Hvad fik du i julekalenderen?

Skrevet i Generelt

FC Aquador (STOPPET) 3. december 2020, 14:03
Kyoto Okami FC sagde:
Marco ODTK sagde:
FC Sunnyvale sagde:
Hov, det var en fejl at dobbelt tilskuere kom med i dag, for den er endnu ikke implementeret.

Det var meningen at det skulle være 5% reparation af stadion i dag - det er rettet nu.
Hvad så med os, der har indstillet billetprisen efter at vi ville få dobbelt op på tilskuere? Nu har jeg spillet min hjemmebane topkamp med 3.000 tilskuere.
Vil jeg også gerne vide. Tabte omkring 100k på det.
Jeg holdte øje med din kamp. Og så dit tab, så jeg ikke selv tabte smiley

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 3. december 2020, 14:18
Marco ODTK sagde:
Hvad så med os, der har indstillet billetprisen efter at vi ville få dobbelt op på tilskuere? Nu har jeg spillet min hjemmebane topkamp med 3.000 tilskuere.
Opret en supportsag, så vil Jeppe give jer kompensation. smiley

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 3. december 2020, 14:21
FC Aquador sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
Marco ODTK sagde:
FC Sunnyvale sagde:
Hov, det var en fejl at dobbelt tilskuere kom med i dag, for den er endnu ikke implementeret.

Det var meningen at det skulle være 5% reparation af stadion i dag - det er rettet nu.
Hvad så med os, der har indstillet billetprisen efter at vi ville få dobbelt op på tilskuere? Nu har jeg spillet min hjemmebane topkamp med 3.000 tilskuere.
Vil jeg også gerne vide. Tabte omkring 100k på det.
Jeg holdte øje med din kamp. Og så dit tab, så jeg ikke selv tabte smiley
Altid noget jeg kunne være til hjælp smiley
FC Deluga sagde:
Marco ODTK sagde:
Hvad så med os, der har indstillet billetprisen efter at vi ville få dobbelt op på tilskuere? Nu har jeg spillet min hjemmebane topkamp med 3.000 tilskuere.
Opret en supportsag, så vil Jeppe give jer kompensation. smiley
Tak for tippet. Der er oprettet en smiley

FC Red Devils (Hr Brian Priske) 3. december 2020, 16:43
FC Razor sagde:
Jeg får ikke rigtig det store ud af dobbelt tilskuere, når mit stadion er alt for lille i forvejen. Har bare hævet prisen på en billet fra 8 til 9.
shit .. har du nulstillet din klub?

Leopard Golf (Slut - INGEN udvikling) 3. december 2020, 21:15
Jeg ville faktisk ikke kommentere men nu gør jeg det alligevel. Jeg er som mange andre uforstående overfor hvorfor begge ikke kan sameksistere og så fjerne licens præmierne i awards

MEN - det er simpelthen for ringe at man ikke selv kan vælge hvor de 5% stadion reperation går til - personligt spiller jeg ungdomshold for tiden og har INGEN gavn af 5% til mit senior hold. Ligeledes venter jeg bare på skuffelsen af at vågne en morgen og pakke 25.000 credits eller sådan noget bras ud. Hvis man endelig laver en kalender så fyld den med goder til alle! 7 dages licens jule aften og 10 klip undervejs må som minimum forventes. Derudover kunne man kigge på spændende tiltag som 1 mio credits til alle klubber som skulle bruges på et køb af en spiller under 23 indenfor 24 timer for at sætte fut i markedet - dette kan gøres på mange måder således at man "tvinger" folk i at investere i de mindre klubbers spillere og dermed får flyttet nogle credits den "rigtige" vej. Dette vil gøre en enorm forskel for de mindre klubber og ikke rigtigt gøre en forskel for de store klubber. Der mangler kreativitet omkring udfasning af et fast VMAN element - julekalenderen er en god ide - intet der, men det skal gøres bedre og der skal styr på hvad der er bag lågerne så vi ikke får en rettelse langt op af dagen som i dag.

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 3. december 2020, 21:43
Leopard Golf sagde:
MEN - det er simpelthen for ringe at man ikke selv kan vælge hvor de 5% stadion reperation går til - personligt spiller jeg ungdomshold for tiden og har INGEN gavn af 5% til mit senior hold.
Kunne forstille mig at det er fordi det typisk er dyrere at reparere for senior holdet, da tribunerne er i højere level, så alle klubber får mest muligt ud af det. Hvorfor man ikke selv kan være kan måske være for at gøre det nemmere rent kodning mæssigt.
Leopard Golf sagde:
Hvis man endelig laver en kalender så fyld den med goder til alle! 7 dages licens jule aften og 10 klip undervejs må som minimum forventes.
Synes det er tidligt at du klager så voldsomt over en kalender når der kun er gået 3 dage. Du har altså 21 dage til at se hvad som kommer bag lågerne, så mon ikke at det er bedre at vente og så evt. klage/komme med feedback efter?
Leopard Golf sagde:
Der mangler kreativitet omkring udfasning af et fast VMAN element - julekalenderen er en god ide - intet der, men det skal gøres bedre og der skal styr på hvad der er bag lågerne så vi ikke får en rettelse langt op af dagen som i dag.
Rettelsen kom allerede tidlig i morges?
Og igen, mon ikke du skulle vente og se hvad som er bag ved de 21 andre låger inden du mener at der mangler kreativitet?

