skifte har jeg gjort det hele søndag aften mange gange smiley
Ved det godt, men det er jo ikke altid det passer ind at komme på mellem 17.00 - 00.00 søndag og nogle gange er det også en simpel forglemmelse
Det er blot et forslag, ikke en kritik af noget som helst, og måske er det kun mig der ofte er en klovn på det område smiley
Synes bare det er naturligt at når du er tilmeldt en liga er du også tilmeldt samme nationale cup.. Medmindre du bevidst fravælger det
Besvar