Hvad fik du i julekalenderen?

Skrevet i Generelt

Tokyo (CK) Crew 4. december 2020, 11:45
Bek United sagde:
Lidt ærgerligt at få dobbelt op på tilskuere til næste 3 hjemmekampe men når man så tjekker sit kampprogram så får man det kun til 2 kampe... Måske det er en fejl fordi jeg ikke har 3 hjemmekampe den 4 december, men så skal den fejl da fikses.
Dine tre kampe med dobbelt tilskuere:
https://www.virtualmanager.com/new_matches/80756442/tactics
https://www.virtualmanager.com/new_matches/80756644/tactics
https://www.virtualmanager.com/new_matches/80756845/tactics

Ok (Byd på alle spillere) 4. december 2020, 15:43
fantastisk indslag den julekalender, hold nu kæft hvor er det bare fedt man smiley smiley

juhuuuuuu

glædelig jul smiley smiley smiley

mvh ok

Bjørnholt FC (And then what) 4. december 2020, 16:17
Ok sagde:
fantastisk indslag den julekalender, hold nu kæft hvor er det bare fedt man smiley smiley

juhuuuuuu

glædelig jul smiley smiley smiley

mvh ok
Tak & ilm :-)

Benløse Forever (The Disco guy) 4. december 2020, 17:26
Jeg har lige spillet min første hjemme kamp, jeg har 53.600 til 9c normalt på mine hjemmekampe udsolgt, men har ikke fået dobbelt op på noget heller ikke indtægter, er det ikke en fejl

Juventus FC (To giganter på auktion) 4. december 2020, 17:57
Benløse Forever sagde:
Jeg har lige spillet min første hjemme kamp, jeg har 53.600 til 9c normalt på mine hjemmekampe udsolgt, men har ikke fået dobbelt op på noget heller ikke indtægter, er det ikke en fejl
Nej, du har ikke plads til mere end 53.800.

Bones of Thor (Thorbone) 4. december 2020, 17:59
Hvis du i forvejen har udsolgt, får du ikke noget ud af fordoblingen, fordi der ikke er plads til de ekstra tilskuere. Normalt skulle man så sætte prisen op, men hvis du i forvejen har sat prisen til max på 9C, kan du heller ikke skrue mere på den knap.

Dit hold er bedre end dit stadion, tid for en stadionudvidelse.

Benløse Forever (The Disco guy) 4. december 2020, 20:27
Bones of Thor sagde:
Hvis du i forvejen har udsolgt, får du ikke noget ud af fordoblingen, fordi der ikke er plads til de ekstra tilskuere. Normalt skulle man så sætte prisen op, men hvis du i forvejen har sat prisen til max på 9C, kan du heller ikke skrue mere på den knap.

Dit hold er bedre end dit stadion, tid for en stadionudvidelse.
Øv øv så håber næste gang det er indtægterne istedet

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 4. december 2020, 20:42
Benløse Forever sagde:
Bones of Thor sagde:
Hvis du i forvejen har udsolgt, får du ikke noget ud af fordoblingen, fordi der ikke er plads til de ekstra tilskuere. Normalt skulle man så sætte prisen op, men hvis du i forvejen har sat prisen til max på 9C, kan du heller ikke skrue mere på den knap.

Dit hold er bedre end dit stadion, tid for en stadionudvidelse.
Øv øv så håber næste gang det er indtægterne istedet
Du skal da bare se at få opgraderet stadion !
Det er mange credits du går glip i hver sæson smiley
Mvh Per

Benløse Forever (The Disco guy) 4. december 2020, 21:30
Ja ved jeg men ved ikke om jeg gider spille turnering, vil nok heller handle med unge syntes jeg er sjovere

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 4. december 2020, 21:31
Benløse Forever sagde:
Ja ved jeg men ved ikke om jeg gider spille turnering, vil nok heller handle med unge syntes jeg er sjovere
Du kan vel begge dele.. smiley
Besvar