FC Aquador (STOPPET) 3. december 2020, 22:06
FC Deluga sagde:
Leopard Golf sagde:
MEN - det er simpelthen for ringe at man ikke selv kan vælge hvor de 5% stadion reperation går til - personligt spiller jeg ungdomshold for tiden og har INGEN gavn af 5% til mit senior hold.
Kunne forstille mig at det er fordi det typisk er dyrere at reparere for senior holdet, da tribunerne er i højere level, så alle klubber får mest muligt ud af det. Hvorfor man ikke selv kan være kan måske være for at gøre det nemmere rent kodning mæssigt.
Leopard Golf sagde:
Hvis man endelig laver en kalender så fyld den med goder til alle! 7 dages licens jule aften og 10 klip undervejs må som minimum forventes.
Synes det er tidligt at du klager så voldsomt over en kalender når der kun er gået 3 dage. Du har altså 21 dage til at se hvad som kommer bag lågerne, så mon ikke at det er bedre at vente og så evt. klage/komme med feedback efter?
Leopard Golf sagde:
Der mangler kreativitet omkring udfasning af et fast VMAN element - julekalenderen er en god ide - intet der, men det skal gøres bedre og der skal styr på hvad der er bag lågerne så vi ikke får en rettelse langt op af dagen som i dag.
Rettelsen kom allerede tidlig i morges?
Og igen, mon ikke du skulle vente og se hvad som er bag ved de 21 andre låger inden du mener at der mangler kreativitet?
Jeg er ellers meget enig med hvad leopard bringer op. Og faktisk nogle ret fede idéer, især det med 1mil, til handel indenfor en tidsgrænse.

Men selvom der kun er gået 3 dage (4 hvis vi tæller spoileren med fra idag). Så har vi jo fået en god idé om hvad de her låger bringer. ''Godter'' der løber op i en værdi af få 100k. Jeg håber dog på federe gaver, men forventer ikke meget bedre.

Super for små/nystartede klubber, men uden betydning rigtig for mere erfarne.

Jeg forstår godt, der er mange der vil have Awards'ne tilbage smiley

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 3. december 2020, 22:56
FC Aquador sagde:
Jeg er ellers meget enig med hvad leopard bringer op. Og faktisk nogle ret fede idéer, især det med 1mil, til handel indenfor en tidsgrænse.

Men selvom der kun er gået 3 dage (4 hvis vi tæller spoileren med fra idag). Så har vi jo fået en god idé om hvad de her låger bringer. ''Godter'' der løber op i en værdi af få 100k. Jeg håber dog på federe gaver, men forventer ikke meget bedre.

Super for små/nystartede klubber, men uden betydning rigtig for mere erfarne.

Jeg forstår godt, der er mange der vil have Awards'ne tilbage smiley
Folk glemmer bare lige hvor meget inflation det faktisk bringer ind i spillet. 1 million lyder måske ikke meget for større klubber og er måske en del for mindre klubber, men I skal huske at det er ALLE klubber med licens som åbner lågen som får det.
Lad os antage det er ca. 3000 klubber. 3.000 * 1.000.000 = 3.000.000.000, altså 3 milliarder som kommer ind i spillet på 1 dag. Alle klubber skal bruge den million på de 24 timer, hvilket gør at ufattelig mange spillere vil blive åndsvagt dyre de 24 timer man har pengene i og spillerne vil blive solgt for overpriser så andre klubber ikke kan byde på dem.

Ja små klubber får 1 million at købe spillere for. Det gør alle storklubber også, og selv hvis de store klubber ikke brugte den million credits, så vil den låge jo være spildt for dem?

At bringe Credits ind i spillet via en låge er simpelthen bare ikke en god idé på nogle punkter, heller ikke med en tidsgrænse for hvornår de skal være brugt.

Små klubber nyder godt af det hvis de opgradere stadion og træningsanlæg, for store klubber er det bare spild fordi at de skal bruge pengene inden for en hvis tid, og 1 million er nok til gode spillere hvis man spiller i 1. div eller man køber talenter som har et hvis niveau.

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 4. december 2020, 00:04
Nu er det ikke en fejl med hjemmekampene denne gang vel? smiley

FC Razor (Jeppe) 4. december 2020, 00:07
Kyoto Okami FC sagde:
Nu er det ikke en fejl med hjemmekampene denne gang vel? smiley
Tænker jeg ikke. Hvis du klikker på "Dine Gaver" oppe i højre hjørne på julekalenderen, så kan du se hvad du har modtaget. Under dobbelt tilskuere kan du se de kampe der giver dobbelt tilskuere. Når du kigger på optakten for de pågældende kampe, så er det også noteret med dobbelt tilskuere samt at det forventede tilskuertal passer med at det er dobbelt.

Så tænker ikke der skulle være problemer denne gang.
Besvar